Przetargi.pl
prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu języka angielskiego przez lektorów języka angielskiego w 15 Szkołach Podstawowych i 4 Gimnazjach z terenu Gminy Puck oraz opracowanie programu zajęć (dostosowanego do wieku grupy docelowej) w ramach projektu pn. „Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck”

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84100 Puck, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29
    84100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu języka angielskiego przez lektorów języka angielskiego w 15 Szkołach Podstawowych i 4 Gimnazjach z terenu Gminy Puck oraz opracowanie programu zajęć (dostosowanego do wieku grupy docelowej) w ramach projektu pn. „Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu języka angielskiego przez lektorów języka angielskiego w 15 Szkołach Podstawowych i 4 Gimnazjach z terenu Gminy Puck oraz opracowanie programu zajęć (dostosowanego do wieku grupy docelowej) w ramach projektu pn. „Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020. 2. Celem zamówienia jest kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z zakresu języka angielskiego poprzez zaznajomienie ich z prawidłową wymową i dźwiękiem słów. 3. Zajęcia mają być prowadzone wg programu, który Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić w ciągu 7 dni od podpisania umowy Zamawiającemu do zatwierdzenia. 4. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz kształtować ich kompetencje kluczowe w zakresie języka angielskiego. Program zajęć powinien być dostosowany do wieku uczestników zajęć (szkoły podstawowe klasy od I do VI, gimnazja klasy od I do III), i ma stanowić uzupełnienie do prowadzonych zajęć przez nauczycieli szkolnych. 5. Zamówienie zostało podzielone na 3 części w zależności: Część 1 dotyczy szkół podstawowych, 77 grup, w wymiarze 30 godz. na każdą grupę, łącznie 2310 godz.,: • Szkoła Podstawowa w Darzlubiu – 7 grup (po jednej na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 210 godz., ilość osób w grupie 5-12 • Szkoła Podstawowa w Gnieżdżewie – 7 grup (po jednej na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 210 godz., ilość osób w grupie 5-12 • Szkoła Podstawowa w Połchowie – 7 grup (po jednej na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 210 godz., ilość osób w grupie 5-12 • Szkoła Podstawowa w Połczynie – 7 grup (po jednej na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 210 godz., ilość osób w grupie 5-12 • Szkoła Podstawowa w Rekowie Górnym– 7 grup (po jednej na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 210 godz., ilość osób w grupie 5-12 • Szkoła Podstawowa w Strzelnie – 7 grup (po jednej na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 210 godz., ilość osób w grupie 5-12 • Szkoła Podstawowa w Swarzewie – 7 grup (po jednej na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 210 godz., ilość osób w grupie 5-12 • Szkoła Podstawowa w Celbowie– 14 grup (po dwie na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 420 godz., ilość osób w grupie 4-8 • Szkoła Podstawowa w Leśniewie – 14 grup (po dwie na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 420 godz., ilość osób w grupie 10-15 Część 2 dotyczy szkół podstawowych, 82 grup, w wymiarze 10 godz. na każdą grupę, łącznie 2460 godz., ilość osób w grupie 10-15: a) Szkoła Podstawowa w Łebczu – 14 grup (po dwie na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 420 godz. b) Szkoła Podstawowa w Mieroszynie – 14 grup (po dwie na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 420 godz. c) Szkoła Podstawowa w Mrzezinie – 14 grup (po dwie na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 420 godz. d) Szkoła Podstawowa w Starzynie – 14 grup (po dwie na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 420 godz. e) Szkoła Podstawowa w Werblini– 12 grup (po dwie na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 360 godz. (w szkole brak klas II) f) Szkoła Podstawowa w Żelistrzewie – 14 grup (po dwie na każdy rocznik w klasach od I do VII), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 420 godz. Część 3 dotyczy szkół gimnazjalnych, 20 grup, w wymiarze 30 godz. na każdą grupę, łącznie 600 godz., ilość osób w grupie 8-15: a) Gimnazjum w Darzlubiu – 4 grupy (po 2 dwie grupy na każdy rocznik w klasach od II do III), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 120 godz., b) Gimnazjum w Mrzezinie – 5 grup (3 grupy na rocznik w klasie II, 2 grupy w klasach III), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 150 godz. c) Gimnazjum w Starzynie – 6 grup (4 grupy na rocznik w klasie II, 2 grupy w roczniku klas III), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 180 godz. d) Gimnazjum w Żelistrzewie – 5 grup (3 grupy na rocznik w klasie II, 2 grupy w klasach III), 30 godz. dla każdej grupy, łącznie 150 godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 – 4 000,- zł (słownie: cztery tysiące zł ) Część 2 – 5 000,- zł ( słownie: pięć tysięcy zł) Część 3 – 1 300,- zł (Słownie: tysiąc trzysta zł) Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed złożeniem oferty i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z póż. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić w formie przelewu na rachunek; Bank Spółdzielczy KROKOWA nr rachunku 55 8349 0002 0008 9500 2000 0030 z podaniem tytułu: Wadium - nr sprawy: IZP.U.271.10.2017 – część 1 lub część 2 lub część 3. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach