Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6327579 w. 272 , fax. 42 632 92 90
- Data zamieszczenia: 2015-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Konstantynowska 8/10 8/10
94-303 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6327579 w. 272, fax. 42 632 92 90
REGON: 10146567200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa alejki głównej w Parku im. gen. M. Zaruskiego w Łodzi - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę alejki głównej w Parku im. gen. M. Zaruskiego w Łodzi w tym min: roboty ziemne, wykonanie z kostki betonowej nawierzchni alejki głównej na odcinku (ok. 272 m2), wykonanie dwóch przepustów kablowych, wykonanie warstw chłonnych żwirowych i piaskowych, rekultywacja trawników w pasie po 1,5 metra z obu stron alejki, odtworzenie krawężnika ulicznego, wykonanie 13,5 m? chodnika w pasie drogowym z płyt betonowych o wym.25x25x8 cm, dostawę i montaż 1 ławki i 6 kosz na śmieci, wykonanie jednego placyku pod ławką z kostki betonowej, obsługę geodezyjną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną