Przetargi.pl
Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Niepołomice w sezonach zimowym 2018/2019 i 2019/2020

Gmina Niepołomice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 509 404, , fax. 122 509 400
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
    Plac Zwycięstwa 13
    32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. 122 509 404, , fax. 122 509 400
    REGON: 35155537000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Niepołomice w sezonach zimowym 2018/2019 i 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020 zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie miasta i gminy Niepołomice. Szczegółowy wykaz dróg zawiera załącznik do SIWZ. 2. Zimowe utrzymanie dróg i chodników obejmuje tzw. akcję czynną czyli bezpośrednią pracę sprzętu na terenie i prowadzone będzie w systemie dyżuru czynnego tj. w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (opady śniegu, mróz, mżawka, gołoledź) oraz w systemie interwencyjnym tzn. na polecenie osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego za zimowe utrzymanie dróg. 3. W przypadku podjęcia działania w trybie dyżuru czynnego Wykonawca podejmując decyzję o rozpoczęciu akcji jest zobowiązany o tym fakcie powiadomić Zamawiającego. Informacja winna zawierać dokładne określenia ilości i rodzaju użytego sprzętu . 4. Akcję czynną w systemie interwencyjnym należy podjąć nie później niż 1 godzinę po powiadomieniu przez wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do powiadomienia Zamawiającego o rodzaju użytego sprzętu z podaniem marki i numeru rejestracyjnego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zimowego utrzymania dróg i chodników zawierającej dobowe oraz tygodniowe zestawienie faktycznych ilości: kilometrów dróg i chodników objętych zimowym utrzymaniem, godzin pracy przy zimowym utrzymaniu dróg i chodników z miejscem na wpis pracownika Urzędu Gminy, który będzie potwierdzał rzeczywiste zrealizowane usługi wykonane zgodnie z wyznaczonym przez Zamawiającego standardem. 6. Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg i chodników na terenie miasta i gminy Niepołomice obejmuje ok. 191 km dróg gminnych i wewnętrznych ok. 39, 20 km dróg powiatowych oraz ok. 24 km chodników . 7. Utrzymanie zimowe dróg i chodników polega na: a) usuwanie śliskości zimowej na drogach poprzez posypywanie solą drogową a chodniki materiałem ciernym ( żużel o uziarnieniu do 10 mm, piasek) ciągnikiem z rozsiewaczem i piaskarką winno być zgodne z obowiązującymi normami oraz spełniać wymogi określone w przepisach o ochronie środowiska. UWAGA miejsca posypywania tj. usuwania śliskości solą to: skrzyżowania dróg, ostre niewidoczne łuki, przystanki autobusowe/busowe, odcinki dróg przed obiektami oświatowymi i ośrodkami zdrowia. b) odśnieżaniu dróg i chodników opłużonym pojazdem po każdorazowych obfitych opadach śniegu powodujących nieprzejezdność dróg. Zamawiający wymaga aby cały zakres dróg objętych zimowym utrzymaniem został odśnieżony w terminie do 5 godzin po ustaniu opadów śniegu. 8. Zamawiający wymaga aby akcja zimowego utrzymania dróg i chodników odbywała się równocześnie we wszystkich rejonach gminy Niepołomice. 9. Materiał cierny oraz sól drogowa do posypywania dróg powinien być zakupiony przez Wykonawcę, a cena jego powinna być ujęta w koszcie usługi. 10. Cenę należy podać w następującym układzie: a) cenę netto/brutto za 1 - godzinę pracy przy uwzględnieniu - pracującego przy posypywaniu dróg i chodników (likwidowanie śliskości dróg) - ok. 1950 godzin w sezonie, - pracującego przy odśnieżaniu dróg i chodników- ok. 1950 godzin w sezonie. 11.Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do utrzymania łączności telefonicznej z wyznaczoną osobą z Urzędu Gminy oraz przekazywanie informacji o aktualnym stanie dróg i chodników WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług w szczególności: a) związanych z zimowym utrzymaniem dróg i chodników ( kierowcy, operatorzy pojazdów ) 2) Wymóg nie dotyczy osób wykonujących usługi dostaw materiałów, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 221 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach