Gmina Izabelin ogłasza przetarg
- Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
- Data zamieszczenia: 2019-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
REGON: 13271861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.izabelin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA BUDYNKU GMINNEGO W IZABELINIE NA POTRZEBY UTWORZENIA DOMU DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie gminnego budynku, zlokalizowanego przy ul. Tetmajera 3A w Izabelinie, na potrzeby utworzenia domu dziennego pobytu dla seniorów. Zamówienie obejmuje dokończenie robót adaptacyjnych w budynku, rozpoczętych w roku poprzednim, w zakresie adaptacji i wykończenia wnętrz oraz w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych. Szacowana powierzchnia użytkowa pomieszczeń przewidzianych do przebudowy to ok. 200 m2. Zamówienie nie obejmuje przedstawionych w dokumentacji projektowej następujących etapów robót: docieplenia stropu, wymiany poszycia dachu, wymiany ślusarki okiennej, docieplenia ścian zewnętrznych oraz wykonania wentylacji. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa Dokumentacja projektowa, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ. W związku z tym, że część inwestycji została zrealizowana w poprzednim roku, wykonawca powinien ustalić cenę oferty w oparciu o wymienione wyżej dokumenty, uwzględniając roboty już zrealizowane. Zamawiający w sposób graficzny i opisowy przedstawi zakres zrealizowanych robót, jako załącznik do SIWZ. Wykonawca powinien wykonać roboty budowlane w taki sposób, aby zgodnie ze sztuką budowlaną zapewnić spójność technologiczną i jakościową z robotami wcześniej zrealizowanymi, w szczególności w zakresie instalacji oraz wykończenia wnętrz - zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiary robót mają w tym przypadku charakter pomocniczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: WADIUM - PRZETARG ZP/B/02/WIR/2019. W przypadku wpłaty z konta prywatnego (brak nazwy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin; nr rachunku: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ust. 4 pkt 2-5 musi być złożone w oryginale przed terminem składania ofert - zdeponowane w Wydziale Finansowym (pokój 101), lub załączone do oferty wykonawcy. Przedstawienie zamawiającemu wadium jedynie w formie kopii, bez wniesienia oryginału, nie zabezpiecza oferty i spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy; 2) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja cmentarza wojennego z roku 1920 w Tłuszczu
Dodano: 2024-04-24 - Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie stacji HYDRO 4
Dodano: 2024-04-23 - Naprawa drzwi przeciwpożarowych na PGE Narodowym w Warszawie
Dodano: 2024-04-23 - "Przebudowa ul. Bohaterów Warszawy na odcinku od ul. Środkowej do ul. Spacerowej."
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja budynku świetlico – remizy w Cierpiętach
Dodano: 2024-04-23 - Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
Dodano: 2024-04-22 - Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zbuczynie
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych podłużnych oraz uszczelnienia w obrębie świetlika dachowego budynku hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
Dodano: 2024-04-22