Przetargi.pl
Przebudowa budynków na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2020-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynków na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku byłego ośrodka zdrowia w Wieńcu na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej. Zakres zadania obejmuje przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania części budynku byłego ośrodka zdrowia w Wieńcu na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej przy ul. Klonowej 2 w Wieńcu, na działce 304/1 obręb 0027 Wieniec, w tym: - utworzenie filii biblioteki publicznej z kawiarenką internetową, - utworzenie filii Brzeskiego Klubu Pracy, - zaprojektowanie nowych utwardzeń i zagospodarowanie terenu działki, wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, - remont pomieszczeń na poziomie I pietra oraz pomieszczeń piwnicznych, - wymiana instalacji elektrycznej, sanitarnej, instalacji c.o. Część 2. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Brzeziu o pomieszczenia na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej wraz z modernizacją boiska i zagospodarowaniem terenu. Zakres zadania obejmuje: a) Rozbudowę Szkoły Podstawowej w Brzeziu o pomieszczenia na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej (branża budowlana, sanitarna, elektryczna, opaska przy budynku), tj. rozbudowę istniejącego budynku szkoły podstawowej w Brzeziu o pomieszczenia świetlicy środowiskowej o pow. użytkowej ok. 270m2, zlokalizowanej za głównym budynkiem szkoły od strony południowej, połączonej z istniejącym obiektem poprzez łącznik, wykonanie chodnika i tarasu. b) Roboty drogowe i parking; c) Modernizację boiska i zagospodarowanie terenu. Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): Część 1. do 30.09.2020r. Część 2. a) i b) do 31.08.2020r.; c) do 30.11.2020r. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót budowlanych. Termin płatności: 30 dni przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP). Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 63 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów .Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty na roboty budowlane. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach