Przetargi.pl
Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Unisławiu

Gmina Unisław ogłasza przetarg

  • Adres: 86-260 Unisław, ul. Parkowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 686 87 10 , fax. 56 686 87 18
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Unisław
    ul. Parkowa 20
    86-260 Unisław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 686 87 10, fax. 56 686 87 18
    REGON: 871118543
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.unislaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Unisławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych przedsięwzięcia pn. „Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Unisławiu”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa dokumentów, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, wykonanie ekspertyz, pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac projektowych, wraz z uiszczeniem opłat z tym związanych; 2) wykonanie inwentaryzacji obiektu budowlanego wraz z opinią techniczną; 3) wykonanie projektu architektonicznego obiektu budowlanego; 4) wykonanie projektu konstrukcyjnego obiektu budowlanego – w zakresie planowanej przebudowy; 5) wykonanie projektu branżowego instalacji wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej (c.w.u.), instalacji hydrantowej oraz centralnego ogrzewania – w zakresie planowanej przebudowy; 6) wykonanie projektu branżowego dla pomieszczeń użytkowych instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, podłączenia instalacji fotowoltaicznej, dobranie opraw i źródeł oświetlenia LED, oraz instalacji odgromowej; 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień (m.in. uzgodnienie projektów z rzeczoznawcą ds. sanitarno-epidemiologicznych oraz p.poż i innymi instytucjami zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych), pozwoleń i decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji robót budowlanych, w tym pozwolenia na budowę; 8) zabezpieczenie terenu prowadzenia robót przed dostępem osób niepowołanych; 9) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów; 10) sprawowanie nadzoru autorskiego; 11) uporządkowanie obiektu budowlanego oraz otaczającego terenu po wykonaniu robót, wywóz i utylizacja gruzu i odpadów wraz z uiszczeniem opłaty; 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej budynku i przekazanie jej Zamawiającemu; 13) uzyskanie niezbędnych odbiorów i pozwoleń po zakończeniu robót budowlanych, wraz z pozwoleniem na użytkowanie (jeżeli będzie to wymagane) – umożliwiających rozpoczęcie użytkowania budynku. 3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Toruń Nr rachunku: 82 9511 0000 2004 0016 4627 0010 z adnotacją „Wadium – Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Unisławiu”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w ofercie składa: 1) Formularz ofertowy na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, na druku stanowiącym załącznik 4 do SIWZ, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 4) Dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 5) Dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach