Przetargi.pl
Prowadzenie punktu obsługi kasowej Powiatu Olsztyńskiego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5.

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2015-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie punktu obsługi kasowej Powiatu Olsztyńskiego w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie punktu obsługi kasowej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie przy Placu Bema 5 w okresie od 01.05.2015 r. do 31.03.2017 r. 2. W zakres obsługi kasowej wchodzi przyjmowanie wpłat gotówkowych od interesantów oraz pracowników Powiatu Olsztyńskiego dokonywanych na wskazane rachunki Zamawiającego. 3. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wpłacających za przyjmowane wpłaty. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do przewiezienia gotówki do banku, który prowadzi obsługę bankową Powiatu Olsztyńskiego. Przewiezienie gotówki odbywać się będzie na koszt Wykonawcy zorganizowanym przez niego transportem. Pobrana przez wykonawcę gotówka musi być wpłacona na konto Zamawiającego w dniu jej pobrania, jedynie w sytuacjach awaryjnych dnia następnego. 5. Potwierdzeniem dokonania wpłaty są dowody wpłaty (KP) wyłącznie na formularzach dostarczonych przez wykonawcę, sporządzone w 3 egzemplarzach. Dowód wpłaty musi zawierać nazwę odbiorcy, numer rachunku bankowego odbiorcy, kwotę, nazwę zleceniodawcy, adres zleceniodawcy, tytuł wpłaty. 6. Wykonawca będzie zobowiązany przygotować zestawienia zbiorcze wpłat na poszczególne rachunki lub wyciągi bankowe wraz z załączonymi dowodami wpłaty. Dostarczanie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego zestawień zbiorczych lub wyciągów bankowych za dany dzień nastąpi w następnym dniu roboczym w formie pisemnej do godz. 8:00. 7. Godziny obsługi kasy Zamawiającego: - poniedziałek - 7:00-16:30, - wtorek - piątek - 7:00-15:00, - w przypadku zmian godzin pracy Zamawiającego w celu dostosowania się do wymagań klientów Wykonawca zobowiązuje się dostosować godziny obsługi klientów punktu kasowego do czasu pracy Zamawiającego. 8. Poza obsługą kasową świadczoną dla Zamawiającego, możliwe jest świadczenie innych usług bankowych na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą kolidować z obsługą kasową Zamawiającego. 9. Zamawiający w celu uruchomienia punktu obsługi kasowej udostępni 2 pomieszczenia na parterze Starostwa Powiatowego o łącznej powierzchni użytkowej 23,98 m2 wraz z udziałem w częściach wspólnych. Pomieszczenia wyposażone są w instalacje elektryczną, alarmową i telefoniczną oraz łącze internetowe. Obecnie pomieszczenia przeznaczone na punkt obsługi kasowej zajmowane są przez filie banku prowadzącego obsługę bankową powiatu. 10. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wykonać prace adaptacyjne oraz zainstalować niezbędne wyposażenie do wykonywania usług prowadzenia punktu kasowego oraz zapewnić obsadę kadrową. 11. Wykonawca wykona prace adaptacyjne w terminie do 31.05.2015 r. W czasie trwania prac adaptacyjnych pomieszczeń docelowych Zamawiający udostępni pomieszczenie zastępcze. 12. Czynsz netto za wskazaną powierzchnię będzie opłacał Wykonawca w wysokości 1 zł plus podatek VAT 23% miesięcznie, stawka czynszu będzie obowiązywała przez cały okres umowy. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do opłacenia udziału w kosztach utrzymania budynku i zużycia mediów proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni lub osób pracujących w punkcie obsługi kasowej. Centralne ogrzewanie 6/1000, energia elektryczna 7/1000, sprzątanie i konserwacja 2/1000, zużycie wody i odprowadzenie ścieków oraz wywóz nieczystości będą rozliczane na osoby. 13. Warunki najmu pomieszczeń oraz wysokość czynszu i kosztów utrzymania budynku i zużycia mediów wraz z należnym podatkiem VAT, będą przedmiotem odrębnej umowy najmu zawartej między wybranym Wykonawcą a Zamawiającym. 14. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia. a) Za świadczenie wszystkich usług objętych zamówieniem Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową zgodną ze złożoną ofertą. b) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem miesięcznej opłaty ryczałtowej, o której mowa w punkcie a). c) Wykonawca wkalkuluje w miesięcznej opłacie ryczałtowej koszt świadczenia wszystkich usług wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. d) Miesięczna opłata ryczałtowa będzie wyrażona w wartości brutto i będzie opłatą ostateczną i Wykonawca nie może żądać jej podwyższenia w okresie realizacji zamówienia. e) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach