Przetargi.pl
Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury na potrzeby utworzenia „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku MDK realizowana w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 342 291 , fax. 598 343 272
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1
    77300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 598 342 291, fax. 598 343 272
    REGON: 52540629300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czluchow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury na potrzeby utworzenia „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku MDK realizowana w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części budynku Miejskiego Domu Kultury z przeznaczeniem na „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”. A. Zakres robót budowlanych: 1) Przewidywane roboty konstrukcyjne: W części rozbudowywanej: – wykonanie fundamentów pod rozbudowę o hol wejściowy, – wznoszenie ścian konstrukcyjnych części rozbudowywanej, – wykonanie szybu windowego wraz z pod- i nadszybiem wg wytycznych dostawcy dźwigu, – wykonanie stropów, biegów i spoczników, – wykonanie konstrukcji stropodachu dachu. W części istniejącej: – wykonanie wypełnień w ścianach nośnych, – wykonanie otworów w ścianach nośnych, – wykonanie zmiany konstrukcji w części dachu na styku z częścią rozbudowywaną. 2) Przewidywane w obiekcie roboty ogólnobudowlane – wykończeniowe: – wznoszenie ścian działowych, wydzielanie pomieszczeń, – wykonywanie warstw podłóg, wykańczanie posadzek, – wymiana warstwy wykończeniowej podłóg, – roboty wykończeniowe ścian pomieszczeń, – wymiana wykończeń ścian pomieszczeń, – dostawa i montaż stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej, – roboty elewacyjne, – wykonanie pokrycia dachu, – wykonanie izolacji przeciwwodnej fundamentów i ścian fundamentowych wokół istniejącego budynku. 3) Roboty instalacyjne: – wykonywanie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, – wykonanie instalacji telekomunikacyjnych i teletechnicznych, – wykonanie instalacji przeciwpożarowej, – wykonywanie instalacji i urządzeń grzewczych, wentylacyjnych, – wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, – wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku wraz z odprowadzeniem wody deszczowej do gminnej sieci kanalizacji deszczowej. 4) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu: – utwardzenie terenu pod plac, – utwardzenie terenu pod miejsca postojowe i dojazdy, – utwardzenie terenu pod dojścia, – zainstalowanie małej architektury i oświetlenia zewnętrznego, – wykonanie kwietników, – nasadzenia zieleni, wykonanie trawników z rolki, – wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej. B. Dokumentacja projektowa 1) Przed wykonaniem projektu budowlanego należy wykonać badania geotechniczne gruntu oraz ekspertyzę techniczną istniejącego budynku w celu oceny jego stanu oraz możliwości i sposobu wykonania przedmiotowych robót budowlanych. 2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wizualizacją obiektu, uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz uzyskania pozwolenia na budowę. 3) Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i dokumentów technicznych oraz uzyskania pozwolenia na budowę na montaż 1 tablicy informacyjnej i 1 tablicy pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji z środków RPO WP 2014-2020, zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w Załącznik nr 11 do Zasad wdrażania RPO WP 2014-2020 ,,Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020’’ na obszarze realizowanej inwestycji po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji tablic z Zamawiającym. 4) Dokumentacja projektowa powinna zawierać: • projekt budowlany wielobranżowy (w tym projekt zieleni) oraz projekt wykonawczy opracowane w zakresie zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) • przedmiary robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129), • kosztorysy inwestorskie sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129). 5) Dokumentację projektowo – kosztorysowa należy dostarczyć Zamawiającemu w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w 1 egzemplarzu na płycie CD-R lub DVD (wiernie odzwierciedlającej projekty w wersji papierowej) w formacie pdf oraz edytowalnej. 6) Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych począwszy od etapu projektowego aż do zakończenia procesu inwestycyjnego. 7) Zamawiający wymaga opisania proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.). 8) Projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. Każde opracowanie powinno przewidywać możliwość etapowania robót. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100) . 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury na potrzeby utworzenia „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku MDK realizowana w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.” Numer referencyjny postępowania – RI.271.21.2018 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250, z dopiskiem na przelewie – RI.271.21.2018 „Przebudowa budynku Miejskiego Domu Kultury na potrzeby utworzenia „Centrum Rodzin” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku MDK realizowana w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.” 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał lub kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach