Przetargi.pl
Przebudowa budynku krytej pływalni KOKiS w zakresie dostosowania obiektu do nauki pływania, rehabilitacji i uatrakcyjnienia oferty programowej

Kolneński Ośrodek Kultury i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 18500 Kolno, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 278 22 21 , fax. 86 278 23 33
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolneński Ośrodek Kultury i Sportu
    ul. Marii Konopnickiej 4
    18500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 86 278 22 21, fax. 86 278 23 33
    REGON: 67594000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kokis.kolno.home.pl/kokis/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku krytej pływalni KOKiS w zakresie dostosowania obiektu do nauki pływania, rehabilitacji i uatrakcyjnienia oferty programowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) budowa i montaż wodnego placu zabaw dla dzieci o pow. 30 m2 z atrakcjami wodnymi oraz z systemem podgrzewania i uzdatniania wody basenowej oraz systemem pomiarowym chemii – zgodnie z dokumentacją projektową, b) budowa, zakup oraz montaż wanny hydromasażowej 6-osobowej, z systemem podgrzewania i uzdatniania wody basenowej oraz systemem pomiarowym chemii – zgodnie z dokumentacją projektową, c) zakup i montaż w cokole niecki basenowej jednego płaszcza wodnego o strumieniu spłaszczonym, jednostrumieniowym i wielostrumieniowym, każdy o przepływie wody min. 15 m3/h. Dysze wykonane ze stali nierdzewnej zasilanych samodzielną pompą o mocy min. 4 kW. Sterowanie pilotem. d) zakup i montaż 5 dysz masujących w bocznej ściance niecki basenowej zasilanych samodzielną pompą o mocy min. 2,5 kW. Dysze wykonane ze stali nierdzewnej. Sterowanie pilotem. e) zakup 2 szt. koszy na sprzęt do nauki pływania wykonany z materiału odpornego na środowisko wilgotne o poj. min. 0,8 m3. f) Zakup 1 szt. regału basenowego. Regał powinien być wykonany z tworzywa ABS, 100% materiału termoplastycznego przyjazny dla środowiska, odporność na temperatury powyżej 25° C, prześwit między półkami 50 cm, dł.150cm x wys.150 cm x szer. 60 cm (dopuszcza się tolerancję wymiarową 5 %). g) zakupu 5 lin torowych basenowych o dł. - 25 mb, na lince stalowej o średnicy min. 4 mm i przekroju 7/7 z naciągiem oraz zaczepami do haków, wykonana z tworzywa sztucznego, z krążkami o średnicy 100 mm tłumiącymi fale. Elementy stalowe wykonane ze stali nierdzewnej V2A. Wymagany certyfikat wydany przez PZP. h) zakup dostawa i montaż informacyjnej tablicy basenowej składającej się z panela zegara cyfrowego zbudowanego na bazie cyfr LED o wysokości znaków min. 100mm. Zegar powinien wskazywać aktualny czas na panelu 4 cyfrowym (godziny i minuty) Informacyjna tablica basenowa powinna być wyposażona również w panele odczytu temperatury wody basenowej i powietrza w pomieszczeniu basenowym. Sterowanie pilotem. i) modernizacji strefy mokrej i zaplecza szatniowego. Dostawy i zakupu 44 szafek podwójnych typu „L” z tworzywa HPL z ławeczką i zamkiem mechanicznym o wym. dł.450 mm x wys.1520 mm x gł. 350 mm wyposażone w regulowane stopki, ławeczka na wysokości powyżej 320 mm (dopuszcza się tolerancję wymiarową 5 %). Materiały: profile aluminiowe anodowane, tworzywo HPL. j) Wymiana 12 szt. skrzydeł drzwiowych w pomieszczeniach szatniowych, WC i przebieralniach. Drzwi o szerokości: 2 szt. 90 cm – drzwi pełne, 6 szt. 80cm - drzwi pełne, 4 szt. 80 cm - drzwi łazienkowe z zamkiem. Wszystkie skrzydła drzwiowe powinny być wykonane z materiału odpornego na środowisko wilgotne . k) zakup 6 ławeczek przyściennych na stelażu metalowym proszkowo malowanym, 4- siedziskowych wykonanych z tworzywa sztucznego. Każde siedzisko wydzielone z oparciem. Kolorystyka do ustalenia z dostawcą. l) dostarczenie i wymiana świetlówek w 25 oprawach typu OPK Farel 240 N PG 36 na świetlówki typu LED T 8 o mocy min. 18 W, kolor neutralny, czas świecenia min. 15 000 h. m) wymiana świetlówek na niecce basenowej w 30 oprawach typu OPK –TCW 060 2 x Tl-D 58 W na świetlówki LED T 8 o mocy min. 30 W, czas świecenia min. 100 000 godzin, barwa neutralna. spełniające normy oświetleniowe wymagane na niecce basenowej. n) wymiana 66 lamp typ GR 10 –Q IP 54 w szatniach i pomieszczeniach prysznicowych oświetlenia na oświetlenie energooszczędne Plafoniera LED średnica 30 cm min. 15 W, kolor światła neutralny, czas świecenia min. 15 000 godzin. o) zakup i montaż 12 suszarek typu „Słoń” przystosowanych do pracy w warunkach wilgotnych i montażu na ścianie, o mocy min. 700W i wodoszczelności w klasie IP X4. p) modernizacji wejścia – demontaż istniejącej aluminiowej stolarki okienno-drzwiowej o pow. ok. 10,9 m2, montaż zdemontowanej stolarki okienno-drzwiowej w holu głównym pływalni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212212-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kolnie Nr 23 8754 0004 0000 9032 2000 0010 w terminie do dnia 19.12.2017r. do godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także dokumenty dotyczące tych podmiotów. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu: 1) kserokopie dokumentów, potwierdzających „za zgodność z oryginałem”, posiadanie kwalifikacji zawodowych przez osoby wskazane przez Wykonawcę jako uczestniczące w wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach określonych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach