Przetargi.pl
Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8a, w szczególności: - budowa bieżni okrężnej o dł. 150 m ( 4 torowej, treningowej), bieżni prostej o dł. 110 m (całkowita długość 130 m, 8 torowej), boisk sportowych w tym 2 boisk do tenisa ziemnego, 2 boisk do siatkówki i boiska do piłki ręcznej, a także skoczni do skoku w dal (trójskoku) oraz rzutni do pchnięcia kulą. Bieżnie, boiska oraz rozbieg skoczni w dal zostały zaprojektowane na nawierzchni sportowej poliuretanowej nieprzepuszczalnej dla wody (należy zastosować nawierzchnię poliuretanową typu sandwich), natomiast sektor rzutów do pchnięcia kulą zaprojektowano na nawierzchni mineralnej, - budowa trybuny dla 128 widzów, - montaż wyposażenia ( linie, słupki aluminiowe, bramki, deski do skoku w dal i trójskoku, piłkochwyty), - budowa nawierzchni utwardzonych ( jako dojścia piesze ), - budowa ściany oporowej o dł. 60 m o zmiennej wysokości wahającej się od 1,2 do 3,3 m, - budowa systemowego ogrodzenia o dł. ok. 131,0 m, - montaż ławek oraz koszy na śmieci, - budowa odwodnienia terenu ( odwodnienie liniowe, drenaż) do istniejącej kanalizacji deszczowej, - nasadzenia, - wykonanie trawników wokół wykonanych nawierzchni, - budowa oświetlenia zewnętrznego ( 10 punktów świetlnych ), - budowa studzienek teletechnicznych z doprowadzeniem energii elektrycznej niezbędnych do zasilania aparatury startowej i pomiaru czasu., 2. Zamawiający po wykonaniu inwestycji będzie ubiegać się o świadectwo PZLA do przeprowadzania następujących konkurencji: biegu na 100m, biegu przez płotki na 100m i 110m, skoku w dal, trójskoku i pchnięcie kulą. W związku z powyższym konieczne jest wykonanie budowy bieżni okrężnej o dł. 150 m ( 4 torowej, treningowej), bieżni prostej o dł. 110 m (całkowita długość 130 m, 8 torowej), boisk sportowych w tym 2 boisk do tenisa ziemnego, 2 boisk do siatkówki i boiska do piłki ręcznej, a także skoczni do skoku w dal (trójskoku) oraz rzutni do pchnięcia kulą w technologii zapewniającej zgodność z wymaganiami PZLA (w załączeniu do dokumentacji projektowej). 3. Całość inwestycji winna być obsługiwana przez geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe w zakresie 4 - geodezyjna obsługa inwestycji, a po wykonaniu inwestycji Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu dokumentację geodezyjną powykonawczą, tzw. Raport pomiarowy, (sporządzony przez geodetę posiadającego uprawnienia zawodowe w zakresie 4- geodezyjna obsługa inwestycji ) wg. wzorów zgodnych z wymaganiami PZLA (w załączeniu do dokumentacji projektowej). 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, próbkę nawierzchni o wymiarach 10x10cm posiadającą certyfikat IAAF, wyniki badań (na zastosowaną nawierzchnię ) wystawione przez odpowiednie instytucje ( wg. wymagań PZLA) odnośnie grubości, zdolności amortyzowania siły, wskaźnika odkształcenia pionowego, wytrzymałości na rozciąganie, współczynnika tarcia w warunkach suchych i mokrych, odporności na zużycie i na mróz. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na zastosowaną nawierzchnię Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na Wykonawcę przez producenta z potwierdzeniem gwarancji udzielanej przez producenta. 7. Wykonawca zapewni co najmniej dwukrotnie dokonanie czynności sprawdzających i kontrolnych przeprowadzonych przez odpowiednie osoby ( wg. wymagań PZLA ) po raz pierwszy w trakcie wykonywania podbudowy lub tuż po jego zakończeniu. 8. Wykonawca zapewni odpowiednie oznakowanie stadionu zgodnie z wymaganiami PZLA i zapewni sprawdzenie parametrów urządzeń i prawidłowości wymalowania linii startu, mety, ustawień płotków wg kategorii wiekowych, rozbiegów. 9. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję użytkowania obiektu. 10. Wykonawca dokona zgłoszenia zakończenia robót w PINB, uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektu. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa: część architektoniczna, elektryczna i zieleń oraz część instalacyjna Przebudowy boisk sportowych wraz z bieżnią i infrastrukturą ( w ramach modernizacji istniejącej infrastruktury sportowej i istniejącego boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej ) lekkoatletyczną w Wilkowicach przy ul. Szkolnej 8 a. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - decyzja nr WB.6740.1.301.2016.SJ z 10.03.2016 - wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 12. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 13. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu podpisania umowy: a/ harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, uwzględniający wykonanie wszystkich robót budowlanych /łącznie z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu/ objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy z uwzględnieniem terminów realizacji poszczególnych etapów oraz rezerw czasowych na ewentualne poprawki i zdarzenia nieprzewidziane, każdego z tych elementów. Wykonawca sporządzając harmonogram rzeczowo - terminowo-finansowy winien uwzględnić następujący podział płatności: w roku 2016 - kwota wynagrodzenia brutto nie większa niż 464.500,00 zł, pozostała kwota wynagrodzenia brutto płatna w roku 2017. b/ kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwych izb inżynierów budownictwa dla osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, c/ specyfikacje techniczne, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty na istotne materiały, urządzenia planowane do zastosowania przy realizacji przedmiotu zamówienia, d/ kosztorys z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867)., e/ umowa regulująca współpracę wykonawców, którzy złożyli wspólną ofertę /umowa konsorcjum/ - jeśli dotyczy. 14. Zamawiający dopuszcza w postępowaniu uczestnictwo podwykonawców. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część/zakres zamówienia (rodzaj pracy) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu nie dotyczy lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonanie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 35.000 zł /słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych/ 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.08.2016r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405- Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji/rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach