Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Dom Studenta w AWF Filia w Białej Podlaskiej – etap I

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 428 712 , fax. 833 428 712
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej
    ul. Akademicka 2
    21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 428 712, fax. 833 428 712
    REGON: 32783000025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.awf-bp.edu.pl/zamowienia-30tys-plus
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Dom Studenta w AWF Filia w Białej Podlaskiej – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku mieszkalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Dom Studenta w AWF Filia w Białej Podlaskiej– etap I. 2. Opis techniczny i zakres robót projektowych i budowlanych 2.1 Zakres kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje: 1. projekt budowlany wielobranżowy (w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych), 2. pozostałe dokumenty niezbędne do kompletności dokumentacji projektowej, w tym min: a) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) charakterystyka energetyczna budynku, c) komplet uzgodnień i sprawdzeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, 3. prawomocna decyzja o zatwierdzeniu projektu i pozwoleniu na budowę, 4. oświadczenie projektantów, że cała dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, jest kompletna z punktu widzenia celu któremu ma służyć oraz zobowiązanie do bezpłatnego uzupełniania braków i szczegółów niezbędnych do realizacji inwestycji i wykonania wszystkich robót budowlano-montażowych objętych opracowaną dokumentacją. Podstawą do sporządzenia przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej są: a) mapa do celów projektowych wykonana na koszt Wykonawcy, b) inwentaryzacja budowlana istniejącego budynku, c) program funkcjonalno - użytkowy, d) uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia przedstawiony w SIWZ, e) wizja lokalna istniejącego budynku i terenu z własnymi pomiarami i badaniami oraz inwentaryzacją, wykonanymi na koszt Wykonawcy, f) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także inne wymagane prawem dokumenty, pozwolenia i uzgodnienia uzyskane przez Wykonawcę na jego koszt na etapie opracowania i na potrzeby projektu budowlanego, g) uzgodnienia materiałowe i sprzętowe dotyczące wyposażenia, wystroju wnętrz i elewacji, a także kolorystyki elementów wykończeniowych - dokonywane z Zamawiającym na etapie opracowania projektu. Dokumentacja projektowa powinna obejmować w szczególności: a) dostosowanie budynku do aktualnych wymagań techniczno – budowlanych w tym pożarowych obowiązujących dla budynków kat. V zagrożenia ludzi, b) zapewnienie dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnych, co najmniej w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami, dostosowanie jednego pomieszczenia na parterze budynku dla osoby niepełnosprawnej (przewiduje się mieszkanie Nr 1), c) zaprojektowanie w istniejącej przestrzeni klatki schodowej fundamentów oraz szybu i dźwigu osobowego, a także wyłazu ściennego (okna) 0,90x0,90 m, stanowiącego wyjście na dach, d) zaprojektowanie przebudowy tablicy głównej w tym: wymiana istniejących zabezpieczeń, wymiana wyłącznika głównego na rozłącznik, współpracujący z przyciskiem ppoż., zainstalowanie zabezpieczeń obwodów windy i wentylatora napowietrzającego, e) zaprojektowanie układu zasilania awaryjnego wentylatora napowietrzającego klatki schodowej o czasie podtrzymania min. 0,5 godz. (centrala zasilająco – sterująca), f) zaprojektowanie przycisku ppoż. na zewnątrz budynku, sterującego rozłącznikiem w tablicy głównej oraz elektrozaczepem drzwi wejściowych. Drzwi wejściowe do budynku powinny być też odblokowane w przypadku pożaru (sterowanie sygnałem z centrali pożarowej systemu oddymiania klatki schodowej), umożliwiając ewakuację ludzi, g) zaprojektowanie zewnętrznego wiatrołapu o konstrukcji aluminiowej wraz z podstawą (podłoże z płyt tarasowych). Kompletną dokumentację projektową obejmującą wszystkie branże należy przekazać Zamawiającemu w formie: a) papierowej - 4 komplety (w tym 2 komplety zatwierdzone przez właściwy organ), b) elektronicznej – część rysunkowa zapisana w dwóch formatach: dwg oraz PDF oraz część opisowa zapisana w formacie doc oraz PDF. Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z: a) uzyskaną decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, b) programem funkcjonalno - użytkowym, c) wymaganiami ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 1994 r. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.), d) wymaganiami ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), e) wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), f) wymaganiami rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm), g) wymaganiami ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r, Nr 19, poz.177 z późn. zm.), h) wytycznymi zawartymi w tematycznych przepisach szczegółowych, i) obowiązującymi Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane (w przypadku braku uwzględnić należy art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych, j) zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, k) warunkami zapewniającymi ekonomiczną realizację inwestycji, l) uzgodnieniami z Zamawiającym w trakcie prac projektowych dotyczącymi poszczególnych rozwiązań technicznych i technologicznych oraz rodzaju i jakości materiałów i urządzeń. Dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. realizacji na jej podstawie robót budowlanych i zmiany sposobu użytkowania budynku. Wszystkie elementy dokumentacji muszą być uzgodnione przed jej złożeniem do właściwego organu z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszystkich decyzji i materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia (np. mapy do celów projektowych, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego) oraz dokonanie wizji lokalnej istniejącego budynku i terenu z dokonaniem niezbędnych inwentaryzacji i badań. Wykonawca zweryfikuje na etapie opracowania dokumentacji projektowej prawidłowość istniejących rozwiązań technicznych pod kątem ich dalszej adaptacji na potrzeby Domu Studenta. Wykonawca zweryfikuje i sprawdzi te rozwiązania także na etapie i na potrzeby przygotowania oferty przetargowej. W razie niezgodności tych rozwiązań z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, Wykonawca przedstawi w dokumentacji projektowej własne rozwiązania techniczne w tym zakresie. W przypadku adaptacji tych rozwiązań na potrzeby projektowanego budynku, Wykonawca wykaże to w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dostarczyć dokumentację projektową do siedziby Zamawiającego. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min: 1) dostosowanie budynku do aktualnych wymagań techniczno – budowlanych w tym pożarowych obowiązujących dla budynków kat. V zagrożenia ludzi, 2) wykonanie instalacji wyłącznika głównego ppoż., 3) montaż drzwi ppoż. wejściowych do mieszkania przewidzianego dla osoby niepełnosprawnej – drzwi pełne "90" EIS-30 fabrycznie wykończone z ościeżnicą, kompletne z klamkami i szyldami (kolor srebrny matowy) - kolor skrzydła jak istniejące, obłożenie ościeży elementami maskującymi fornir w kolorze skrzydeł, szer. 70 mm - 80 mm od czoła, ościeże obłożone do ościeżnicy (opaski maskujące) - kolor opaski jak istniejące. Pozostałe roboty budowlane wynikające z dokumentacji projektowej, związane z zapewnieniem dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnych, w tym dostosowanie jednego pomieszczenia na parterze budynku, montaż urządzeń do przemieszczania się i komunikacji (np. krzesełko przyschodowe) zrealizowane będą w ramach odrębnego zamówienia, 4) wykonanie fundamentów oraz budowę (montaż) w istniejącej przestrzeni klatki schodowej szybu i dźwigu osobowego (w tym rozebranie istniejących balustrad schodowych i przygotowanie przestrzeni klatki schodowej do montażu szybu, doprowadzenie przewodu zasilającego do tablicy dźwigu, montaż szybu i dźwigu osobowego wraz z jego uruchomieniem, montaż na klatce schodowej i w wiatrołapie balustrad ze stali nierdzewnej), 5) Montaż wyłazu ściennego (okna) 0,90x0,90 m, stanowiącego wyjście na dach, z uwzględnieniem wymagań ppoż., 6) wykonanie przebudowy tablicy głównej w tym: wymiana istniejących zabezpieczeń, wymiana wyłącznika głównego na rozłącznik, współpracujący z przyciskiem ppoż., zainstalowanie zabezpieczeń obwodów windy i wentylatora napowietrzającego, 7) zainstalowanie układu zasilania awaryjnego wentylatora napowietrzającego klatki schodowej o czasie podtrzymania min. 0,5 godz. (centrala zasilająco – sterująca), 8) Wykonanie wiatrołapu o wymiarach wewnętrznych 250 x 150 cm z daszkiem łukowym. 2.3 Zakres pozostałych robót obejmuje wykonanie: 1) wykucie z muru ościeżnic okiennych klatki schodowej 0,90x3,00 m (1 komplet) oraz montaż w ich miejscu okien PCV o zmniejszonej wysokości (dół otworu powinien znajdować się powyżej powierzchni dachu), podmurowanie ściany od dołu, uzupełnienie podokienników zewnętrznych, uzupełnienie tynków i powłok malarskich po robotach, uzupełnienie ościeży zewnętrznych. Zakres prac obejmuje również uzupełnienie kratek w przewodach kominowych ponad dachem w sposób skutecznie zabezpieczający otwory wentylacyjne przed dostępem ptaków. 2) remont dachu w zakresie zapewniającym ochronę pomieszczeń (głownie klatki schodowej) przed zaciekami spowodowanymi przenikaniem wody opadowej, 3) wykonanie innych niezbędnych robót remontowych związanych z przebudową budynku, uzupełnienie tynków i powłok malarskich po wykonywanych robotach itp., 4) wywiezienie gruzu i innych odpadów (materace, meble) na legalne wysypisko wraz z kosztami utylizacji – 20,0 m3. 2.4 W zakresie robót budowlanych uwzględniono ponadto: 1) Wywiezienie gruzu, odpadów i materiałów z rozbiórki (wraz z kosztami utylizacji), 2) Wykonanie niezbędnych rusztowań i pomostów do robót budowlanych oraz ich koszty pracy, 3) Wykonanie niezbędnych przebić przez przegrody dla instalacji oraz bruzd, wraz z ich zaprawieniem, 4) Wykonanie przebić przez przegrody, uzupełnienie ubytków, wykończenie powierzchni, 5) Wykonanie dokumentacji technicznych i innych opracowań, niezbędnych do realizacji robót, 6) Właściwe przygotowanie podłoży do wykonania robót (np. usunięcie pozostałości kleju, gruntowanie, usunięcie odstających powłok lub tynków), 7) Wykonanie tymczasowych zabezpieczeń placu budowy, oznakowania BHP i ppoż. podczas trwania budowy, 8) wykonanie pomiarów elektrycznych w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, badanie wyłącznika głównego ppoż. – w części dotyczącej wykonywanych robót, Szczegółowy zakres rzeczowy robót oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia(z załączoną inwentaryzacją) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3. W niniejszym postępowaniu wynagrodzenie za roboty budowlane będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Przedmiar robót budowlanych stanowiący: • Załącznik nr 1 do SIWZ, Uwaga – roboty budowlane objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia a zawarte w nim zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów, wobec czego w niniejszym postępowaniu przedmiar robót stanowiący zał. nr 1 ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. 2) Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący, Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Opis przedmiotu zamówienia (z załączoną inwentaryzacją)stanowiący, Załącznik nr 3 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy, zero groszy) 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 3. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków, w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach