Przetargi.pl
Przebudowa boiska przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rusinowie Koneckim w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Modernizacja boiska przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rusinowie Koneckim”

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 752 553 , fax. 486 753 672
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 752 553, fax. 486 753 672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rusinowie Koneckim w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Modernizacja boiska przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rusinowie Koneckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia: Przebudowa boiska przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rusinowie Koneckim w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Modernizacja boiska przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Rusinowie Koneckim” Kod CPV: 45212220-8 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi, 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe, 37451000-4 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach, 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego, 03441000-3 Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty, Zakres zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących prac: 1. Zabezpieczenie placu budowy. 2. Wytyczenie położenia obiektu. 3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża. 4. Ułożenie warstwy odsączającej. 5. Ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa. 6. Ułożenie siatki przeciw kretom. 7. Ułożenie warstwy ziemi urodzajnej. 8. Ułożenie trawy z rolki. 9. Montaż sprzętu (wyposażenia boiska - wykonać zgodnie z instrukcją wybranego producenta) w ilościach zgodnie z dokumentacją projektową i z przedmiarem robót: a) bramka aluminiowa do piłki nożnej 5,00x2,00 m z odciągami, profil owalny osadzona w tulejach zabetonowanych w gruncie, b) wiata dla zawodników rezerwowych 10 miejsc wykonana z trwałych profili stalowych malowanych na dowolny kolor RAL pokryta poliwęglanem komorowym przyciemnianym o grubości 5 mm wyposażona w plastikowe siedziska z niskim oparciem z napisem „Goście”, „Gospodarze”, fundamenty punktowe prefabrykowane, c) trybuny sportowe jednorzędowe 2x25 miejsc, konstrukcja stalowa wyposażona w plastikowe siedziska z niskim oparciem, długość 14 m, szerokość 1,4 m, jedno wejście szerokości 2 m, fundamenty punktowe prefabrykowane, 10. Wykonanie piłkochwytów. Elementy piłkochwytów: a) Słupki stalowe pionowe i poprzeczne 80x80 mm, grubość ścianki 3 mm o rozstawie 4,0 m osadzone w prefabrykowanej ławie fundamentowej punktowej, b) Siatka polipropylenowa bezwęzłowa, oczko 10x10 cm, grubość splotu 3 mm, wysokość 4,0 m. 11. Montaż oświetlenia LED. 12. Uporządkowanie terenu. Projektowane zagospodarowanie terenu. 1. Zestawienie powierzchni inwestycji. Powierzchnia zajęta pod boisko, nieutwardzona - 600,00 m2. 2. Zagospodarowanie terenu. Plan sytuacyjny obejmuje usytuowanie boiska wraz z jego wyposażeniem: - bramkami 5,00x2,00 m, - ogrodzeniem za bramkowym tzw. piłkochwytem o wysokości 4,0m Wyposażenie towarzyszące niezbędne dla funkcjonowania boiska: - wiaty dla zawodników rezerwowych, dwie sztuki dziesięciomiejscowe, - dwie trybuny jednorzędowe (widownia) po 25 miejsc każda, - oświetlenie boiska lampami solarnymi w technologii LED. 3. Technologia wykonawstwa i roboty przewidziane do wykonania 3.1. Roboty ziemne Roboty ziemne to: - profilowanie i plantowanie terenu wraz z wykopami pod rozłożenie nowej nawierzchni trawiastej z rolek, - wykonanie wykopów jamistych pod fundamenty piłkochwytów, trybun, i tuleje pod bramki. 3.2. Wyposażenie boiska Zakup i montaż tulei i bramek, wykonanie piłkochwytów zabramkowych. Nawierzchnia boiska trawiasta naturalna. 3.3. Wyposażenie towarzyszące Zakup i montaż wiat dla zawodników rezerwowych, trybun. Zakup i montaż lamp oświetleniowych typu LED. Montaż wszystkich elementów wyposażenia musi odbywać się zgodnie z instrukcją wybranego producenta. 4. Odwodnienie. Projektowane zagospodarowanie ma nawierzchnię w pełni przepuszczalną dla wody. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej - załącznik nr 4 do SIWZ z przedmiarem robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: do 3 grudnia 2020r. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Pekao S.A. Oddział w Przysusze, ul. Krakowska 33, Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniem potwierdzającym spełnianie brak podstaw wykluczenia oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ), b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, c) Dowód wpłaty wadium, d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy . Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile jest to wiadome. e) Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego czy wybór Jego oferty prowadził będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług składając wypełniony - załącznik nr2 do formularza oferty (oświadczenie należy złożyć w oryginale) f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP załącznik nr2 do SIWZ składa każdy z podmiotów składający wspólną ofertę. W związku z faktem, iż Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach