Przetargi.pl
Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2013/2014, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim

Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4074300 , fax. 77 4074332
  • Data zamieszczenia: 2013-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
    ul. Kilińskiego 1 1
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 77 4074300, fax. 77 4074332
    REGON: 53142192800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2013/2014, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie przez ekspertów, w roku szkolnym 2013/2014, warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części: 2.1.1 w zakresie części od I do IX: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2014 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych oraz konsultacji indywidualnych: Część I - Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny w 9 szkołach/ przedszkolach ogółem 72 godzin zajęć w formie warsztatów, (9x4 godz. w 2013 r. oraz 9x4 godz. w 2014 r.) 27 godzin w formie wykładów tematycznych (9x3 godz. w 2014 r.), 54 godziny konsultacji grupowych (9x3 godz. w 2013 r. oraz 9x3 godz. w 2014 r.) 36 godzin konsultacji indywidualnych (9x2 godz. w 2013 r. oraz 9x2 godz. w 2014 r.) Część II - Techniki uczenia i metody motywujące do nauki w 4 szkołach/ przedszkolach ogółem 32 godziny zajęć w formie warsztatów (4x4 godz. w 2013 r. 4x4 godz. w 2014 r.), 12 godzin w formie wykładów tematycznych, (4x3 godz. w 2014 r.) 24 godziny konsultacji grupowych (4x3 godz. w 2013 r. oraz 4x3 godz. w 2014 r.), 16 godzin konsultacji indywidualnych (4x2 godz. w 2013 r. oraz 4x2 godz. w 2014 r.) Część III - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się w 1 szkole ogółem 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 3 godziny w formie wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2013 r. oraz 1x3 godz. w 2014 r.), 4 godziny konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2013 r. oraz 2x2 godz. w 2014 r.). Część IV - Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej w 2 szkołach ogółem 16 godzin zajęć w formie warsztatów (2x4 godz. w 2013 r. oraz 2x4 godz. w 2014 r.), 6 godzin w formie wykładów tematycznych (2x3 godz. w 2014 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2013 r. oraz 2x3 godz. w 2014 r.), 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2013 r. oraz 2x2 godz. w 2014 r.). Część V - Praca z uczniem młodszym w 1 szkole ogółem 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 3 godziny w formie wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2013 r. oraz 1x3 godz. w 2014 r.), 4 godzin konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014r.). Część VI - Projekt edukacyjny w szkole w 5 szkołach/przedszkolach ogółem 40 godzin zajęć w formie warsztatów (5x4 godz. w 2013 r. oraz 5x4 godz. w 2014 r.), 15 godzin w formie wykładów tematycznych (5x3 godz. w 2014 r.), 30 godzin konsultacji grupowych (5x3 godz. w 2013 r. oraz 5x3 godz. w 2014 r.), 20 godzin konsultacji indywidualnych (5x2 godz. w 2013r. oraz 5x2 godz. w 2014 r.). Część VII - Rodzice są partnerami szkoły w 1 szkole ogółem 8 godzin zajęć w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 3 godziny w formie wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 6 godzin konsultacji grupowych (1x3 godz. w 2013 r. oraz 1x3 godz. w 2014 r.), 4 godziny konsultacji indywidualnych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.). Część VIII - Nauczyciel 45+ w 2 szkołach/przedszkolach ogółem 16 godzin zajęć w formie warsztatów (2x4 godz. w 2013 r. oraz 2x4 godz. w 2014 r.), 6 godzin w formie wykładów tematycznych (2x3 godz. w 2014 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2013 r. oraz 2x3 godz. w 2014 r.) , 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2013 r. oraz 2x2 godz. w 2014 r.) Cześć IX - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w 2 szkołach/przedszkolach ogółem 16 godzin zajęć w formie warsztatów (2x4 godz. w 2013 r. oraz 2x4 godz. w 2014 r.), 6 godzin w formie wykładów tematycznych (2x3 godz. w 2014 r.), 12 godzin konsultacji grupowych (2x3 godz. w 2013 r. oraz 2x3 godz. w 2014 r.), 8 godzin konsultacji indywidualnych (2x2 godz. w 2013 r. oraz 2x2 godz. w 2014 r.) . 2.1.2. w zakresie części od X do XIII: Przeprowadzenie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2014 r. warsztatów, wykładów tematycznych, konsultacji grupowych: Część X - Rola Dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły ogółem 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.) Część XI - Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania ogółem 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.) Część XII - Doświadczenie i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ogółem 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.) Część XIII - Wspierania pracy nauczycieli języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej ogółem 8 godzin w formie warsztatów (1x4 godz. w 2013 r. oraz 1x4 godz. w 2014 r.), 3 godz. wykładów tematycznych (1x3 godz. w 2014 r.), 4 godz. konsultacji grupowych (1x2 godz. w 2013 r. oraz 1x2 godz. w 2014 r.) 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia 3.1. W ramach każdej części Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1.1. opracowania programu zajęć oraz opracowania i udostępnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych, 3.1.2. współpraca ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) i Koordynatorem sieci w zakresie organizacji spotkań, 3.1.3. prowadzenia dokumentacji zajęć w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego. 3.1.4. zapewnienia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach w ramach wybranej oferty, 3.1.5. przesyłania SORE/Koordynatorom Sieci (KS), koordynatorowi projektu, wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych -wykładowych wykorzystywanych na potrzeby prowadzenia spotkań sieci (z obowiązującymi logami). 3.1.6. prowadzenia spotkań w terminach ustalonych przez SORE - Koordynatorów sieci, w konsultacji z koordynatorem projektu; 3.1.7. zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia; 3.1.8. zorganizowania sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój własny koszt; 3.1.9. przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem, w szczególności przedstawianych prezentacji i konspektów w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 3.1.10. przedłożenia programu zajęć w wersji elektronicznej SORE -koordynatorowi sieci, i koordynatorowi projektu na co najmniej 5 dni przed ustalonym terminem szkolenia-spotkania celem uzgodnienia, oraz przekazać materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej najpóźniej w dniu szkolenia. 3.1.11. prowadzenia odpowiedniej dokumentacji w postaci: list obecności ankiety ewaluacyjnej na zakończenie szkolenia, programu szkolenia obejmującego cele ogólne, cele szczegółowe, treści podzielone na moduły, zalecaną literaturę; 3.2. Zamawiający zastrzega, że spotkania w ramach poszczególnych części, a także w ramach jednej części dla różnych grup mogą odbywać się w tym samym terminie, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dysponować kadrą obejmującą liczbę ekspertów wskazaną w siwz. 3.3. Dokładne terminy spotkań zostaną przedstawione przez zamawiającego najpóźniej na 7 dni przed planowanymi zajęciami. 3.4. Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego w jego siedzibie albo w szkołach-przedszkolach biorących udział w projekcie. 3.5. Funkcja eksperta powinna być pełniona przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy. Zmiana osób wskazanych w ofercie do pełnienia funkcji eksperta dopuszczalna jest jedynie w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że nowa osoba posiada kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. 3.6. Przed rozpoczęciem realizacji umowy, jak i w przypadku zmiany osoby pełniącej funkcję eksperta wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających jej kwalifikacje oraz doświadczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrapkowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach