Przetargi.pl
Przebudowa budynku Domu Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Modernizacja nagłośnienia sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 2: Modernizacja instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 3: Budowa instalacji klimatyzacji w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 4: Malowanie sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Domu Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Modernizacja nagłośnienia sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 2: Modernizacja instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 3: Budowa instalacji klimatyzacji w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zadanie nr 4: Malowanie sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Kultury w dzielnicy Boguszowice Osiedle z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Modernizacja nagłośnienia sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zakres robót: - dostawa i instalacja szerokopasmowego systemu frontowego, - dostawa i instalacja głośników niskotonowych systemu frontowego, - dostawa i instalacja głośników szerokopasmowych pracujących jako frontfill, - dostawa i instalacja wzmacniaczy mocy, - dostawa i instalacja monitorów scenicznych, - dostawa i instalacja konsoli fonicznej, - dostawa i instalacja mikrofonów i akcesoriów scenicznych oraz okablowania mobilnego, - dostawa i instalacja mikrofonów bezprzewodowych wraz z akcesoriami i okablowaniem, - dostawa i instalacja szaf dystrybucyjnych wraz z wykonaniem okablowania do urządzeń. Minimalne parametry urządzeń oraz ilości zostały określone w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zadanie nr 2: Modernizacja instalacji sterowania oświetleniem sceny oraz widowni w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zakres robót: - instalacja oświetlenia podstawowego oraz ewakuacyjnego sceny i widowni, - instalacja gniazd regulowanych GR, - instalacja gniazd sterowanych GS, - instalacja gniazd akustyki, - instalacja gniazd DMX, - instalacja gniazd RJ-45, - budowa tras kablowych z systemowych koryt kablowych metalowych. Minimalne parametry urządzeń oraz ilości zostały określone w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zadanie nr 3: Budowa instalacji klimatyzacji w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Zakres robót: - doposażenie istniejącej centrali wentylacyjnej w sekcje chłodnicy freonowej wraz z agregatem, - wymiana wentylatorów w centrali wentylacyjnej, - wymiana szafy zabezpieczająco-sterującej, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilania sekcji chłodnicy wraz z agregatem, - wykonanie czynności serwisowych istniejącej centrali wentylacyjnej. Minimalne parametry urządzeń oraz ilości zostały określone w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zadanie nr 4: Malowanie sali widowiskowej w Domu Kultury, dzielnica Boguszowice Osiedle Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane (malarskie) sali widowiskowej, sceny oraz korytarza pod sceną oraz renowacja podłogi sceny w zakresie określonym w przedmiarze robót w STWiOR, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów z poszpachlowaniem ubytków i nierówności, - dwukrotne gruntowanie powierzchni tynków ścian i sufitów, - dwukrotne malowanie farbą matową w kolorze czarnym tynków ścian i sufitów sceny oraz korytarza pod sceną, - dwukrotne malowanie farbą akrylową tynków drapanych sali kinowej oraz obudów kanałów wentylacyjnych, - renowacja istniejącej posadzki sceny polegająca na cyklinowaniu, przeszlifowaniu, odpyleniu i lakierowaniu powierzchni posadzki sceny i schodów prowadzących z widowni na scenę z wymianą listew cokołowych (drewno dębowe) wraz z impregnacją ogniochronną nowych elementów drewnianych. Lakierowanie powierzchni drewnianych lakierem o wysokiej odporności na ścieranie, udar i zarysowania, przeznaczonym do powierzchni drewnianych intensywnie eksploatowanych, do obiektów użyteczności publicznej. Lakier antypoślizgowy, trudnozapalny, powłoka malarska zgodna z istniejącą obecnie kolorystyką (czarna), - zabezpieczenie elementów wyposażenia sali kinowej i sceny przed robotami malarskimi wraz z ewentualnym demontażem i ponownym montażem elementów utrudniających wykonanie robót malarskich. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. (dotyczy zad. 1, zad. 2, zad. 3) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. (dotyczy zad. 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: zad. 1 - roboty elektryczne przy wykonaniu systemu nagłośnienia tj. montaż głośników, naświetlaczy, wzmacniaczy mocy, miksera, mikrofonów - uruchomienie, konfiguracja i testowanie systemu. zad. 2 - wykonanie sterowania oświetleniem, - montaż lamp, - uruchomienie, konfiguracja i testowanie systemu. zad. 3 - montaż i uruchomienie klimatyzatorów zad. 4 - wykonanie robót malarskich W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: zad. 1) 10 000 PLN (dziesięć tysięcy złotych) zad. 2) 5 000 PLN (pięć tysięcy złotych) zad. 3) Zamawiający nie żąda wniesienia wadium zad. 4) Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium, tj. gwarancję/poręczenie. (dotyczy zad. 1 i zad. 2) 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 7. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach