Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
- Data zamieszczenia: 2015-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
REGON: 00063197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z wymianą dachu oraz częściową wymianą więźby dachowej i innymi robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dachu z nową więźbą dachową w Szkole Podstawowej nr 6 przy ulicy Staroprzygodzkiej 112 w Ostrowie Wielkopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z wymianą dachu oraz częściową wymianą więźby dachowej i innymi robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja dachu z nową więźbą dachową w Szkole Podstawowej nr 6 przy ulicy Staroprzygodzkiej 112 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje nadzór nad: 1) robotami przygotowawczymi, 2) robotami rozbiórkowymi, 3) remontem konstrukcji dachu wraz z pokryciem, 4) wykonaniem instalacji odgromowej, 5) pracami remontowymi wewnętrznymi, 6) instalacją elektryczną wewnętrzną, 7) pracami porządkowymi. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Ostrów Wielkopolski, ul. Staroprzygodzka 112, dz. nr 63/2, obręb 0138. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika prowadzonych robót, 9) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11) obecność na budowie, zgodnie ze złożoną ofertą wizyty na tydzień (w tym dodatkowe) potwierdzone wpisem do dziennika prowadzonych robót w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; 12) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 13) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 14) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. IV. Inne wymagania i uwagi: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. ocena techniczna - załącznik nr 9, 2. projekt budowlano - wykonawczy - architektura i konstrukcja - załącznik nr 10, 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik 11, 4. przedmiar - branża architektoniczno-budowlana - załącznik 12 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z pracami remontowymi węzła sanitarnego w budynku przedszkola Bajkowe Zacisze przy ul. 3 Stycznia nr 70 w Nowym Tomyślu, dz. nr ewid. 1/6 i 1/8, Gmina Nowy Tomyśl
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy sieci kanalizacji sanitarnej - rurociągu tłocznego PE fi 110 oraz tłoczni ścieków do miejscowości Glinno
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 Sowia Góra - Międzychód - budowa mostu w m. Międzychód rz. Warta
Dodano: 2016-07-26 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na niżej wymienione odcinki: Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku Debrzno Wieś - Lipka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Krajenka Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła w m. Blękwit Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od granicy gmin Złotów/Zakrzewo do skrzyżowania z DP 1022P Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła na odcinku od m. Żeleźnica do m. Dolnik Rozbudowa DW nr 188 Człuchów - Piła wraz z budową nowego mostu w m. Skórka
Dodano: 2016-07-14 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 432 Środa Wielkopolska - Września na odcinku Grzymisławice - Obłaczkowo
Dodano: 2016-07-05 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu ba zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Obrzycko - Szamotuły
Dodano: 2016-06-28 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 185 Piotrowo - Zielonagóra
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji przedsięwzięcia pn: Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych na terenie miasta Piły - rozwój strefy przemysłowej Piła południowo-wschodnia (rejon ul. Wawelskiej)- przebudowa i rozbudowa ul. Wawelskiej - od km 0+000,00 (od przejazdu kolejowego linii kolejowej nr 203 Tczew - Kostrzyn) do km ok. 2+000,00.
Dodano: 2016-06-27 - Wyłonienie zespołu inżyniera kontraktu na zadaniu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 194 Wyrzysk-Gołańcz w m. Wyrzysk
Dodano: 2016-06-23 - Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rojowie przy ul. Stefana Czarnieckiego gm. Ostrzeszów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2016-06-16