Przetargi.pl
„Przebudowa, budowa dróg, chodników oraz innej infrastruktury na terenie miasta i gminy Końskie” określonych odrębnie w dwóch zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa dr. gminnej w m. Wąsosz ul. Nowiny w ramach funduszu sołeckiego Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wew. (ciągu pieszo-jezdnego) w Pomykowie”

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26200 Końskie, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 413 722 955
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1
    26200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 413 722 955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa, budowa dróg, chodników oraz innej infrastruktury na terenie miasta i gminy Końskie” określonych odrębnie w dwóch zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa dr. gminnej w m. Wąsosz ul. Nowiny w ramach funduszu sołeckiego Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wew. (ciągu pieszo-jezdnego) w Pomykowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa, budowa dróg, chodników oraz innej infrastruktury na terenie miasta i gminy Końskie” określonych odrębnie w dwóch zadaniach : Zadanie nr 1. Przebudowa dr. gminnej w m. Wąsosz ul. Nowiny w ramach funduszu sołeckiego Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wew. (ciągu pieszo-jezdnego) w Pomykowie. Zadanie nr 1. Przebudowa dr. gminnej w m. Wąsosz ul. Nowiny w ramach funduszu sołeckiego W zakres zamówienia wchodzi przebudowa drogi gminnej o długości ok. 1km, szerokości nawierzchni 4,50m, (powierzchnia nawierzchni bitumicznej ok. 4820m2) kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności : - ścinka poboczy, - regulacja zaworów wodnych (zawory w poboczu), - wykonanie nakładki bitumicznej gr. 5 cm, z betonu asfaltowego KR 2, - wykonanie poboczy szer. 1,0m z kruszywa gr. w-wy do 7cm, - roboty porządkowe. Zadanie nr 2. Przebudowa drogi wew. (ciągu pieszo-jezdnego) w Pomykowie. W zakres zamówienia wchodzi przebudowa drogi wew. o łącznej długości ok. 270 mb, szerokości nawierzchni 2,5-2,8 m, wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szer. 0,5m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności : - ścinka poboczy, - wykorytowanie i wykonanie podbudowy z kruszywa 0,63 mm z zaklinowaniem gr. w-wy 20cm na odcinku 90mb, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni kruszywem fr. 0-31,5mm śr. gr. w-wy 5cm, - wykonanie w-wy ścieralnej gr. 5 cm, z betonu asfaltowego, KR 2, - obustronne utwardzenie poboczy kruszywem fr. 0-31,5mm, - ustawienie oznakowania pionowego (D-40, 41 na jednym słupku, B-20, D-4a – na jednym słupku), - ustawienie barierek, U-12a lub U-11a - roboty porządkowe. Uwagi: Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Materiały należy przedstawić do zaakceptowania Inspektorowi Nadzoru. Przed przystąpieniem do realizacji zadań, należy opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt. 2.4.1, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonania nawierzchni bitumicznej. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych tj oświadczenia że osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.4.2.1 a) SIWZ wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 10 000,00 PLN. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych określa dokumentacja projektowa Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , że ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Standardy jakościowe i dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych Standardy jakościowe oraz dostępność projektu dla osób niepełnosprawnych zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 m-cy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.16 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.. Jeżeli Wykonawca nie załączy Formularza ofertowego oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona. b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach