Przetargi.pl
Przebudowa budynku dawnej szkółki leśnej na kancelarie leśnictw

PGL LP Nadleśnictwo Prószków ogłasza przetarg

  • Adres: 46-060 Prószków, Opolska 11
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 696442107
  • Data zamieszczenia: 2023-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Prószków
    Opolska 11
    46-060 Prószków, woj. opolskie
    tel. 696442107
    REGON: 530562532
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku dawnej szkółki leśnej na kancelarie leśnictw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku dawnej szkółki leśnej na kancelarie leśnictw leżących w granicach administracyjnych Nadleśnictwa Prószków. Kancelaria leśnictwa to pomieszczenie biurowe znajdujące się w budynku mieszkalnym (leśniczówka) lub w innym budynku, przeznaczone do wykonywania czynności kancelaryjnych (administracyjnych) i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej, wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi umożliwiającymi samodzielne jej funkcjonowanie (poczekalnia, pomieszczenia: sanitarne, socjalne, gospodarcze itp).3.2.Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o decyzję nr 1397/2020, znak: BOŚ.6740.1860.2020.JK z dnia 10.12.2020 r. Starosty Opolskiego wydanej w przedmiocie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków, z siedzibą w Prószkowie przy ul. Opolskiej 11, pozwolenia na budowę polegająca na przebudowie pomieszczeń w budynku socjalno-administracyjnym na kancelarie leśnictw w miejscowości Ligota Prószkowska na działce ew. nr. 141/5, k.m. 9obręb 0043 Ligota prószkowska.3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ „opis przedmiotu zamówienia” w skład, którego wchodzą: dokumentacja projektowa, STWIORB, przedmiary robót. UWAGA przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy nie stanowiący opisu przedmiotu zamówienia w myśl art. 103 PZP.3.4.Prace odbywać się będą na terenach leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasów Państwowych Nadleśnictwa Prószków.3.5.W zakresie niniejszego zamówienia należy wykonać między innymi:1)Przebudowę budynku w myśl przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane zwane dalej „pb” zgodnie z postanowieniami wydanej decyzji pozwolenia na przebudowę oraz załączoną dokumentacją projektową;2)Ustanowić dla przedmiotowej inwestycji kierownika budowy w myśl przepisów pb oraz kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane specjalnościach obejmujących zakres realizacji robót (uprawnienia konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne). Zamawiający dopuszcza ustanowienia jednej lub kilku osób posiadających odpowiednie uprawnienia.3)Uporządkować teren przyległy po prowadzonych robotach.3.6.Zamawiający na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne, dokona wraz ze głoszeniem rozpoczęcia robót budowlanych Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanemu dla powiatu opolskiego w Opolu wskazania osoby, o której mowa w pkt 3.5 ppkt 2) do pełnienia funkcji kierownika budowy dla przedmiotowej inwestycji.3.7.Oznaczenia wg CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45320000-6 Roboty izolacyjne; 45262500-6 Roboty murarskie i murowe; 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; 45443000-4 Roboty elewacyjne; 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych; 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.3.8.Warunki wykonywania zamówienia dotyczące prowadzenia robót:1)Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ, a także jej pozostałymi załącznikami.2)Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych, które dopuszczają zastosowanie materiałów w budownictwie.3)Odpady budowlane i inne odpady powstałe przy realizacji przedmiotu zamówienia będą na bieżąco usuwane z miejsca prowadzenia robót. Niedopuszczalne jest pozostawienie niezabezpieczonych odpadów, śmieci na miejscu realizacji robót na koniec dnia roboczego po opuszczeniu terenu pracowników Wykonawcy.4)Przedmiot umowy realizowany będzie na terenach Nadleśnictwa Prószków, które podlega procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) oraz PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certifiation Schemes). Roboty oferowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone dla tych standardów, które dostępne są pod adresem: https://pl.fsc.org/pl oraz www.pefc.pl3.9.Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na minimum 24 miesięcy. Termin i zasady gwarancji i rękojmi zawarto we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ „wzór umowy”. Okresy gwarancji i rękojmi udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zmówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 złWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.14.2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu,2)gwarancjach bankowych,3)gwarancjach ubezpieczeniowych,4)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości14.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BNP Paribas Bank Polska S.A 06 1600 1462 1743 8914 5000 0001 z dopiskiem: „wadium – przebudowa budynku SA.270.2.7.2023”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zaleca, aby przelewu wadium dokonać najpóźniej w godzinach dopołudniowych dnia poprzedzającego termin otwarcia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – brak wymagań;2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – brak wymagań;3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej – brak wymagań;4)zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga udokumentowania przez wykonawcę posiadanego doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, nadbudowie odbudowie lub przebudowie budynków biurowych, administracyjnych, mieszkalnych lub innych przeznaczonych na słały lub czasowy pobyt ludzi z wyłączeniem hal predykcyjnych i magazynów. Wykonawca zobowiązany będzie na wezwanie z art. 274 PZP przedstawić dokumenty takie jak referencje, protokoły odbioru robót, certyfikaty, zaświadczenia itp. potwierdzające wykonanie w przeciągu 5 lat licząc wstecz od upływu terminu składania ofert wykonanie co najmniej jednej roboty, o której mowa w zdaniu poprzednim. Dokumenty muszą wskazywać, iż robota została wykonana należycie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 7.9. ppkt 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach