Gmina Solec - Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 28-131 Solec-Zdrój, ul. 1 Maja
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3776039 , fax. 41 3776022
- Data zamieszczenia: 2019-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec - Zdrój
ul. 1 Maja 10
28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3776039, fax. 41 3776022
REGON: 29101075400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku sali sportowej na salę widowiskową w Solcu-Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa budynku sali sportowej na salę widowiskową w Solcu-Zdroju. 1.1 Zamówienie obejmuje m.in.: Rozbiórkę istniejącego dachu, przebudowę istniejącej posadzki, budowę widowni i sceny, rozbudowę strefy wejściowej poza istniejący obrys budynku, budowę nowych kondygnacji na potrzeby foyer z szatnią i toaletami oraz pomieszczeń technicznych, budowę łącznika z budynkiem hali sportowej. Zakres robót obejmuje ponadto budowę kotłowni C.O. i C.W.U. budowę instalacji gazowej, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, oraz wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Zamówienie obejmuje aranżację pomieszczeń wraz z montażem elementów systemu akustyki oraz zagospodarowanie terenu wraz z budową wiaty na odpady , dostawę wyposażenia budynku do którego zaliczają się m.in. meble. W ramach robót budowlanych wykonane zostaną systemy elektroakustyki wraz z systemem inspicjenta, kinotechniki, oświetlenia sceny i mechaniki sceny. Zestawienie powierzchni budynku: - powierzchnia zabudowy istniejącej 333.11 m2 - powierzchnia zabudowy dodatkowej (nowoprojektowanej) 124,25m2 - powierzchnia zabudowy łącznie 457.36 m2 - powierzchnia Sali widowni i sceny 205,37m2 - powierzchnia I pietra 73,01 m2 - powierzchnia II pietra 73.86 m2 Kubatura budynku 4722,47m2 1.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu okresu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy. Okres gwarancji na konstrukcję i dach wynosi 120 miesięcy, okres gwarancji na urządzenia systemu kinotechniki, elektroakustyki i oświetlenia sceny wynosi min 24 miesiące, a okres gwarancji na pozostałe roboty budowlane wynosi min. 36 miesięcy. Gwarancja nie obejmuje źródeł światła i materiałów eksploatacyjnych. Wydłużenie okresu gwarancji oceniane będzie w kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami pkt 19 SIWZ. 1.3 Oferowane i dostarczone urządzenia i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa. 1.4 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeszkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi urządzeń systemu mechaniki scenicznej, oświetlenia scenicznego, nagłośnienia i kinotechniki. 1.5 W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach systemu elektroakustyki, kinotechniki i mechaniki sceny urządzenia posiadają określone parametry wykonawca ma załączyć do oferty Wykaz parametrów oferowanych urządzeń/materiałów sporządzony wg. wzoru w Załączniku nr 1 do formularza oferty (Wykaz urządzeń) oraz karty katalogowe oferowanych urządzeń/materiałów (gdzie dotyczy) z wyszczególnionymi minimalnymi wymaganiami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, wraz z określeniem producenta i typu urządzeń. Zamawiający żąda przedłożenia ww. dokumentów wraz z ofertą w związku z art. 24 aa ustawy w celu dokonania w pierwszej kolejności oceny oferty, w tym zgodności oferty z treścią SIWZ, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ w tym m.in.: a/ dokumentacja projektowa, b/ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. c/ przedmiar ze wskazaniem minimalnych parametrów i funkcji dla poszczególnych urządzeń i materiałów. Dokumenty wymienione w powyżej należy traktować, jako wzajemnie objaśniające, a w przypadku rozbieżności lub dwuznaczności, wyjaśnienia i uzupełnienia winny być wydane przez Zamawiającego, który udzieli Wykonawcy odpowiednich instrukcji. 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie I i II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty określone w sekcji 14 Opis sposobu przygotowania ofert Tom I SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec
Dodano: 2024-04-19 - Uporządkowanie terenu i budowa ogrodzenia terenu poprzemysłowego wraz z rozbiórką obiektów poprzemysłowych w miejscowości Włostów
Dodano: 2024-04-17 - „Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”
Dodano: 2024-04-12 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa zatoki do ważenia pojazdów przeciążonych na ul. Ściegiennego (DK73) w Kielcach”
Dodano: 2024-04-10 - Rozbudowa i przebudowa ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi oraz budowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 99 obręb Stara Słupia
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Nr 2 w Opatowie na bursę szkolną.
Dodano: 2024-04-07 - „Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowie”
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2024-03-28 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
Dodano: 2024-03-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Koćmierzów
Dodano: 2024-03-26