Przetargi.pl
Przebudowa budynku w m. Wesołówka 45 na potrzeby pobytu dzieci w wieku do lat 3 w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 575 780 , fax. 817 575 765
  • Data zamieszczenia: 2019-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 817 575 780, fax. 817 575 765
    REGON: 55014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku w m. Wesołówka 45 na potrzeby pobytu dzieci w wieku do lat 3 w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie budynku na potrzeby pobytu dzieci w wieku do lat 3 – Żłobek wraz z budową instalacji zbiornikowej na gaz płynny, placem zabaw oraz odcinkiem sieci wodociągowej hydrantowej na dz. nr 1024, 1023/1, 1023/2 w m. Wesołówka” zgodnie z resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019 w ramach zadania pod nazwą „Utworzenie w 2019 r. 20 nowych miejsc w instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym zakresie wydatków inwestycyjnych: przebudowa budynku na potrzeby pobytu dzieci w wieku do lat 3, zakup pierwszego wyposażenia nowo utworzonych miejsc oraz utworzenie przy żłobku placu zabaw wraz z wyposażeniem w Żłobku „Bajkolandia”, Wesołówka 45, 21-013 Puchaczów”. 2.Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje: 2.1.Roboty budowlane: - roboty demontażowe, - roboty murarskie - roboty tynkarskie - roboty posadzkarskie - sufity podwieszane, - roboty malarskie - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, - roboty izolacyjne fundamentów i iniekcja - roboty elewacyjne - roboty zagospodarowania terenu - roboty brukarskie - roboty drogowe - wykonanie nawierzchni trawiastej i małej architektury - budowa placu zabaw - dostawa i montaż wyposażenia technologicznego - wywóz i utylizacja gruzu 2.1. Roboty sanitarne: - doziemna instalacja gazowa do istniejącego budynku, - hydrant nadziemny ppoż - przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej - -instalacja wody zimnej i wody ciepłej - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji wentylacji - próby i pomiary instalacji 2.3.Roboty elektryczne - wykonanie: - zasilanie, - tablica T1, - instalacja oświetlenia podstawowego, - instalacja oświetlenie awaryjnego, - instalacja gniazd, - instalacja zasilania wentylacji , - instalacja połączeń wyrównawczych, - instalacja przeciwprzepięciowa, - ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym, - instalacja głównego wyłącznika zasilania GWP, - instalacja odgromowa, - dokumentacja powykonawcza, pomiary - demontaż istniejącej instalacji - próby i pomiary instalacji Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia żłobka. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot składają się:  Dokumentacja projektowa,  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot,  przedmiar robót - pomocniczy, UWAGA! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu wykonawczego oraz SST 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną dla zadania „Przebudowa budynku wiejskiego na potrzeby pobytu dzieci w wieku do lat 3 – Żłobek wraz z budową instalacji zbiornikowej na gaz płynny ze zbiornikiem nadziemnym, placem zabaw oraz odcinkiem sieci wodociągowej hydrantowej na dz. nr 1024, 1023/1, 1023/2 w m. Wesołówka” przez Eco Projekt Waldemar Paszkiewicz, ul. Ułanów 22/49, 20-554 Lublin, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot oraz obowiązującymi przepisami i normami. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do przystąpienia do użytkowania oraz przygotuje dokumentację odbiorową. 6. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę -zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia). Opis równoważności elementów opisanych przez użycie znaków towarowych jest załącznikiem do dokumentacji projektowej. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 9.1. jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 9.2. w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.3. jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych obejmujących:  roboty w branży budowlanej,  roboty w branży elektrycznej,  roboty w branży sanitarnej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 13 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 11. Zamówienie dofinansowane z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019 12. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45000000-7 - roboty budowlane 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę, 45210000-2 – roboty budowlane w zakresie budynków 45410000-4 – tynkowanie 45420000-7 – roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 - pokrywanie podłóg i ścian 45450000-6 – roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45421146-9 – sufity podwieszane 45431000-7- okładziny ceramiczne 45432100-5- posadzki i podłogi 45440000-3- roboty malarskie i szklarskie 45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45330000-0- roboty instalacyjne gazowe 45320000-6- roboty izolacyjne 45231222-7- zbiorniki gazu 45233250-6- roboty w zakresie nawierzchni 45112710-5- roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45262300-4- betonowanie 45262522-6- roboty murarskie 45262310-7- zbrojenie konstrukcji żelbetowych 45230000-8- obsługa geodezyjna 45350000-5 instalacja wentylacji 45310000-3- roboty instalacyjne elektryczne 453323.00-6- roboty instalacyjne kanalizacyjne 45331100-7- wewnętrzna instalacja ogrzewania 45330000-9- wewnętrzna instalacja wodno – kanalizacyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Puchaczowie numer konta: Bank Spółdzielczy w Puchaczowie, numer konta: 80 8693 0006 0000 0172 2006 0015 z dopiskiem: „Wadium - przebudowa budynku w m. Wesołówka 45 na potrzeby pobytu dzieci w wieku do lat 3 w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r.poz.2291 z późn.zm). 6.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach