Przetargi.pl
„Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Działdowo i podległych jednostek”.

Gmina Działdowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 6970700 , fax. 23 6970701
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Działdowo
    ul. Księżodworska 10
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 6970700, fax. 23 6970701
    REGON: 13037802500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Działdowo i podległych jednostek”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Działdowo, podległych jednostek organizacyjnych, zakładu budżetowego, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek i zakładów w trakcie realizacji zamówienia w pełnym zakresie wynikających z ustawy o finansach publicznych.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych; przelewy masowe; rachunek „płacowy”, zachowanie poufności realizacji transakcji płacowych, automatyczne zasilanie i brak utrzymania środków na rachunku, dowolna konfiguracja rachunków i wybór osób upoważnionych do odbioru wyciągów; przelewy zwykłe oraz drogą elektroniczną na rachunku w banku obsługującym oraz w innych bankach; przelewy SORBNET; lokaty terminowe; czeki papierowe i poprzez system bankowy (elektroniczne); wpłaty i wypłaty gotówkowe; kredyt w rachunku bieżącym; wydawanie zaświadczeń; udostępnienie elektronicznego systemu obsługi wraz z bezpłatnym przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek oraz usługa serwisową, system zapewni importowanie zleceń płatniczych z programu płacowego z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń; sporządzania wyciągów w systemie elektronicznym; instalacja, obsługa i rozliczanie terminalu POS dla dokonywania płatności przy użyciu kart płatniczych, zgodnie z potrzebami Zmawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych, depozytowych środków zewnętrznych, w tym unijnych, 2. Przelewy masowe, 3. Rachunek „płacowy”, zachowanie poufności realizacji transakcji płacowych, automatyczne zasilanie i brak utrzymania środków na rachunku, dowolna konfiguracja rachunków i wybór osób upoważnionych do odbioru wyciągów, 4. Przelewy papierowe oraz drogą elektroniczną na rachunku w banku obsługującym oraz w innych bankach, 5. Przelewy SORBNET, 6. Lokaty terminowe negocjowane, 7. Wydawanie blankietów czekowych lub poprzez system elektroniczny, 8. Wpłaty i wypłaty gotówkowe, wypłaty gotówkowe bez konieczności uprzedniego telefonicznego lub innego zgłoszenia, przyjmowanie wpłat gotówkowych w placówce w kasie lub w bezpiecznej kopercie (wrzutnia), 9. Kredyt w rachunku bieżącym, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu do wysokości ustalonej corocznie w budżecie gminy, 10. Wydawanie zaświadczeń i opinii, 11. Udostępnienie elektronicznego systemu obsługi wraz z bezpłatnym przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek oraz usługa serwisową, system zapewni importowanie zleceń płatniczych z programu płacowego z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń, 12. Sporządzanie wyciągów w systemie elektronicznym, 13. Zerowanie kont na koniec roku w jednostkach budżetowych 14. Obliczanie odsetek od poszczególnych sum na rachunku depozytowym, 15. Instalacja, obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi. Wykonawca zapewni ilość terminali w zależności od potrzeb zamawiającego oraz ich serwis. Przekaże odpowiednio skonfigurowane terminale płatnicze, podłączy je lub dostarczy w stanie umożliwiającym samodzielne podłączenie i uruchomienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do szkolenia pracowników w zakresie obsługi terminali w razie konieczności. Wykonawca zobowiązuje się do pełnej obsługi procesu reklamacji transakcji. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania w całości kwot transakcji dokonywanych przez posiadaczy kart bankowych na wskazane przez Zmawiającego rachunki bankowe, bez potrącenia opłat i prowizji za obsługę transakcji, najpóźniej dnia następnego po otrzymaniu z terminala zbioru z rozliczenia transakcji. Wykonawca zapewni bieżąca możliwość monitorowania transakcji w pełnej szczegółowości. Wykonawca zapewni codzienna obsługę transakcji płatniczych dokonywanymi powszechnie występującymi, w tym technologii zbliżeniowej. W przypadku awarii zestawu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej naprawy / wymiany zestawu. Jednostki organizacyjne funkcjonujące w Gminie Działdowo: Urząd Gminy w Działdowie, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie, Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Działdowie, Gminny Zakład Usług Komunalnych w Uzdowie, Gminna Biblioteka Publiczna w Burkacie, Szkoła Podstawowa w Księżym Dworze, Szkoła Podstawowa w Petrykozach, Szkoła Podstawowa w Klęczkowie, Szkoła Podstawowa w Uzdowie, Szkoła Podstawowa w Ruszkowie, Szkoła Podstawowa w Turzy Wielkiej, Szkoła Podstawowa w Sławkowie, Szkoła Podstawowa w Burkacie. Wymagania Zamawiającego: a) zainstalowanie w jednostkach systemu elektronicznej obsługi wraz z usługą serwisową oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu, b) prowadzenie bankowego punktu kasowego na terenie miasta Działdowo, c) zagwarantowanie pierwszeństwa na pobranie gotówki z kasy banku i zwrot na rachunki bankowe, d) zapewnienie dokonywania operacji bankowych do ostatniego dnia roku kalendarzowego, e) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej, odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, oprocentowanie będzie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M ustaloną jako średnią notowań za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy powiększony o stałą marżę bankową, zapłata odsetek na podstawie pisma informującego z banku. Termin wykonania zamówienia: 5 lat tj. 02.01.2019r. do 31.12.2023r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i dodatkowe informacje zostały opisane w SIWZ dla przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać że w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.) lub inny dokument, na podstawie, którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa bankowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach