Przetargi.pl
Przebudowa budynku administracyjno-biurowego nr inw. 105/009

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek ogłasza przetarg

  • Adres: 62700 Turek, ul. Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 785 441 , fax. 63 280 300
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek
    ul. Chopina 70
    62700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 785 441, fax. 63 280 300
    REGON: 31051289800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turek.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku administracyjno-biurowego nr inw. 105/009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace z zakresu robót budowlanych, obejmujące m.in. roboty ogólnobudowlane, wyburzeniowe oraz roboty w zakresie wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, wymianę pokrycia podłóg w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, korytarzach i klatce schodowej, roboty elewacyjne i malarskie. Prace obejmują także roboty w zakresie przebudowy instalacji komputerowej i elektrycznej. Zamówienie obejmuje także wykonanie izolacji termicznej poziomej oraz innych drobnych robót naprawczych wykończeniowych. Szczegółowy opis robót, czynności i prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach, przedmiary robót, szkice, rysunki, ekspertyzy p.poż., termowizji oraz szczegółowy opis technologii i techniki wykonywania poszczególnych robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w zał. nr 7-8 SIWZ(dokumentacja projektowo-techniczna) oraz w zał. nr 9 SIWZ(specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł. (trzynaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP o/Turek nr rachunku: 63 1020 2212 0000 5202 0405 1363, z dopiskiem: „Wadium - remont nadleśnictwa ”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów - jeżeli dotyczy; (2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy; (3)Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum -jeżeli dotyczy; (4) Oświadczenie o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art.86 ust.5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach