Przetargi.pl
Przebudowa, budowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Bolesławiec

Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 221 , fax. 757 351 783
  • Data zamieszczenia: 2019-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
    ul. Teatralna
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 221, fax. 757 351 783
    REGON: 53373600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, budowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Bolesławiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań: 1) Budowa drogi gminnej nr 103/29, 103/33, 103/25 i 104 we wsi Trzebień 2) Budowa drogi gminnej nr 137/13 we wsi Łaziska 3) Budowa drogi gminnej nr 209/13, 209/11 i 209/4 we wsi Kraśnik Górny 4) Budowa drogi gminnej nr 53/8, 608 i 769 we wsi Kraśnik Górny 5) Budowa drogi gminnej nr 257 we wsi Bożejowice 6) Budowa drogi gminnej nr 279/7 i 410 we wsi Suszki 7) Budowa drogi gminnej nr 289 we wsi Kruszyn 8) Budowa drogi gminnej nr 318/16 i 310/4 we wsi Otok 9) Budowa drogi gminnej nr 331/1, 330/4, 330/15, 396/2, 401/1 i 401/3 we wsi Otok 10) Budowa drogi gminnej nr 422, 425/6 i 429 we wsi Żeliszów 11) Budowa drogi gminnej nr 625 i 624/2 we wsi Brzeźnik 12) Budowa drogi gminnej nr 866/2 we wsi Łaziska oraz wykonanie remontu dróg gminnych polegające na remoncie cząstkowym dróg asfaltowych w ilości do 2100m2 i wbudowaniu do 600m3 tłucznia frakcji 0÷31,5 w drogi gruntowe położone na terenie Gminy Bolesławiec w technologii: 1) Remont nawierzchni asfaltowych: - Mechaniczne wycięcie uszkodzonej nawierzchni, - Oczyszczenie miejsca uszkodzonej nawierzchni, - Wbudowanie masy asfaltowej o grubości 5cm, - Uszczelnienie krawędzi łaty emulsją asfaltową i posypanie krawędzi grysem. 2) Wbudowanie tłucznia w drogi gruntowe: - Korytowanie istniejącej nawierzchni o głębokości ± 15cm, - Wypełnienie koryta tłuczniem o frakcji 0÷31,5, - Wyrównanie i zagęszczenie tłucznia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy PLN 00/100) na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017r. poz. 1089). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej: 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” - Załącznik nr 1 - i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto i netto za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. 2) Termin wykonania (nie później niż 16.09.2019r.) 3) Okres gwarancji jakości dla budowy dróg gminnych (min. 60 miesięcy), okres gwarancji jakości dla remontu dróg gminnych (12 miesięcy). 4) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić. 2. Wypełniony Kosztorys Ofertowy (wg wzoru Zał. nr 1a). 3. Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI pkt. 1 SIWZ jako Załączniki nr 2 i 3 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Załącznik nr 7. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach