Przetargi.pl
„Przebudowa 7 łazienek w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie”

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71663 Szczecin, ul. Pszczelna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 4311930, 4311956 , fax. 0-91 4311932
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie
    ul. Pszczelna 7
    71663 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 4311930, 4311956, fax. 0-91 4311932
    REGON: 87046800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa 7 łazienek w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zadanie dotyczy przebudowy siedmiu łazienek, które znajdują się w budynku siedziby Zamawiającego. Budynek jest czterokondygnacyjny bez windy. Sanitariaty przeznaczone do remontu, objęte przedmiotem zamówienia znajdują się na parterze, pierwszym i drugim piętrze. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych dokumentach. Zamawiający wymaga by przebudowa była wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: -Projekt wykonawczy - Załącznik nr 9 do SIWZ, -Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót-Załącznik nr 10 do SIWZ. -Przedmiarem robót - Załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga przedmiar robót służy Wykonawcom pomocniczo do ustalenia ryczałtowego wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem, nie jest zaś składany wraz z ofertą. Do kalkulacji ceny należy przyjąć dane wskazane w projekcie wykonawczym (dokumentacji technicznej). 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem wykonawczym. 4. Wykonanie robót budowlanych, o których mowa w pkt. 3.2. nie wymaga zawarcia odrębnej umowy oraz nie podlega dodatkowemu wynagrodzeniu. 5. Zakres prac będzie obejmował między innymi: -przestawienie części ścianki działowej pomiędzy łazienkami; - rozbiórka istniejących posadzek wraz ze skuciem warstwy wyrównującej; - rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych; - wykonanie izolacji podpłytkowych; -wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych; -wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych; - wymiana drzwi wewnętrznych do łazienek; - wymiana wyposażenia w łazienkach (m. in. ceramiki sanitarnej, dozowników); - instalacja kanalizacji sanitarnej (z rur PCV) - włączenie projektowanej instalacji wody zimnej i ciepłej do istniejącej instalacji; - demontaż i montaż instalacji elektrycznej; - zakres wymieniony w projekcie wykonawczym oraz STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 10.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. 23.07.2018 r godz. 14:00, w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: 12 1010 1599 0033 6213 9120 0000 w NBP O/ Szczecin, w takim terminie aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. W tytule przelewu należy wpisać: wadium na zadanie pn. „Przebudowa 7 łazienek w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie” nr postępowania Sz-2211-1/2018. W celu wpłaty wadium w kasie należy zgłosić się do sekretariatu (pok. nr 5) Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 110). 10.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 10.4. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ), w interesie Wykonawcy zaleca się w formie nienaruszonego oryginału zdeponować dokument wadialny u Zamawiającego w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Szczecinie, ul. Pszczelna 7. W celu złożenia dokumentu wadialnego należy zgłosić się do sekretariatu (pok. nr 5) Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Jeśli wadium zostanie złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności całej oferty (np. umieszczony w koszulce, w oddzielnej kopercie lub w inny sposób pozwalający na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 10.5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 10.2. litera a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 10.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 -4 ustawy Pzp. 10.7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. II. Punkt 8.9. SIWZ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.7. ppkt 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.10. Dokument, o którym mowa w pkt. 8.8. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. 8.11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 8.9 SIWZ stosuje się odpowiednio. III. Punkt 8.15. SIWZ: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8.16. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązania- formularz stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ). IV. punkt 8.27 SIWZ: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 7.7 SIWZ, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 8.7 ppkt. 1) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 6.2 SIWZ. 2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 8.7 ppkt. 2) składa każdy z nich

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach