Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
- Data zamieszczenia: 2018-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
REGON: 368268097 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku administracyjno-biurowego przy ul. Bohaterów Westerplatte 27 w Zielonej Górze na Harcerskie Centrum Rozwoju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjno-biurowego przy ul. Bohaterów Westerplatte 27 w Zielonej Górze na Harcerskie Centrum Rozwoju. Zadanie w ramach Budżetu Obywatelskiego – Zielona Góra 2018. Adres inwestycji: Ul. Bohaterów Westerplatte 27, 65-078 Zielona Góra, działka nr 92, obręb 18, jednostka ewidencyjna 086201_1 Zielona Góra. Działka 92 obręb 18 znajduje się w ścisłej strefie ochrony konserwatorskiej, natomiast budynek będący przedmiotem opracowania – znajduje się w rejestrze zabytków (nr L-639). Istniejący stan zagospodarowania działki: działka jest uzbrojona, zagospodarowana, zabudowana i ogrodzona. Posiada własny wjazd oraz parking. Elementami zagospodarowania działki są: budynek (z lat 30/40-tych poprzedniego wieku) będący przedmiotem przebudowy, ciągi piesze, plac parkingowy z tyłu budynku, tereny zielone, porośnięte trawą, krzewami oraz dużymi drzewami. Powierzchnia działki: 1061,81m2. Obecnie budynek jest wykorzystany jako siedziba Chorągwi ZHP. W budynku mieszczą się również inne Stowarzyszenia oraz placówki. Poddasze zaadaptowane jest na pomieszczenia mieszkalne, nad nim znajduje się strych. Budynek jest 4-kondygnacyjny, podpiwniczony (piwnica, parter, I piętro, poddasze oraz strych). Budynek wzniesiony w technologii tradycyjnej, wymurowany z cegieł ceramicznych pełnych, ze stropami oraz schodami drewnianymi. Od czoła oraz przy wschodniej stronie budynku, ściany nośne częściowo wybudowane w konstrukcji szachulcowej (mur pruski). Więźba dachowa płatwiowo-kleszczowa wykonana z drewna, pokryta dachówką marsylką, karpiówką oraz papą (mały kąt pochylenia połaci dachowej). Konstrukcja dachowa złożona, dach wielospadowy, od południowej strony budynku naczółkowy. Obiekt posiada prostą formę architektoniczną z gzymsami wokół budynku, ozdobnymi ornamentami wokół balkonów, filarów oraz pod parapetami, jak również obramieniami wokół otworów drzwiowych i okiennych. Projektowana przebudowa nie przewiduje zmian w formie budynku. 2. Gabaryty budynku: - powierzchnia zabudowy: Pz=260,45m - długość budynku: L=15,57m - szerokość budynku: S=22,84 m - wysokość budynku: Elewacja południowa: H1: 12,32 m Elewacja północna: H2: 12,67m Elewacja wschodnia: H3: 12,73m Elewacja zachodnia: H4: 12,67 m - wysokość pomieszczeń: piwnica: H= 1,9-2,5m Parter: H= 2,59-3,49m I piętro: H=2,75-2,93m Poddasze: H=2,0m Strych: H=2,1m Kubatura budynku: 2480,87m3 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót tynkarskich, malarskich i dekarskich w ilości minimum 10 osób. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. 4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.3. SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 16.1.12)). 5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 zł (pięćset tysięcy). W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia zachowując wszelkie inne uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 3 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Bieg gwarancji rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 26.2. SIWZ. 7. Zamawiający informuje, iż dołączony przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą do ustalenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy wypełniony kosztorys ofertowy (budowlany, instalacji). Kosztorys będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji zamawiającego z wykonania tej części zamówienia. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu do oferty. 8. Płatności częściowe: Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Zasady i warunki płatności częściowych zawarte są we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ. 9. Zaliczki: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45443000-4 Roboty elewacyjne 45453100-8 Roboty renowacyjne 45410000-4 Tynkowanie 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: - 10.000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12. 1.2) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 12.5.3) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05 - Remont sal dydaktycznych w budynkach CKZiU przy ul. Armii Krajowej 75 i Piaskowej 53-zalecenia SANEPID
Dodano: 2024-04-05 - Budowa, przebudowa dróg gminnych w Gubinie dla poprawy dostępności komunikacyjnej.
Dodano: 2024-04-04 - „Modernizacja drogi powiatowej 1179F w m. Obra Dolna”
Dodano: 2024-04-02 - „Budowa kolektora tłocznego łączącego istniejący kolektor w m. Nietkowice do przepompowni ścieków P2 w m. Będów”.
Dodano: 2024-03-23 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie .
Dodano: 2024-03-18