Przetargi.pl
Przeb. schodów widokowych wraz z zagosp. terenu i niezbędną infrastrukturą wzdłuż ul. Górnej w ramach zad. „Przebudowa schodów widokowych wraz zagospodarowaniem skarpy widokowej wzdłuż ul. Górnej”

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Artura Grottgera 13
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    REGON: 221221715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeb. schodów widokowych wraz z zagosp. terenu i niezbędną infrastrukturą wzdłuż ul. Górnej w ramach zad. „Przebudowa schodów widokowych wraz zagospodarowaniem skarpy widokowej wzdłuż ul. Górnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów widokowych wraz zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą wzdłuż ul. Górnej w Słupsku dz. nr 969/84 oraz dz. nr 834/1 obr. 18, oraz wykonanie instalacji telewizji dozorowej CCTV w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i w przedmiarze. 2. W ramach realizacji zadania na zagospodarowanym terenie należy wykonać m.in. 1) wymianę nawierzchni biegów i spoczników schodów,2) przebudowę ścian oporowych schodów,3) przebudowę systemu odwodnienia schodów,4) przebudowę oświetlenia schodów,5) montaż elementów wyposażenia schodów i elementów małej architektury,6) zmianę lokalizacji istniejących elementów małej architektury na górnym tarasie schodów przy ciągu pieszym wzdłuż ul. Górnej: ławki rekreacyjnej, kosza na odpady i kosza na odpady z segregacją,7) przebudowę nawierzchni dojść na górnym i dolnym tarasie na dowiązaniu do istniejących chodników,8) zagospodarowanie zieleni istniejącej i wykonanie nowych nasadzeń krzewów, bylin i traw ozdobnych, wykonanie trawników,9) budowę linii światłowodowej w istniejącej kanalizacji oraz wykonanie nowej kanalizacji teletechnicznej wraz z linią światłowodową na ul. Górnej,10) montaż kamer oraz głośników na istniejących słupach oświetleniowych,11) montaż złącz teletechnicznych tzw. rozdzielnic dystrybucyjnych,12) połączenie pomiędzy rozdzielnicami dystrybucyjnymi a studniami kablowymi i słupami oświetleniowymi,13) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne finansowane jest w ramach Rządowego Programu na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019 – 2026. 4. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa schodów widokowych wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą wzdłuż ul. Górnej (dz. nr 969/84, 834/1 przy ul. Brzozowej”), wykonanej przez RedRoad Biuro Projektów Bartosz Waczyński, ul. Świętokrzyska 51 lok. 4, 80 – 180 Gdańsk oraz pn. Wykonanie instalacji telewizji dozorowej CCTV z zasilaniem wraz z budową połączenia światłowodowego od ul. Zamkowej do ul. Górnej dla zadania „Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby rozwoju monitoringu miejskiego przy ul. Górnej w Słupsku” wykonanej przez PRE Arinstal Sp. z o.o., ul. Generała Andersa 15/30, 76 – 200 Słupsk, oraz STWIORB, przedmiary opisujących zakres które stanowią załącznik nr 9 do SWZ.5. Wytyczne w zakresie instalacji oświetlenia:1) przy budowie oświetlenia należy zastosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym przez ZIM w Słupsku na terenie miasta Słupsk. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w branży elektrycznej,2) Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe. 6. Wytyczne w zakresie instalacji monitoringu:1) wykonanie pomiarów i prób,2) rozruch urządzeń wraz z zestawieniem połączenia z istniejącym Oprogramowaniem Zamawiającego NET Professional firmy Alnet System,3) wykonanie dokumentacji powykonawczej,4) Zamawiający wymaga co najmniej 5 letniej gwarancji producenta na zainstalowane kamery oraz głośniki. 7. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 Ustawy za pomocą dokumentacji projektowej oraz STWiORB, które stanowią załączniki do SWZ. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi w dokumentacji projektowej, STWiORB za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.8. W przypadku rozbieżności między STWiORB a dokumentacją projektową, dokumentem nadrzędnym jest dokumentacja projektowa.9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną oraz dodatkowo sztuką ogrodniczą.10. Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretnie normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub większy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. 11. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie (formularzu OFERTA – załącznik nr 1 do SWZ) rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.12. Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją Zamawiającego materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania będą przewiezione na plac składowy wskazany przez Zamawiającego na terenie miasta Słupska. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i Zamawiający sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nie nadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony. Złom uzyskany z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego - Wykonawca dokona sprzedaży tego złomu na rzecz Zamawiającego. 13. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą więc obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty.14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie realizacji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, odpowiednio na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.20. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.21. W ramach udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia należy wykonać minimum następujące zabiegi pielęgnacyjne w zakresie zieleni:1) podlewanie – 40 razy w sezonie wegetacyjnym,2) odchwaszczanie mis przy drzewach oraz skupin krzewów, bylin i traw - 6 razy w sezonie wegetacyjnym,3) nawożenie roślin – jeden raz wiosną nawozem o spowolnionym uwalnianiu składników pokarmowych,4) usuwanie odrostów korzeniowych i „dzików” – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,5) przycięcie krzewów, bylin i traw, koron drzew – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,6) wysianie nawozów oraz dosianie traw – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,7) kontrola i wymiana zniszczonych wiązadeł oraz palików – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,8) koszenie trawników – 6 razy w sezonie,9) bieżąca wymiana uschniętych i uszkodzonych roślin.22. Każdorazowe rozpoczęcie prac należy uzgodnić z Zamawiającym oraz udokumentować ich wykonanie. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, w tym jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do usuwania wad poprzez nieodpłatne uzupełnienie – wymianę roślin obumarłych, nie rokujących szans na przeżycie lub uszkodzonych z wyłączeniem przypadków spowodowanych nieprzewidywalnymi okolicznościami jak kradzież, klęska żywiołowa. Materiał roślinny w okresie udzielonej gwarancji winny być utrzymywane w stanie nie pogorszonym od momentu posadzenia, posiadać cechy i wygląd charakterystyczny dla danego gatunku i odmiany oraz zachowywać żywotność minimum w 80% rośliny (w przypadku drzew minimum 80% objętości korony).23. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach