Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261846770, fax. +48261846704
REGON: 013058050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku stacji transformatorowej na potrzeby instalacji agregatu prądotwórczego w kompleksie wojskowym przy ul. Leśnej 1 w Nowym Dworze Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ogólne dane techniczne obiektu : • powierzchnia użytkowa budynku nr 32 31,45 m2 • kubatura budynku nr 32 194,80 m3 • budynek nr 32 techniczny, pełni funkcję stacji transformatorowej średniego napięcia, budynek murowany o konstrukcji ścianowej, pokryty stropodachem na belkach stalowych typu Kleina, z warstwą spadkową, wyrobioną w szlichcie nawierzchniowej; • kompleks wojskowy w Nowym Dworze Mazowieckim zasilany jest linią napowietrzną 15kV, jednostronnie poprzez stacje transformatorową w budynku nr 32; • budynek stacji w opisie zakładu energetycznego posiada nr 0064; • rozdzielnia niskiego napięcia nie spełnia warunków technicznych eksploatacji; • zasilanie awaryjne z ręcznego agregatu prądotwórczego o mocy 100kV typu WOLA; znajdującego się w przybudówce budynku nr 25, dla części odbiorców kompleksu. 2. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: Zakres robót obejmuje: ‒ budowa przyłącza elektroenergetycznego średniego i niskiego napięcia w postaci kabla energetycznego ziemnego i wnętrzowej stacji transformatorowej typu STLmb-8x3; ‒ wykonanie wykopów, ułożenie kabla energetycznego średniego napięcia według uzgodnionej trasy, metodą falistą; ‒ wykonanie wykopów pod stację i posadowienie prefabrykowanej stacji dwutransformatorowej małogabarytowej, przeznaczonej do ustawienia wolnostojącego i przystosowanej do pracy w sieci kablowej o układzie pierścieniowym lub promieniowym, wykonanej w technologii żelbetowej z częścią nadziemną i fundamentem jako jedna zwarta obudowę stacji; ‒ wprowadzenie kabli do stacji transformatorowej i złączy kablowych; ‒ połączenie agregatu prądotwórczego o mocy 1250kVA (100kW) z rozdzielnią niskiego napięcia w nowej stacji, linią kablową; ‒ przebudowa budynku stacji transformatorowej na potrzeby instalacji agregatu prądotwórczego; ‒ wyburzenie części ścian zewnętrznych i wewnętrznych dla wykonania otworów technologicznych poprzedzonych wstawieniem nadproży; ‒ wykonanie uzupełnienia ścian i naprawa posadzki pomieszczeń; ‒ wykonanie prac zewnętrznych polegających na odtworzeniu terenu zewnętrznego; ‒ wykonanie w budynku instalacji elektrycznych oświetleniowych i technologicznych. Organizację prac prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy i pozwalający na funkcjonowanie kompleksu wojskowego przy ul. Leśnej 1 w Nowym Dworze Mazowieckim. Organizację robót dostosować do uzgodnionej z użytkownikami kolejności ewentualnego wyłączenia poszczególnych rejonów kompleksu z użytkowania – pozwalającej na zabezpieczenie strefy i rozpoczęcie prac budowlanych. Za wszystkie szkody materialne spowodowane pracami budowlanymi lub zaniechaniem wykonania zabezpieczeń odpowiada finansowo Wykonawca robót budowlanych. Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz warunkami gwarancji. W związku z wykonaniem przedmiotowych robót w ramach zadania inwestycyjnego nr 01592 - Przebudowa budynku koszarowego nr 9 dla potrzeb Warsztatów Uzbrojenia i Elektroniki Lotniczej Zamawiający informuje, o konieczności uzgodnienia i skoordynowania realizacji zlecanych robót z wykonawcą robót budowlanych na budynku nr 9 w kompleksie w Nowym Dworze Mazowieckim. 3. Urządzenia równoważne Zamawiający uzna za równoważne urządzenia wskazane w dokumentacji jeśli będą spełnione następujące warunki, które Zamawiający uznaje za parametry równoważności określone w SIWZ dla: - Stacja transformatorowa STLmb-8x3 - Zespół prądotwórczy 1250kVA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości - 54 000,00 zł. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz oświadczeń dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1) Formularz oferty; 2) Oświadczenie o wykonaniu wykazu czynności i urządzeń do serwisowania; 3) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie); 5) Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; 6) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI - p.118). 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) musi oddzielnie złożyć: a) ważne na dzień otwarcia ofert i aktualne na dzień ich złożenia oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do Ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że każdy z wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu; b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów zgodne z treścią załącznika nr 6 do Ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. c) Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1; e) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokumenty wymienione w pkt. 2 lit. d-f będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu mogą dotyczyć dowolnego wykonawcy pośród wykonawców składających wspólną ofertę. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: a) oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, b) Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1. d) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokumenty wymienione w pkt. 3 lit. c-e będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, przedstawienia niżej wymienionych dokumentów dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby: a) załączył informacje o tym podwykonawcy w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X i XII SIWZ. Dokument ten potwierdza brak podstaw do wykluczenia; b) złożył dla tego podwykonawcy, odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1; c) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Dodano: 2024-05-22 - ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 259/1 w miejscowości Włóki"
Dodano: 2024-05-16 - Budowa budynku sanitarno-szatniowego na terenie boiska sportowego w Żeliszewie Podkościelnym
Dodano: 2024-05-15 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
Dodano: 2024-05-15 - Budowa kanalizacji deszczowej oraz kanału technologicznego w ul. Wyspiańskiego w Ząbkach
Dodano: 2024-05-14 - „Remont i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku skrzyżowania z DW nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu DW nr 541.”– nr postępowania 109/24
Dodano: 2024-05-08 - Remont jazu na rzece Utrata w km 47+420 jej biegu
Dodano: 2024-04-24 - Poprawa oferty kulturalnej poprzez rozbudowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzierzgówek
Dodano: 2024-04-19 - Remont drogi powiatowej nr 3649W Wodynie – Kołodziąż na odcinku od m. Wola Serocka do m. Kołodziąż
Dodano: 2024-04-17 - Wymiana pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.
Dodano: 2024-04-16