Przetargi.pl
Przebudowa 3 klatek schodowych w Budynku Głównym i 1 klatki schodowej w Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie – celem dostosowania do wymogów Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP Nr 306/2009 z dnia 20 października 2009 r. – w części dotyczącej wyłącznie Przebudowy klatki schodowej nr 3 w Budynku Głównym

Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 93 24, , fax. 32 331 93 29
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie
    Niepodległości 8
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 331 93 24, , fax. 32 331 93 29
    REGON: 271506324
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa 3 klatek schodowych w Budynku Głównym i 1 klatki schodowej w Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie – celem dostosowania do wymogów Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP Nr 306/2009 z dnia 20 października 2009 r. – w części dotyczącej wyłącznie Przebudowy klatki schodowej nr 3 w Budynku Głównym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie przebudowę klatki schodowej nr 3 w Budynku Głównym oraz przebudowę pomieszczeń wokół klatki Nr 3 Budynku Głównego Szpitala w Knurowie wraz z budową wentylacji mechanicznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz wzorze umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. W ramach realizowanego zadania pn. „Przebudowa 3 klatek schodowych w Budynku Głównym i 1 klatki schodowej w Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie – celem dostosowania do wymogów Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP Nr 306/2009 z dnia 20 października 2009 r.” - w części dotyczącej wyłącznie przebudowy klatki schodowej Nr 3 w Budynku Głównym” przedmiot zamówienia obejmuje wydzielenie przeciwpożarowe klatki schodowej nr 3, zapewnienie komunikacji między dwoma częściami budynku poprzez wydzielenie korytarza oraz przebudowę pomieszczeń sąsiadujących z przedmiotową klatką schodową: na parterze wydzielenie pomieszczenia socjalnego, na I piętrze - gabinetu zabiegowego oraz sali intensywnego nadzoru, na II piętrze - sali chorych z łazienką. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykończenie wnętrz z uwzględnieniem wymogów ppoż. zgodnie z dokumentacją projektową. W ramach prac objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca powinien wykonać następujące wewnętrzne instalacje (po demontażu istniejących instalacji): 1) wewnętrzne instalacje sanitarne: a) instalacja wody zimnej; b) instalacja ciepłej wody użytkowej; c) instalacja kanalizacyjna sanitarna, d) instalacja wentylacyjna, e) instalacja gazów medycznych; f) instalacja CO; g) instalacja hydrantowa. 2) wewnętrzne instalacje elektryczne: a) instalacja oświetlenia ogólnego; b) instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego; c) instalacja gniazd wtykowych 230V; d) instalacja zasilania paneli nadłóżkowych; e) instalacja zasilania urządzeń; f) instalacja systemu przyzywowego; 3) instalacja systemu: teleinformatycznego 4) instalacje słaboprądowe: a) instalacja sterowania oddymianiem klatki schodowej Nr 3; b) instalacja sygnalizacji pożarowej – Budynek Główny; c) instalacja sygnalizacji pożarowej – Budynek Diagnostyki; d) instalacja kontroli dostępu - Budynek Główny; e) instalacja kontroli dostępu i bramofonu - Budynek Diagnostyki. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W sytuacjach, kiedy zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp oznacza to, że zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę, materiały, zastosowane urządzenia) na okres zadeklarowany w ofercie nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następującym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż prace wykonywane będą w budynku użytkowanym przez Szpital w Knurowie Sp. z o.o. – przyłączenia/wyłączenia muszą uwzględniać i nie zakłócać pracy oddziałów szpitala, poradni, bloku operacyjnego. Niezbędne wyłączenie energii elektrycznej lub wody – z uwagi na zakres prac realizowanych na budowie - Wykonawca winien zgłaszać Zamawiającemu z wyprzedzeniem o jeden dzień roboczy. Roboty wykonywane muszą być od poniedziałku do soboty w godzinach od 7 do 18 przy zachowaniu ciągłości pracy Szpitala oraz na terenie nieruchomości przy użyciu materiałów i urządzeń własnych, prowadzenie robót budowlanych obywać się będzie z poszanowaniem praw pacjenta m.in. zapewnienie bezpiecznego wejścia i przejścia dla pacjentów i personelu do pomieszczeń nieobjętych działaniem robót. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszelkie czynności ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia w przypadku prac wykonywanych w siedzibie Szpitala w Knurowie były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy – szczegółowe wymagania zostały określone w Załączniku nr 2 Wzór umowy. Wymóg ten nie ma zastosowania do osób samozatrudnionych oraz osób wykonujących prace zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane tj. tych które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, a także tych osób w stosunku do których wykonawca wykaże, że czynności przez nie wykonywane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy. Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, szczegółowe zapisy dotyczące: 1) Sposobu dokumentowania zatrudnienia w/w osób, 2) Uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, 3) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji na obiekcie stanu bieżącego przedmiotu zamówienia. Wizji lokalnej można dokonać w godzinach od 8.00 do 15.00 - po uprzednim uzgodnieniu wizyty pod numerem 32/3319324. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wymagany termin wykonania wynosi do 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 . Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15000 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2 . Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3 . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4 . Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5 . Wskazane jest, aby przy wnoszeniu wadium Wykonawca powołał się na nazwę przetargu lub numer procedury przetargowej. 6 . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank ING nr konta 40 1050 1298 1000 0022 1434 2384. 7 . Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8 . W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9 . Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Zespole Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek N, I piętro, Dział Administracji przed upływem terminu składania ofert. 10 . W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11 . Wskazane jest, aby do ofert Wykonawca załączył kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wniesienia wadium. 12 . Wadium uważa się za wniesione w terminie: 12.1 . z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert – w pieniądzu 12.2 . z chwilą złożenia w Zespole Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek N, I piętro, Dział Administracji przed upływem terminu składania ofert – w pozostałych formach. 13 . Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14 . Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15 . Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16 . Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17 . Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 18 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 19 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 19.1 . odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 19.2 . zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 1 - podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 3. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej/konsorcjum. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach