Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg
- Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
- Data zamieszczenia: 2012-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
Rynek 14 14
43-150 Bieruń, woj. śląskie
tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
REGON: 27150489700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU AKADEMIA SUKCESU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu AKADEMIA SUKCESU. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis w/w projektu zwanego dalej projektem, zawiera załącznik do SIWZ. 2. W ramach niniejszego zamówienia publicznego, wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013 w ramach czterech zadań: - Zadanie nr 1 Realizacja zajęć wyrównawczych i specjalistycznych służących wyrównaniu dysproporcji edukacyjnych (łącznie w dwóch Gimnazjach należy przeprowadzić 1890 godzin zajęć pozalekcyjnych). - Zadanie nr 2 Realizacja opieki pedagogiczno - psychologicznej o charakterze profilaktycznym, przeciwdziałającej patologiom społecznym (łącznie w dwóch Gimnazjach należy przeprowadzić 378 godzin zajęć pozalekcyjnych). - Zadanie nr 3 Realizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe (łącznie w dwóch Gimnazjach należy przeprowadzić 882 godziny zajęć pozalekcyjnych). - Zadanie nr 4 Realizacja zajęć wspierających doradztwo zawodowe (łącznie w dwóch Gimnazjach należy przeprowadzić 522 godziny zajęć pozalekcyjnych). Łącznie w ramach projektu należy przeprowadzić 3 672 godziny zajęć pozalekcyjnych. Przez jedną godzinę zajęć pozalekcyjnych rozumie się jedną godzinę lekcyjną tj. 45 minut. Do projektu należy zaangażować co najmniej 30 nauczycieli z wykształceniem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. (Dz. U. z dnia 23 września 2002 r.) Grupy uczniów w ramach poszczególnych zajęć będą się kształtować od 4 do 9 osób. Zajęcia pozalekcyjne będą realizowane w budynkach dwóch Gimnazjów na terenie Gminy Bieruń: tj.: - Gimnazjum nr 1 im. Karola Wierzgonia, mieszczącym się przy ul. Warszawskiej 294, 43-155 Bieruń; - Gimnazjum nr 2 mieszczącym się przy ul. Licealnej 17a, 43-150 Bieruń. Zajęcia pozalekcyjne należy rozpocząć najpóźniej do 14 dni od daty zawarcia umowy. Szczegółowy podział zajęć dla poszczególnych zadań z wyszczególnieniem Gimnazjum nr 1 i 2 zawiera załącznik do SIWZ. 3. Do obowiązków wykonawcy będzie należało w szczególności: a. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu. b. Zachowanie przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy zamawiającego. c. Opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, planu pracy oraz harmonogramu dla każdych zajęć pozalekcyjnych realizowanych w ramach projektu pn.: Akademia sukcesu na formularzach udostępnionych przez zamawiającego oraz przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi projektu. d. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (3 672 godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 29.06.2013r. e. Dokumentowanie zajęć poprzez dokumenty projektowe w szczególności: dzienniki zajęć, karty czasu pracy, listy obecności, sprawozdania. f. Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywania w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. g. Wykorzystywanie podczas prowadzenia zajęć sprzętu oraz materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. h. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpracy z koordynatorem oraz liderami w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu. i. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. j. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której będą prowadzone zajęcia. k. Prowadzenie zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce oraz rozwój kompetencji kluczowych a także przestrzegania zasady równych szans. l. Pozostawienie sal lekcyjnych w należytym porządku. m. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy w tym dokumentów finansowych. Zakres obowiązków ujęty został również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29. ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie stosuje się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- . prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I: Radosne dzieci w żłobku w gminie Poraj Część II: Odkrywamy świat w przedszkolu w Żarkach-Letnisko
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie kursu języka angielskiego oraz kursu metodycznego dla osób dorosłych na potrzeby realizacji projektu pn. Power of Education - podniesienie jakości kształcenia i zarządzania w mikołowskich placówkach oświatowych
Dodano: 2016-06-16 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
Dodano: 2016-01-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Dodano: 2015-10-30 - Usługa edukacyjna polegającą na organizacji wizyt studyjnych wraz z warsztatami dla potencjalnych i obecnych beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-09 - Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach projektu nr POKL.04.01.02-00-131/12 p.t. Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/32/TB.
Dodano: 2015-09-28 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach
Dodano: 2015-06-03 - Przeprowadzenie szkolenia AutoCad podstawowy w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Dodano: 2015-05-21 - Kampania edukacyjno - promocyjna dla zadania pn. Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków
Dodano: 2015-04-28