Przetargi.pl
Przebudowa atrium w Zespole Szkół nr 4

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa atrium w Zespole Szkół nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu/przebudowy dachu wraz z remontem pomieszczenia atrium w Zespole Szkół nr 4 we Włocławku przy ul. Kaliskiej 108 a, na terenie działek nr 17/6, 18/7 KM 73. Zakres koniecznych do wykonania robót należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacją projektową z dnia 20 kwietnia 2015r. opracowaną przez firmę Inżynieryjną Jarosław Patek z siedzibą przy ul. Słonecznej 8, 87-811Szpetal Górny oraz zgodnie z decyzją nr 161/15 z dnia 14 maja 2015r. pozwolenia na budowę. Roboty prowadzone będą w pomieszczeniu budynku Zespołu Szkół nr 4 zgodnie z w/w dokumentacją budowlano - wykonawczą obejmujące m.in.: - wzmocnienie konstrukcji stalowej, - wymiana izolacji/pokrycia dachu, blacharki/ wpustów dachowych, rur spustowych, świetlika, malowanie blach fałdowych, - montaż rolet poziomych, - remont sufitu i ścian/słupów (demontaż/montaż sufitu podwieszanego i boazerii z odnowie-niem/uzupełnieniem; malowanie, zabudowa płytami GK wodoodpornymi), - wymiana okien balkonowych ( strona wewnętrzna białe, strona zewnętrzna granatowa), - zabezpieczenie płytek podłogowych (w przepadku uszkodzenia - wymiana), - demontaż/montaż istniejących urządzeń nagłaśniających, rzutnika, wzmacniacza ekranu i lamp oświetleniowych, - wymiana instalacji elektrycznej (inst. oświetleniowej i zasilającej), - wykonanie nowej tablicy rozdzielczej z doprowadzeniem kabla do istniejącej tablicy, - podłączenie do zasilania wpustów dachowych, świetlika (klapy przewietrzającej) i rolet ( dwie funkcje: z funkcją pełnego zaciemnienia i ochroną przeciwsłoneczną z widocznością na zewnątrz), instalacji gniazd, - utylizacja materiałów odpadowych po uzgodnieniu z Użytkownikiem (dot. m.in. stolarki okiennej, kraty). Ustalenia dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany przedstawić szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia mienia znajdującego się w budynku Szkoły przed zapyleniem i uszkodzeniem spowodowanym prowadzonymi pracami budowlanymi. Prace związanie z przepięciem instalacji nie mogą dezorganizować pracy Szkoły. Wykonawca dostarczy wszystkie fabrycznie nowe urządzenia i wyposażenie. Zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń. Wykonawca przeprowadzi szkolenia z zamontowanych urządzeń/wyposażenia wskazanym przez Użytkownika osobą potwierdzone protokołem z przeprowadzonego szkolenia /podpisanym przez Użytkownika, Wykonawcę i Zamawiającego/ Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do przystąpienia do użytkowania. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie, Wykonawca jest zobowiązany współpracować z Użytkownikiem w trakcie realizacji prac. Roboty uciążliwe (wiercenie, kucie itp.) winien prowadzić po godzinach pracy szkoły (gdy w obiekcie nie będzie uczniów). Po każdym dniu Wykonawca zobowiązany jest posprzątać i uporządkować pomieszczenia (po wykonanych robotach) - doprowadzając do stanu umożliwiającego bezpieczne prowadzenie zajęć. Zamawiający zakłada możliwość uruchomienia zamówień uzupełniających w wysokości do 15% wartości przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach