Przetargi.pl
Przebudowa budynku przy ul. Łagiewnickiej 34 w Świętochłowicach na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku przy ul. Łagiewnickiej 34 w Świętochłowicach na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku byłego ratusza przy ul. Łagiewnickiej 34 w Świętochłowicach na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych”, zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Przebudowa budynku byłego ratusza przy ul. Łagiewnickiej 34 na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych jako element rozwoju infrastruktury usług społecznych w Świętochłowicach”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego, w celu udostępnienia obiektu na potrzeby rozwoju usług społecznych realizowanych na terenie gminy Świętochłowice. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót demontażowych i wyburzeniowych; 2) wykonanie zewnętrznych sieci i instalacji sanitarnych, w tym kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz ogólnospławnej; 3) doprowadzenie wody do budynku z istniejącego przyłącza wodociągowego; 4) wymianę stropów nad piwnicami; 5) wzmocnienie stropów drewnianych nad parterem oraz piętrem; 6) wzmocnienie drewnianej konstrukcji dachu; 7) wzmocnienie nadproży otworów drzwiowych istniejących oraz nowoprojektowanych; 8) wzmocnienia biegów klatki schodowej; 9) wykonanie i montaż podkonstrukcji stalowej pod centrale wentylacyjne; 10) przebudowę ścian i ścianek działowych; 11) zapewnienie dostępu do budynku i jego części osobom niepełnosprawnym poprzez zabudowę windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych; 12) hydroizolację kondygnacji piwnicznej; 13) remont kondygnacji piwnicznej, pierwszego piętra oraz poddasza w niezbędnym zakresie; 14) remont ciągów komunikacyjnych, klatki schodowej i wiatrołapu; 15) budowę kotłowni gazowej; 16) rozdział energii elektrycznej w obiekcie; 17) wykonanie wewnętrznych instalacji: a) wodno-kanalizacyjnych, w tym zabudowę zestawu hydrofobowego oraz przepompowni ścieków; b) centralnego ogrzewania oraz ciepła technologicznego; c) wentylacji mechanicznej wywiewnej oraz nawiewno-wywiewnej; d) klimatyzacji; e) gazowej, dla potrzeb zasilania kotłowni; f) oświetlenia, w tym oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego obiektu; g) gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; h) zasilania urządzeń; i) sieci komputerowej i telefonicznej; j) monitoringu wizyjnego; 18) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wewnętrznej; 19) odtworzenie pierwotnej formy elementów elewacyjnych; 20) renowację elewacji wraz z budową zewnętrznej instalacji elektrycznej (iluminacji); 21) wymianę warstw podposadzkowych oraz posadzek; 22) remont posadzek, renowację powłok malarskich; 23) docieplenie poddasza; 24) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; 25) remont kominów; 26) wymianę pokrycia dachu z papy; 27) wykonanie instalacji odgromowej; 28) zagospodarowanie terenu; oraz wykonaniu innych czynności wymienionych w dokumentacji projektowej. Zakres rzeczowy etapu I i III opisany został szczegółowo w projekcie wykonawczym „Przebudowa budynku byłego ratusza przy ul. Łagiewnickiej 34 na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych jako element rozwoju infrastruktury usług społecznych w Świętochłowicach”. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót etapu II pn.: „Przebudowa części pomieszczeń budynku byłego ratusza przy ul. Łagiewnickiej 34 na potrzeby filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Świętochłowicach”. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzgodnieniach branżowych, ( załącznik nr 2 do specyfikacji ), które to dokumenty wraz z opisem przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać łącznie. Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa (w tym m.in. rysunki, przykładowe karty katalogowe, część opisowa dokumentacji) oraz przedmiary robót i STWiORB są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w STWiORB i/lub w przedmiarze robót, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia na okres 60 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady fizyczne licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń robót budowlanych, natomiast na zabudowane materiały i urządzenia co najmniej gwarancji producenta, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Klauzule społeczne Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na: 1) robotach ziemnych związanych z przemieszczaniem lub zagęszczaniem gruntu, wykopy; 2) robotach, przy wykonywaniu których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 1,0 m; 3) robotach rozbiórkowych; 4) robotach elektrycznych; 5) robotach wykonywanych pod, na, nad lub w pobliżu przewodów linii elektroenergetycznych; 6) robotach budowlanych, przy prowadzeniu których występują działania substancji chemicznych lub czynników biologicznych, zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu ludzi; 7) robotach malarskich, izolacyjnych i impregnacyjnych; 8) robotach budowlanych prowadzonych w studniach; 9) robotach budowlanych prowadzonych przy montażu ciężkich elementów prefabrykowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 70.000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) w terminie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 12. 07.2018r. do godz. 10,00. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie ZPU.271.21.2018” – budynek Łagiewnicka 34 CUS” 5.Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 12.07.2018r. r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w terminie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 9.07.2018r. do godz. 10,00 w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, w kasie Urzędu mieszczącej się na niskim parterze budynku pok. Nr 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wadium w formie oryginału dokumentu wadialnego złożonego wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM. 7.Wadium wniesione przez jednego z wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 8.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 9.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający na pisemny wniosek wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy P.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy P.z.p. wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3 ) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający dodatkowo informuje, że szczegółowe uregulowania dotyczące wadium zawarte są w dziale III art. 45 do 46 ustawy P.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia wskazane w rozdziale 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( wzór formularza stanowi załącznik nr 3), 3 ) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców składane w treści formularza ofertowego, o ile są znane wykonawcy - zarówno zakresy jak i podwykonawcy, 4) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1) ( w skrócie „RODO”) składane w treści formularza ofertowego, 5) zbiorcze zestawienie według wzoru - załącznik nr 4 ( zbiorcze zestawienie kosztów stanowi treść oferty), 6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy P.z.p. (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 7) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca w przypadku osób fizycznych, 8) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach