Przetargi.pl
Przebudowa budynku oświatowo-biurowego - wybudowanie szybu windowego wewnętrznego z montażem dźwigu osobowego w budynku przy ul. L. Waryńskiego 14 w Wieruszowie

Powiat Wieruszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 98400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386 , fax. 62 78 31 963
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wieruszowski
    Rynek 42376
    98400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, fax. 62 78 31 963
    REGON: 25085483700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wieruszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku oświatowo-biurowego - wybudowanie szybu windowego wewnętrznego z montażem dźwigu osobowego w budynku przy ul. L. Waryńskiego 14 w Wieruszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, kosztorysach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, 2) wykonanie płyty fundamentowej, 3) wybudowanie szybu windowego, 4) uzupełnienie elewacji frontowej, 5) dostawę i montaż dźwigu osobowego hydraulicznego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, 6) wykonanie instalacji elektrycznej ( zasilania dźwigu osobowego, oświetlenia szybu). W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do 1) organizacji i zabezpieczenia placu budowy ( roboty będą wykonywane na obiekcie czynnym w trakcie roku szkolnego, dlatego też prowadzenie robót będzie wymagało uzgodnień z dyrektorem szkoły), 2) zorganizowania odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji o dopuszczeniu do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego zamontowanego dźwigu osobowego, 3) wykonania pomiarów i badań odbiorczych po wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej dźwig osobowy, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie użytkowania dźwigu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Szczegółowe wymogi związane z wniesieniem wadium zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać ponadto następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z wymogami SIWZ, 3) dowód wniesienia wadium, 4) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2014r., poz.1114 oraz z 2016r., poz. 352), 7) oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach