Przetargi.pl
„Przebudowa budynku nr 22 w Mątowach Wielkich przeznaczonego na potrzeby Klubu Seniora”

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 711 531 , fax. 552 711 565
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 552 711 531, fax. 552 711 565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku nr 22 w Mątowach Wielkich przeznaczonego na potrzeby Klubu Seniora”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa budynku nr 22 w Mątowach Wielkich gm. Miłoradz, składającego się ze świetlicy wiejskiej, remizy i pomieszczeń po usługach handlu, zlokalizowanego na działce nr 160, ob. Mątowy Wielkie 0005, gm. Miłoradz. W związku z likwidacją sklepu oraz zakończeniem działalności remizy strażackiej w budynku objętym opracowaniem zdecydowano zmienić sposób użytkowania na klub seniora. W związku ze zmianą sposobu użytkowania zostanie zmieniony układ funkcjonalny budynku. Robota budowlana zakłada przebudowę parterowego budynku wraz z wykonaniem pochylni, podestów wejściowych wraz z zadaszeniem wejść oraz dostawy i montażu wyposażenia. BRANŻA ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANA Inwestycja ma polegać na przebudowie parterowego budynku usługowego na potrzeby utworzenia Klubu Seniora. Przedmiot zamówienia zakłada przebudowę układu ścian wewnętrznych, wykonanie schodów wewnętrznych oraz przebudowę wejściowych schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem pochylni, podestów wejściowych oraz zadaszenia wejść. Projekt obejmuje również przebudowę sieci elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania oraz klimatyzacji i wentylacji. BRANŻA ELEKTRYCZNA Zakres prac obejmuje instalacje: • Wewnętrznej linii zasilającej • rozdziału energii – rozdzielnica RG, ZK • wewnętrzne oświetlenia ogólnego, oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, w pomieszczeniach komunikacji, budynku • gniazd wtykowych i wypustów zasilających • sieci strukturalnej • Instalacji SSWiN • instalacji odgromowej budynku BRANŻA SANITARNA Zakres prac obejmuje przebudowę instalacji wody, kanalizacjisanitarnej, centralnego ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji dla przebudowy budynku nr 22w miejscowości Mątowy Wielkie na działce nr 160 obręb 0005 Mątowy Wielkie, przekształconego na potrzeby Klubu Seniora. Zakres robót obejmuje: - Instalacja wody zimnej od zestawu wodomierzowego zlokalizowanegow pomieszczeniu szatni do wszystkich punktów poboru wody oraz kotłana pellet w kotłowni, - instalacja wody przeciwpożarowej zasilającej hydrant HP25, - Instalacja ciepłej wody użytkowej od projektowanego kotła na pellet do wszystkichpunktów poboru wody, - Instalacja kanalizacji sanitarnej od wszystkich projektowanych punktów odbioruścieków do projektowanych pionów i dalej poziomami prowadzonymi pod posadzkąparteru do zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, - Instalację zewnętrzną kanalizacji sanitarnej odprowadzającą ścieki do istniejącegoprzyłącza kanalizacji sanitarnej, - Bilans ciepła dla projektowanego budynku, - Instalacja centralnego ogrzewania od kotła na pellet do wszystkich projektowanychi istniejących grzejników, - Instalację klimatyzacji w pomieszczeniach salki ćwiczeń oraz sali konferencyjnej, - Instalację wentylacji wywiewnej w pomieszczeniach sanitariatów. Szczegółowy zakres prac został określony w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz STWIORB, STWIORE stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu- nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W przypadku wątpliwości Wykonawcy co do równoważności oferowanych materiałów lub wyrobów z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem w sposób opisany w rozdziale VIII SIWZ. 3.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztówza roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty. 4.Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 5.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 6.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIV niniejszej SIWZ. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. 7.Przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków: Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 6Integracja,Działania 6.2Usługi społeczne, Poddziałania 6.2.2 Rozwój usług społecznych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Strukturalnego i Inwestycyjnego oraz z Programu wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020 realizowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych) 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1)w pieniądzu; 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 28 stycznia 2020 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 82 8303 0006 0060 0600 0101 0069 Bank Spółdzielczy w Malborku z adnotacją „wadium- postępowanie nr R.271.10.2020 KLUB SENIORA” 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 8.Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 16.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 2 do SIWZ); 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców osobno lub wspólnie podpisane przez Pełnomocnika) ( zał. nr 3 do SIWZ); 3)Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia (w przypadku Wykonawców w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje pełnomocnik bądź każdy z Wykonawców składa oświadczenie osobno) ( zał. nr 4 do SIWZ); 4)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – załącznik Wykonawcy; 5)pisemne zobowiązanie Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 6)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru załącznika nr 5 do SIWZ (Wykonawca przekazuje oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp); w przypadku oferty złożonej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach