Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko ogłasza przetarg
- Adres: 32-120 Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 385-20-94 , fax. 12 385 03 55
- Data zamieszczenia: 2011-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko
ul. Krakowska 44 44
32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie
tel. 12 385-20-94, fax. 12 385 03 55 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowe-brzesko.iap.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROWADZENIE ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU PARTNERSTWO DLA RODZINY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć logopedycznych w trzech Klubach Dziecięcych - przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1) KD Słoneczko w Wierzbnie - zadanie nr 1: PROWADZENIE ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH W KD SŁONECZK, - nie więcej niż 304 godziny, 2) KD Promyk w Nowym Brzesku - zadanie nr 2: PROWADZENIE ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH W KD PROMYK - nie więcej niż 304 godziny, 3) KD Tęcza w Ispini - zadanie nr 3: PROWADZENIE ZAJĘĆ LOGOPEDYCZNYCH W KD TĘCZA- nie więcej niż 304 godziny, w ramach w ramach projektu Partnerstwo dla rodziny. 2. Dane dotyczące projektu Partnerstwo dla rodziny, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu POKL działanie 1.3.: 1) miejsca realizacji: Gmina i Miasto Nowe Brzesko (Lider Projektu), Gmina Koniusza oraz Gmina Drwinia (Partnerzy projektu), 2) biuro Projektu: Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, 3) termin realizacji projektu: od 01.08.2011 r. do 31.07.2013 r., 4) wartość projektu: 2 641 750,00 zł, 5) liczba beneficjentów objętych projektem: 90 osób. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do - dla każdej części (dla każdego zadania): 1) przeprowadzenia zajęć logopedycznych indywidualnych, zgodnie z harmonogramem ustalanym z kierownikami punktów przedszkolnych. 2) opracowania programu zajęć logopedycznych uwzględniając wiek dzieci zakwalifikowanych do projektu oraz ich możliwości umysłowe i ruchowe, 3) systematycznego prowadzenia dokumentacji (dziennik, arkusze diagnostyczne) 4) opracowania i bieżącego prowadzenia karty ewidencji czasu pracy nauczycieli-logopedów wskazujących liczbę przepracowanych godzin, 5) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu, 6) dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Kierownika Projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru, 7) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć z dziećmi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 8) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania. 4. Zajęcia logopedyczne odbywać się będą w godzinach pracy poszczególnych Klubów Dziecięcych, o których mowa w ust. 1 pkt 1, nie wcześniej niż o godz. 7.30 i nie później niż o godz. 15.30, w dniach od poniedziałku do piątku. Godziny zajęć logopedycznych zostaną uzgodnione z dyrektorami poszczególnych placówek. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą dyrektora placówki i/lub Zamawiającego. 5. Zajęcia logopedyczne nie są realizowane w dni wolne od zajęć w Klubie Dziecięcym, w tym w okresie świąt kościelnych i państwowych. 6. W przypadku niemożności przeprowadzenia zajęć logopedycznych przez wskazanego w harmonogramie nauczyciela-logopedę w okresie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca ma obowiązek zapewnić zastępstwo, jednakże nauczyciel-logopeda prowadzący zajęcia logopedyczne w zastępstwie, musi spełniać wymagania wskazane w zamówieniu. 7. Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć logopedycznych. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajęć logopedycznych w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili uzgodnienia pierwotnego harmonogramu. Zmiana harmonogramu nastąpi w uzgodnieniu z Wykonawcą i dyrektorem placówki, którego zmiana dotyczy. 9.Zamawiający udostępni prowadzącym zajęcia logopedyczne, sprzęt i pomoce dydaktyczne, z których prowadzący zajęcia będą korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo do: 1) kontroli przebiegu zajęć oraz frekwencji uczestników zajęć, 2) wnoszenia uwag, co do prawidłowego ich wykonania, 3) wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowe-brzesko.iap.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zam . nr OZ-BK- 271- 181/27/II/2014/Szkol./Gr./EFS ORGANIZATOR USŁUG CATERINGOWYCH
Dodano: 2014-05-22 - Zamówienie Nr: OZ-JW-271-191/II/2013/Szkol./Gr./ z dnia 22.05.2013 r. Przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: PIZZER
Dodano: 2013-05-29 - Zamówienie Nr: OZ-JW-271-131/8/II/2013/Szkol./Gr./EFS/ z dnia 16.04.2013 r. Przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Organizator usług cateringowych
Dodano: 2013-05-09 - Zamówienie Nr: OZ-JW-271-114/II/2013/Szkol./Gr./ z dnia 05.04.2013 r. Przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: CATERING
Dodano: 2013-04-12 - Zamówienie Nr: OZ-JW-271-54/4/I/2013/Szkol./Gr./EFS/ z dnia 21.02.2013 r. Przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Organizacja usług cateringowych
Dodano: 2013-03-08 - Zamówienie Nr: OZ-JW-271-53/I/2013/Szkol./Gr./ z dnia 21.02.2013 r. Przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: CATERING
Dodano: 2013-03-08 - Zam . nr OZ-AKO- 271- 255/III/2012/Szkol./Gr. FLORYSTA
Dodano: 2012-09-12 - Zakup usług przeprowadzenia zajęć dogoterapii dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Dodano: 2012-08-16 - PROFESJONALNE ŚWIADCZENIE USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH
Dodano: 2012-06-25 - Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Dodano: 2012-06-04