Przetargi.pl
Przebudowa budynku i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostawa wraz z montażem (dobudową) windy zewnętrznej w budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Kobylińskiej 10a w Krotoszynie

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Kobylińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 253 668 , fax. 627 253 668
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska
    63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 627 253 668, fax. 627 253 668
    REGON: 334092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mgops-krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostawa wraz z montażem (dobudową) windy zewnętrznej w budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Kobylińskiej 10a w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostawa wraz z montażem (dobudową) oraz uruchomieniem fabrycznie nowej, kompletnej windy osobowej w budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, położonego w Krotoszynie przy ul. Kobylińskiej 10a. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przebudowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych przed budynkiem; 2) dobudowę zewnętrznego szybu windy; 3) dostarczenie i zamontowanie w dobudowanym szybie (roboty instalacyjne) fabrycznie nowej windy osobowej 3 przystankowej o napędzie hydraulicznym z kompletnym i niezbędnym osprzętem; 4) wykonanie instalacji elektrycznych; 5) opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej windy oraz jej zatwierdzenie w Urzędzie Dozoru Technicznego, uzyskanie pozytywnej, bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego dostarczonej i zamontowanej windy. Wszystkie koszty związane z badaniem, rejestracją i dopuszczeniem windy do eksploatacji pokrywa Wykonawca; 6) uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu windy do eksploatacji; 7) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego 3 (trzech) pracowników w zakresie zapewniającym właściwą obsługę zamontowanej windy, w tym sposoby uwalniania osób uwięzionych w windzie (w sytuacjach awaryjnych); 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany (architektura), rzuty budynku, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót budowlanych, kosztorys ofertowy budowlany, opis instalacji elektrycznej, schemat instalacji zasilającej, schemat tablicy elektrycznej, Specyfikację techniczną instalacji elektrycznej, przedmiar i kosztorys ofertowy robót elektrycznych, wzór umowy, wzór „Karty gwarancyjnej”. 4. Zakres prac związanych z dopuszczeniem zainstalowanej windy osobowej do eksploatacji i użytkowania obejmuje w szczególności: 1) sporządzenie w języku polskim zgodnie z wymogami odpowiednich rozporządzeń - dokumentacji rejestracyjnej windy osobowej; 2) zgłoszenie w formie pisemnej wniosku do objęcia dozorem technicznym urządzenia dźwigowego, skierowanego do właściwego terenowo oddziału Urzędu Dozoru Technicznego; 3) przygotowanie windy osobowej do inspekcji zgodnie z warunkami technicznymi dozoru technicznego; 4) rozruch windy osobowej i wykonanie wszystkich niezbędnych regulacji tj. uzyskanie z Urzędu Dozoru Technicznego protokołu z badania (rejestracji) oraz decyzji zezwalającej na eksploatację windy osobowej. 5. Dokumentacja, o której mowa w ust. 4 pkt 1 powinna zawierać, co najmniej instrukcję zawierającą rysunki i schematy niezbędne do prawidłowego użytkowania windy osobowej, dotyczące konserwacji, kontroli, napraw, przeglądów okresowych oraz działań ewakuacyjnych i deklarację zgodności UE. UWAGA! Na etapie składania ofert należy dołączyć kosztorys ofertowy robót budowlanych i robót elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 23 lipca 2018 r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 1- 5 ustawy PZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. O /Krotoszyn nr konta: 56 1090 1157 0000 0001 3693 7375 z adnotacją: Wadium do sprawy nr MGOPS.ZP.262.01.2018 na dobudowę windy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód winien być załączony do oferty w formie kopii poświadczonej za zgodności z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert zostanie dostarczone w formie pisemnego oryginału, zastrzeżonej dla tego rodzaju dokumentu do siedziby Zamawiającego (Kasa, pokój nr 1 - parter budynku) w oddzielnie trwale zamkniętej kopercie oznaczonej: Wadium do sprawy nr: MGOPS.ZP.262.01.2018 na dobudowę windy. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy natomiast załączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty - w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem: Wadium do sprawy nr: MGOPS.ZP.262.01.2018 na dobudowę windy. 7. Dokument wniesienia wadium w formie niepieniężnej uznaje się za prawidłowy, jeżeli zawiera bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie PZP. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta tj. Zamawiającego dodatkowych warunków lub przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). 8. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 9. Brak wniesienia wadium skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium stosownie do postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3. W przypadku, gdy zostanie oceniona - jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w sekcji III. 4 każdy z Wykonawców składa osobno. 4. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona - jako najkorzystniejsza polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawia na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wymienione w sekcji III.4. 5. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP -w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załączone do oferty w oryginale. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ . Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca1994 r. Prawo Budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego określone w § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca zamiast dokumentów określonych w sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Uzasadnienie Wykonawcy (jeśli dotyczy), że informacje wskazane w ofercie, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach