Przetargi.pl
Przebudowa boiska sportowego w Stanicy - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44145 Pilchowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2018-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6
    44145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, , fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska sportowego w Stanicy - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „Przebudowa boiska sportowego w Stanicy - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj”. Działki na której zlokalizowana będzie inwestycja położone są w Stanicy przy ul. Sportowej. Zakres inwestycji obejmuje działki nr 473/115 oraz 785/121. Zamówienie składa się z trzech etapów. Etap I obejmuje m.in.: a) Opracowanie projektu budowalno-wykonawczego oraz na jego podstawie opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz dokumentacji geologicznej. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: • Prace rozbiórkowe w następującym zakresie: - ogrodzenie z prętów metalowych wysokość 1,5 – długość 40 m, - liniowe ogrodzenie boiska, - ogrodzenie z siatki plecionej wysokość 4 m - długość 60 m, - demontaż bramek - 2 szt., - piłkochwyty wysokość 6 m, długość 2x30 m – do ponownego montażu, - ławki o podstawie betonowej - 10 szt. • Przebudowa istniejącego boiska głównego do piłki nożnej o wymiarach 67 m x 105 m. Nawierzchnię boiska stanowić będzie trawa naturalna wykonana siewem o parametrach trawy sportowej. Proponuje się jedną z mieszkanek typowych odmian traw przeznaczonych na murawy piłkarskie lub mieszankę trzech odmian traw w następujących proporcjach: - wiechliny łąkowej (Poa pratensis L.) - 50% - życicy trwałej (Lolium perenne L.) - 40 % - kostrzewy czerwonej (Festuca rubra L) - 10 % Podbudowę boiska stanowić będzie warstwa wegetacyjna gr. 20 cm, zwałowana (na głębokości 10 cm pod powierzchnią na całej powierzchni trawiastej należy rozścielić siatkę z mocnego PCV przeciw kretom o oczku 16x18 mm i gramaturze 60 g/m²) oraz warstwa odsączająca z piasku 0-2 mm o grubości warstwy 10 cm. • częściowe ogrodzenie terenu od strony północnej z ogrodzenia panelowego przetłaczanego 3D w postaci paneli ogrodzeniowych zgrzewanych z pojedynczego drutu poziomego i pionowego Ø 5 mm w formie kraty o oczkach 50 x 200 mm na długości 240 m; wysokość paneli ogrodzeniowych powinna wynosić nie mniej niż 1700 mm, na całej długości ogrodzenia pod panelami powinna zostać zastosowana podmurówka z elementów prefabrykowanych wysokości do 30 cm, furtka na wysokości wejścia na trybuny gospodarzy, brama dojazdowa na wysokości ul. Sarniej, kolor z palety RAL ciemny szary, • częściowe ogrodzenie terenu od strony południowej z ogrodzenia panelowego przetłaczanego 3D w postaci paneli ogrodzeniowych zgrzewanych z pojedynczego drutu poziomego i pionowego Ø 5 mm w formie kraty o oczkach 50 x 200 mm na długości 82 m; wysokość paneli ogrodzeniowych powinna wynosić nie mniej niż 1700 mm, na całej długości ogrodzenia pod panelami powinna zostać zastosowana podmurówka z elementów prefabrykowanych wysokości do 30 cm, furtka i brama dojazdowa na wysokości budynku LKS, kolor z palety RAL ciemny szary, • ogrodzenie płyty boiska wraz z bramą wjazdową dwuskrzydłową w ilości 1 szt. oraz furtkami w ilości 5 szt. z ogrodzenia panelowego przetłaczanego 3D w postaci paneli ogrodzeniowych zgrzewanych z pojedynczego drutu poziomego i pionowego Ø 4 mm w formie kraty o oczkach 50 x 200 mm na długości 250 m; wysokość paneli ogrodzeniowych powinna wynosić nie mniej niż 1200 mm, kolor z palety RAL ciemny szary, • istniejące bramki do piłki nożnej do przełożenia – 2 szt • istniejące piłkochwyty do przełożenia – 2 szt., • wykonanie trybun gospodarzy i trybun gości, dwurzędowe o wymiarach min. 2,4 m x 6,5 m – 5 szt., • wykonanie wiaty na rowery z poliwęglanu o wymiarach min. 2 m x 3,35 m dla minimum 6 miejsc – 1 szt., • wykonanie nawierzchni z kostki brukowej koloru szarego typu Holland gr. 6 cm na powierzchni 461 m2, • wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej koloru grafit typu Holland gr. 8 cm na powierzchni 196 m2, • montaż krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm na długości 29 m oraz obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na długości 120 m, • wykonanie elementów małej architektury (kosz na śmieci stojący na słupku) – 6 szt., • wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z instalacją nawadniającą (system zraszaczy), • wykonanie instalacji odwodnienia boiska w postaci drenażu z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ul. Sportowej, b) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, sprawdzeń, postanowień, ekspertyz oraz decyzji na koszt Wykonawcy, c) Pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie, o którym mowa w ustawie Prawo budowlane w okresie realizacji robót budowlanych oraz do czasu wygaśnięcia okresu gwarancji i rękojmi wykonawcy robót budowlanych, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, szkoleń, jak również odbiorów końcowych całości robót będących przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest w dokumentacji projektowej przy wskazaniu pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Prawa Zamówień Publicznych, dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. W każdym z takich przypadków Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. Dokumentacja projektowa dla inwestycji, ma być sporządzona m.in. zgodnie z: a) Ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.), b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422), 2) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1935 z późn. zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.), 4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. ,nr 130, poz. 1389 z późn. zm.), 5) Obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) Wytycznymi Zamawiającego. Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ilościach: a) Projekt budowlano-wykonawczy – 4 egz. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. c) Przedmiary robót- 2 egz. d) Kosztorysy inwestorskie- 2 egz. e) całość opracowania w formie elektronicznej umożliwiającej kopiowanie do celów przetargowych. Zamawiający udostępni koncepcję planu zagospodarowania terenu. Etap II obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych wraz z przyłączami i na podstawie sporządzonej w ramach Części I dokumentacji projektowej, uzyskanych decyzji, opinii, ekspertyz. Zakres prac obejmuje także: a) dostawę niezbędnego wyposażenia i sprzętu wraz z jego instalacją i uruchomieniem b) sporządzenie powykonawczego operatu geodezyjnego c) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej również instrukcję użytkowania, wykaz zamontowanych urządzeń, sprzętu, armatury, harmonogram obsługi serwisowej Zamówienie obejmuje również konieczność wykonania wszelkich prac oraz poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do poniesienia w celu wykonania przedmiotu zamówienia. W ramach kosztów Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne koszty opłat przyłączeniowych, wszelkich kosztów do sporządzenia dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień ekspertyz, dokonania czynności administracyjno-prawnych jak również wszelkich kosztów wykonania robót budowlanych w szczególności koszty materiałów, robocizny, utrzymania terenu budowy, uzyskania decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych w toku wykonywania robót budowlanych. Wykonawca uzyska warunki zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę, zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i energii oraz poniesie koszty zużycia energii i wody w czasie budowy. Etap końcowy obejmuje prowadzenie pełnej pielęgnacji nawierzchni do 29.11.2019 r. licząc od zakończenia robót. Zakres pielęgnacji obejmuje m.in. • koszenie trawy – pierwsze koszenie powinno się odbyć gdy trawa osiągnie 7-10 cm. Kolejne koszenia powinny być wykonywane tak, aby trawa nie osiągnęła wysokości większej niż 7,5 cm. Skoszoną trawę po koszeniu należy zebrać i zutylizować. Po każdym koszeniu zaleca się podlanie trawnika. • nawożenie – należy zapewnić kompleksowe nawożenie odpowiadające potrzebom roślin. Każde nawożenie należy wykonać po uprzedniej analizie podłoża. • aeracja Szczegółowy zakres prac został ujęty w "programie funkcjonalno-użytkowym" stanowiącym załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i "wzorze umowy" stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo – oświadczenie woli mocodawcy upoważniające ściśle określoną osobę lub osoby do dokonywania w jego imieniu czynności prawnych określonych w pełnomocnictwie (tj. do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – podpisania oferty albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez wykonawcę. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach