Przetargi.pl
„Przebudowa amfiteatru miejskiego wraz z rewaloryzacją Parku Chrobrego” w zakresie przebudowy amfiteatru miejskiego w Brzegu przy ul. B. Chrobrego.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa amfiteatru miejskiego wraz z rewaloryzacją Parku Chrobrego” w zakresie przebudowy amfiteatru miejskiego w Brzegu przy ul. B. Chrobrego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa amfiteatru miejskiego. Budynek zaplecza amfiteatru zostanie przebudowany na wzór i w gabarytach istniejącego z funkcją pozwalającą na obsługę imprez artystycznych, organizowanych w amfiteatrze, budynek będzie przystosowany dla osób niepełnosprawnych, między innymi poprzez dźwig osobowo-towarowy. Widownia po remoncie będzie dostępna jednocześnie dla 3160 osób. Teren amfiteatru zostanie zagospodarowany, oświetlony, ogrodzony, dostosowany do ewakuacji osób przebywających na terenie. Zakres przebudowy i remontu obejmuje wykonanie: a) rozbiórki istniejącego dwukondygnacyjnego budynku zaplecza amfiteatru o pow. zabudowy 342,6m² i kubaturze 2111,8mᶾ, b) przebudowy budynku zaplecza amfiteatru z zachowaniem istniejących gabarytów i formy wraz z wszystkimi instalacjami wewnętrznymi, c) remontu widowni amfiteatru, d) remontu sceny amfiteatru, e) przebudowy i remontu ciągów komunikacyjnych, f) elementów małej architektury w tym: placu spotkań, ławek stylizowanych, koszy na śmieci, osłony śmietnikowej, ogrodzenia i bram, przebudowy i remontu schodów terenowych, g) przebudowy oświetlenia terenu -lampami stylizowanymi, podświetlenia 2 szt. drzew punktami świetlnymi, h) montażu szafek kablowych zewnętrznych typu SK (szt.3) i ZK (szt.1), i) budowy hydrantu DN 80 zlokalizowanego przy bramie wjazdowej na teren amfiteatru, j) przebudowy przyłączy: - wodociągowego - poprzez włączenie się do istniejącego odcinka sieci wodociągowej w ul. B. Chrobrego, - kanalizacji sanitarnej – odprowadzenie ścieków socjalno-bytowych odprowadzić do istniejącej sieci kanalizacji ogólnospławnej poprzez studnię rewizyjną zlokalizowaną w ul. B Chrobrego. - kanalizacji deszczowej - ze względu na brak możliwości włączenia wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej , biegnącej w ul. B. Chrobrego wykonane zostaną nawierzchnie przepuszczalne oraz odwodnienia liniowe i ścieki otwarte włączone do istniejących wpustów fragmentów kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie amfiteatru oraz wpustów projektowanych podłączonych do istniejącej kanalizacji. - kablowego – zgodnie z warunkami przyłączenia WP/039151/2015/O03R02 z dnia 06.07.2015r., umową o przyłączenie nr UP/039151/2015/O03R02 z dnia 23.05.2017r., na podstawie zgodny na wejście na teren działki nr 446/3 TAURON Dystrybucja S.A. z dnia 06.10.2015r. L. Dz. TD/OOP/OME1/2015-10-08/0000008. k) gospodarki drzewostanem - zgodnie z pozwoleniem OWKZ nr 333/N/2015 z dnia 29.05.2015r. zmienionym decyzją nr 325/N/2017 z dnia 14.04.2017r. zostanie usunięte 58 sztuk drzew i łącznie 46,5m² skupisk drzew i krzewów gatunkowych. Wycinkę i nasadzenia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym szaty roślinnej i gospodarki drzewostanem wraz z inwentaryzacją istniejącego drzewostanu na terenie amfiteatru. Wykonawca zobowiązany jest do pocięcia pozyskanego drewna na odcinki o długości około 1m i przygotowania go do transportu, sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanego drewna, udokumentowanych wpisem do Dziennika budowy, przewiezienia drewna własnym transportem i na własny koszt do Schroniska Brata Alberta z siedzibą w Pępicach, przedłożenia potwierdzonego zestawienia ilości przekazanego drewna do Schroniska, l) badań i pomiarów instalacji skuteczności zerowania, pomiarów natężenia oświetlenia, m) wykonania robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych, wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem wszystkich robót budowlanych. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego wielobranżowego, projektów wykonawczych: remontu widowni i przebudowy budynku zaplecza amfiteatru, konstrukcji remontu i przebudowy budynku zaplecza amfiteatru, branży elektrycznej remontu widowni i przebudowy zaplecza amfiteatru, instalacji wod-kan zaplecza amfiteatru, branży drogowej, przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, małej architektury, zasilania elektroenergetycznego, tymczasowej organizacji ruchu, szaty roślinnej i gospodarki drzewostanem wraz z inwentaryzacją zieleni, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót poszczególnych branż oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót jak również inne koszty, w tym koszt zakupu niezbędnych materiałów i narzędzi, koszty utrzymania zaplecza budowy wraz z ich późniejszą likwidacją, koszty doprowadzenia i zużycia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty związane z zajęciem pasa drogowego, itp. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym. Prace prowadzić zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 90/16 z dnia 25.02.2016r., pozwoleniem OWKZ z dnia 31.12.2015r. nr 201/A/2015 na wykonanie robót ziemnych związanych z budową przyłącza wod-kan, oraz we współpracy z PWiK w Brzeg, TAURON Dystrybucja. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz.1332z późn. zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz. 1570) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne” , a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokółu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział w Brzegu, nr rachunku: 94 1090 2141 0000 0001 3528 6629 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, Do oferty należy także dołączyć: 1) wykaz pracowników- wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 4) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach