Przetargi.pl
Przebudowa apteki szpitalnej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach wraz z budową łącznika z budynkiem szpitala

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Floriana Ceynowy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
    Floriana Ceynowy 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
    REGON: 22063828700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pczkartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa apteki szpitalnej Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach wraz z budową łącznika z budynkiem szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika między budynkiem apteki a budynkiem głównym szpitala Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach wraz przebudową istniejących pomieszczeń oraz przebudowa budynku apteki wraz z projektem pracowni żywienia pozajelitowego i pracowni cytostatyków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) Prace ziemne; 2) Roboty rozbiórkowe; 3) Roboty budowlane polegające na wznoszeniu konstrukcji budowlanych; 4) Roboty izolacyjne; 5) Roboty budowlane w zakresie tynków i posadzek; 6) Montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej; 7) Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej; 8) Wykonanie instalacji alarmowej; 9) Wykonanie instalacji sanitarnej (wod-kan, c.o.) wraz z białym montażem; 10) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacyjnej; 11) Roboty wykończeniowe; 12) Roboty budowlane w zakresie elewacji; 13) Wykonanie projektu technologicznego, z uwzględnieniem dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ, 2 kabin Septic Room, wraz z ewentualnym uzyskaniem jego akceptacji przez Wojewódzkiego Państwowego Inspektora Farmaceutycznego w Gdańsku; 14) Wykonanie 2 kabin Septic Room (jedna do cytostatyków, druga do żywienia pozajelitowego), zgodnie z projektem technologicznym, o którym mowa w pkt 12) wraz z dostawą i montażem kabiny laminarnej do żywienia pozajelitowego; 15) Dostawa i montaż wyposażenia apteki; 16) Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej; 17) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanego przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu kabiny laminarnej do cytostatyków oraz wyposażenia ruchomego pomieszczenia. 4. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji, 2) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania, w ramach przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem elementów małej architektury podlegają obowiązkowej akceptacji Inspektorów Zamawiającego, 3) Wykonawca wykona wszystkie elementy powierzchni poziomych i pionowych oraz powierzchni wyposażenia z materiałów atestowanych jako zmywalne, odporne na środki dezynfekcyjne, związki chemiczne (substancje lecznicze), dotyczy: korytarzy, izby recepturowej, pokoju do badań klinicznych, zmywalni, śluz, pokojów przygotowawczych, pracowni, 4) Wymagania dotyczące kabin Septic Room: a) Kabiny muszą posiadać system filtrów, zapewniających klasę czystości powietrza „B”; b) Przystosowanie pomieszczeń przeznaczonych pod śluzy towarzyszące kabinom Septic Room; c) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokona rozruchu urządzeń oraz przeprowadzi wszelkie niezbędne badania i testy mające na celu potwierdzić d) W ramach udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, Wykonawca zobowiązany będzie do regularnej konserwacji i kontroli działania Septic Room wraz zainstalowanymi w nich urządzeniami, w celu zapewnienia ich 100% funkcjonalności. Koszty związane z konserwacją i kontrolą oraz związane z tym ewentualne koszty części zamiennych Wykonawca ma uwzględnić w cenie oferty. Zamawiający w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z przeglądami, konserwacją lub naprawą; e) Podczas opracowania dokumentacji projektowej, autor opracowania przyjął jako przykładowe następujące kabiny laminarne: Kabina laminarna Alpina BIO100 A2 klasy II, Komora laminarna Biogenet NUAIRE NU-481 klasy II - do pracy z cytostatykami 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane w zakresie wykonania robót konstrukcyjno – budowlanych, wykończeniowych oraz instalacyjnych, b) roboty budowlane w zakresie wykonania ocieplenia i elewacji, c) roboty w zakresie wykonania pomieszczeń Septic Room. 5. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SIWZ oraz załączonej do niej dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach