Przetargi.pl
Przebudowa budynku gminnego w Lyskach w ramach projektu „Rozwój mieszkalnictwa socjalnego w gminie Lyski” – Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324300051
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 324300051
    REGON: 27625877600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gminnego w Lyskach w ramach projektu „Rozwój mieszkalnictwa socjalnego w gminie Lyski” – Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku gminnego w Lyskach w ramach projektu „Rozwój mieszkalnictwa socjalnego w gminie Lyski” – Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020: 1) Zabezpieczenie terenu budowy; 2) Roboty rozbiórkowe w zakresie pokrycia i konstrukcji dachu, drewnianego stropu między kondygnacyjnego, stolarki okiennej i drzwiowej, ścian zewnętrznych (częściowo) i wewnętrznych, schodów wewnętrznych i zewnętrznych, wywiezienie materiałów odpadowych wraz z utylizacją; 3) Roboty drogowe – wykonanie chodnika oraz opaski wokół budynku z kostki betonowej na podbudowach chodnikowych, 4) Roboty ziemne - wykopy pod fundament platformy dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne oraz technologiczne, związane z izolacją istniejących ścian fundamentowych, 5) Roboty fundamentowe – wykonanie fundamentu pod platformę dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne; 6) Roboty murowe – wznoszenie ścianek działowych wraz z zabudową systemowych nadproży, uzupełnienie istniejących ścian, przemurowanie istniejących kominów, 7) Roboty żelbetowe i zbrojarskie – wykonanie wewnętrznych schodów do piwnicy, uzupełnienie stropu nad piwnicą, wykonanie schodów zewnętrznych, wieńca w poziomie stropu nad parterem, zabudowa stalowych belek w piwnicy, 8) Wykonanie drewnianego stropu nad parterem, 9) Wykonanie nowej konstrukcji dachu z pokryciem z blachodachówki, 10) Montaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej oraz okiennej, 11) Roboty wykończeniowe wewnętrzne – wykonanie sufitów podwieszanych, tynkowanie ścian wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów, roboty posadzkarskie, licowanie ścian i sufitów płytkami, 12) Roboty izolacyjne – izolacja cokołu i ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych, stropu nad piwnicą i parterem, 13) Roboty wykończeniowe zewnętrzne – wykonanie okładziny na ścianach z płytek klinkierowych i tynku, obróbek blacharskich, wykonanie okładziny z płytek na schodach, montaż balustrad, 14) Montaż zewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych, 15) Roboty instalacyjne (rozbiórka istniejącej i zabudowa nowej instalacji) – c.o., wod.-kan. wraz z zabudową armatury, c.w.u., elektrycznej, odgromowej, wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, 16) Wykonanie kotłowni na paliwo stałe (kocioł z podajnikiem na węgiel kamienny typu eko-groszek o mocy 15kW), 17) Uporządkowanie terenu budowy, 18) Wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Rybnicki Bank Spółdzielczy nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 tytuł wpłaty winien zawierać m.in. oznaczenie sprawy - ZP.271.05.2019.IR. 5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w sekcji III.4): 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 powyżej stosuje się. 4. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach