Przetargi.pl
Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych położonego przy ul. Fabrycznej 6 w Białogardzie w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, 1-go Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943122310
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
    1-go Maja 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943122310
    REGON: 330920452
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bialogard.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych położonego przy ul. Fabrycznej 6 w Białogardzie w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów w terminie od 1 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. poprzez świadczenie usług przyjmowania w PSZOK-u odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta Białogard, wydzielonych ze strumienia odpadów komunalnych wytwarzanych na tych nieruchomościach według frakcji, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Białogard: -meble i inne wielkogabarytowe odpady komunalne, które ze względu na rozmiar lub wagę nie mieszczą się w pojemnikach przeznaczonych do gromadzenia odpadów na nieruchomości, w tym: urządzenia sanitarne, dywany, wykładziny (w tym z PCV), dużych rozmiarów opakowania: ze szkła, z metali, z drewna, z papieru i tektury, z tworzyw sztucznych oraz wielomateriałowe a także zabawki dużych rozmiarów, itp. -zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny: sprzęt AGD i RTV, itp.; - przeterminowane leki i opakowania po lekach (szklane i z tworzyw sztucznych), zużyte strzykawki; - chemikalia: farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, gaśnice oraz opakowania po chemikaliach, w tym aerozolach, itp.; - zużyte baterie i akumulatory; - świetlówki, żarówki; - odzież i tekstylia; - odpady zielone o dużych rozmiarach, niemieszczące się w pojemnikach, pochodzące z pielęgnacji lub usunięcia drzew i krzewów: gałęzie i korzenie drzew i krzewów, choinki świąteczne, itp.; - drewno malowane i impregnowane, itp.; - zużyte opony; - odpady budowlane i rozbiórkowe: gruz, ziemia, cegła, beton, styropian budowlany, itp. Zakres usług obejmuje selektywne zbieranie w PSZOK-u rodzajów odpadów o kodach wymienionych w załączniku nr 17 do SIWZ, poprzez gromadzenie odpadów w pojemnikach lub kontenerach będących własnością Zamawiającego, stanowiących wyposażenie PSZOK-u. Ilość, wielkość i przeznaczenie pojemników i kontenerów określa załącznik nr 15 do SIWZ: Utrzymywanie stałego oznakowania nazwami zbieranej frakcji kontenerów i pojemników przeznaczonych do gromadzenia przyjmowanych odpadów, zapewniających selektywne zbieranie wszystkich frakcji odpadów wymienionych w pkt 2.2.1 SIWZ; Wyposażenie co najmniej 5 aptek zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w szczelne, specjalistyczne pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 20l, przeznaczone do magazynowania przeterminowanych leków, oznakowanych informacją o przeznaczeniu i sposobie użytkowania oraz zabezpieczonych przed dostępem osób postronnych do przeterminowanych leków oraz transport tych odpadów nie rzadziej niż raz w miesiącu do punktu selektywnego zbierania odpadów. Przyjęcie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w okresie wiosennym i jesiennym każdego roku), odpadów zbieranych w PSZOK-u, o których mowa w pkt 2.2.1 SIWZ wystawionych przez właścicieli nieruchomości przed ich nieruchomościami w ramach przeprowadzanych przez Zamawiającego dwóch w roku akcji „Odbiór dużych gabarytów” i dostarczonych przez przedsiębiorcę wskazanego przez Zamawiającego. Przyjęcie w okresie zimowym od 1 stycznia do końca lutego każdego roku bożonarodzeniowych choinek wystawionych przez właścicieli nieruchomości przed ich nieruchomościami i dostarczonych przez przedsiębiorcę wskazanego przez Zamawiającego; Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem oraz każdorazowe wydawanie potwierdzenia przyjęcia do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych każdego przyjętego odpadu, które określać będzie rodzaj i łączną masę przyjętego odpadu oraz dane właściciela nieruchomości. Przyjmowanie odpadów komunalnych, określonych w pkt 2.2.1 SIWZ od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Białogard, w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w godzinach od 10:00 do 14:00 w soboty, a także w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym w dniach przeprowadzenia akcji „Odbiór dużych gabarytów”. Zagospodarowanie zebranych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992), w tym transport odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 wyłącznie do regionalnej instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów położonej w gminie Sianów w miejscowości Łubuszan 80, prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie, w celu ich zagospodarowania. Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania odpadów zbieranych w PSZOK-u, z wyłączeniem odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, których koszty zagospodarowania ponosi Zamawiający. Wykonawca zapewni środki transportu do opróżniania pojemników i kontenerów będących w posiadaniu PSZOK-u oraz do transportu odpadów komunalnych do miejsc ich zagospodarowania, określonych w załączniku nr 15 do SIWZ, w tym pojazd z zaczepem do transportu hakowego i bramowego. Opracowanie w terminie do 1 stycznia 2019 r. zasad korzystania z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta w uzgodnieniu z Zamawiającym. Umieszczanie do dnia 1 stycznia 2019 r. na stronie internetowej Wykonawcy informacji dotyczących punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w tym: - nazwę firmy i adres siedziby prowadzącego punkt, - informację o godzinach przyjmowania odpadów, - numery telefonów kontaktowych, - rodzaje przyjmowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Białogard, - inne informacje o treści dotyczącej przedmiotu zamówienia, zgłaszanej przez Zamawiającego oraz ich aktualizacji w przypadku wystąpienia zmian. Utrzymywanie: - pojemników i kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, w tym przeprowadzanie co najmniej raz na kwartał ich dezynfekcji. - małej architektury we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. W okresie zamówienia PSZOK: obiekty budowlane, infrastruktura, założona zieleń oraz wyposażenie PSZOK-u, objęty jest gwarancją, której żądania wykonania, w stosunku do przedsiębiorcy, który wybudował i wyposażył PSZOK należą do Zamawiającego. Koszty naprawy pojemników i kontenerów oraz małej architektury ścieżki edukacyjnej w PSZOK-u w okresie obowiązywania umowy, jeżeli nie będą objęte gwarancją, ponosi Wykonawca, - czynnego monitorowania, - środków transportu we właściwym stanie sanitarnym i technicznym, - pielęgnacja urządzonych terenów zielonych na terenie PSZOK-u, - należytej czystości i porządku na terenie PSZOK-u. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń, zobowiązany jest na własny koszt do usunięcia szkody bez zbędnej zwłoki. Szacowana roczna masa przyjmowanych odpadów przeznaczonych do zagospodarowania wyniesie ok. 400 Mg. Informację w zakresie rodzaju i ilości odpadów komunalnych zebranych w PSZOK-u w latach 2016 i 2017 przedstawia załącznik nr 16 do SIWZ. Monitoring zainstalowany na terenie PSZOK-u Zamawiający przekaże Wykonawcy na podstawie odrębnej umowy. Wykonawca udostępnia utrwalony obraz lub jego kopię na żądanie Zamawiającego. Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań / raportów w zakresie rodzaju i ilości/masy/ przyjętych odpadów w PSZOK-u wraz z danymi właścicieli nieruchomości, którzy dostarczyli odpady, w tym odrębnie w zakresie ilości odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 przekazywanych regionalnej instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów położonej w gminie Sianów w miejscowości Łubuszan 80, prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 poz. 799), - ustawą z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992), - ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688 z późn. zm.), - uchwałą Nr X/81/2015 Rady Miejskiej Białogardu z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 3641 oraz z 2016 r. poz. 1105), - uchwałą Nr X/82/2015 Rady Miejskiej Białogardu z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Białogard (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 3642 oraz z 2016 r. poz. 1137). Dodatkowe wymogi: Wykonawca musi: -posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1, art. 50 ust. 1 pkt 3 lit. b, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, prowadzonego przez marszałka województwa, zgodnie z przepisami ww. ustawy, -posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców transportujących odpady, o którym mowa w art. 49 ust. 1, art. 50 ust.1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, prowadzonego przez marszałka województwa, zgodnie z przepisami ww. ustawy, -posiadać zezwolenie na zbieranie odpadów na nieruchomości położonej przy ul. Fabrycznej 6 w Białogardzie, wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia określonych w załączniku nr 17 do SIWZ, -zawrzeć z Zamawiającym umowę dzierżawy nieruchomości położonej przy ul. Fabrycznej 6 w Białogardzie o powierzchni 4.300 m2 wraz z infrastrukturą, na której utworzony zostanie do dnia 30 października 2018 r. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z obiektami i urządzeniami na niej zlokalizowanymi i płacenia z tego tytułu czynszu w wysokości ok. 8 000 zł miesięcznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 8.1: w wysokości 15.000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dowód wniesienia wadium. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). - Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach