Przetargi.pl
Przebudowa budynku nr 27, zmiana sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (lokale socjalne) oraz budowa zbiornika na nieczystości ciekłe na działce nr 137/9 w m. Zasieki gm. Brody

Gmina Brody ogłasza przetarg

  • Adres: 68-343 Brody, Ul. Rynek 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3712155 w. 38 , fax. 68 3712015
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brody
    Ul. Rynek 2 2
    68-343 Brody, woj. lubuskie
    tel. 68 3712155 w. 38, fax. 68 3712015
    REGON: 00053392000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku nr 27, zmiana sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny (lokale socjalne) oraz budowa zbiornika na nieczystości ciekłe na działce nr 137/9 w m. Zasieki gm. Brody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Remont piwnic, parteru, I piętra b) Remont dachu i poddasza c) Elewacja i ocieplenie d) Stolarka okienna i drzwiowa e) Posadzki i podłogi f) Instalacje elektryczne g) Instalacja wodociągowa h) Instalacja kanalizacyjna wraz z szambem bezodpływowym i) Instalacja centralnego ogrzewania (kuchnie grzewcze z podkową, podgrzewacze wody, grzejniki, komin) j) Instalacja odgromowa k) Instalacje multimedialne Szczegółowy zakres prac obejmuje przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, oraz projekt budowlany załącznik nr 9 do SIWZ W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Roboty budowlane objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarami robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452590007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: BZ WBK Lubsko nr 22109015640000000056001658. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert tj. do 08 sierpnia 2016 r. do godz. 9:45. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, - musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji, - musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), - musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), 5. Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej. 6. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Unormowania dotyczące zwrotu i zatrzymania wadium przez Zamawiającego zostały określone w art. 46 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brody
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną