Przetargi.pl
Prowadzenie komunikacji miejskiej w m. Człuchów

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 342 291 , fax. 598 343 272
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1
    77300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 598 342 291, fax. 598 343 272
    REGON: 52540629300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie komunikacji miejskiej w m. Człuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozu osób i bagażu podręcznego w komunikacji zbiorowej w dni robocze oraz w soboty, niedziele i święta na trasie Człuchów ul. Zagłoby – Człuchów ul. Zagłoby, według rozkładu jazdy określanego pisemną decyzją Zamawiającego, w łącznej ilości nie przekraczającej 72 800 (siedemdziesiąt dwa tysiące osiemset) wozokilometrów (36 400 km na 1 rok), autobusami, które będą spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawca zapewnia świadczenie usługi autobusami niskopodwoziowymi spełniającymi wymogi techniczne określone przepisami prawa; 2) autobusy dopuszczone są przez właściwy organ administracji do przewożenia co najmniej 25 osób z zastrzeżeniem rozdziału 16 ust. 4 pkt 1 SIWZ; 3) Wykonawca wyposaży autobus w elektroniczne tablice informacyjne, zawieszone za przednią i tylną szybą autobusu z napisem „komunikacja miejska”; 4) Konstrukcja autobusów umożliwia przewiezienie wózka dziecięcego razem z dzieckiem oraz co najmniej jednej osoby na wózku dla osób niepełnosprawnych; 5) w przypadku awarii autobusu Wykonawca bez zwłoki podstawia inny autobus spełniający powyższe wymagania – nie później niż w ciągu 15 minut. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) świadczenie usługi przewozu osób i bagażu podręcznego w komunikacji miejskiej na zasadach określonych w SIWZ i w umowie oraz zgodnie z rozkładem jazdy zapewniając punktualność kursowania pojazdów, 2) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo podróżnych i odpowiedzialności za szkody powstałe z jego winy, na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 listopada 1984r. prawo przewozowe (t.j. Dz. U. 2017, poz. 1983) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2018, poz. 1025 ze zm.), 3) zapewnienie dostępności usług dla osób niepełnosprawnych tj. autobusy muszą posiadać możliwość przewożenia co najmniej jednej osoby na wózku dla osób niepełnosprawnych, a kierowca ma obowiązek wysiąść z autobusu i udzielić pomocy każdej osobie niepełnosprawnej , która zamierza skorzystać z komunikacji miejskiej, 4) zapewnienie komfortu osób podróżujących poprzez odpowiednie oświetlenie wnętrza pojazdu, ogrzewanie, wyposażenie w odpowiednią ilość miejsc siedzących dostosowaną do liczby osób korzystających z komunikacji, 5) utrzymanie pojazdów w czystości zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz pojazdu. Pojazdy wykorzystywane do świadczenia usługi są należycie oznakowane i wyposażone w informacje, o których mowa w art. 46 ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. 2018, poz. 2016 ze zm.), 6) prowadzenie sprzedaży i kontroli biletów, 7) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach związanych z kursowaniem autobusów, a dotyczących ewentualnych opóźnień, awarii, zmiany trasy itp., 8) informowanie o zmianach w kursowaniu pojazdów związanych z utrudnieniami w ruchu, awariami itp. pasażerów, którzy zwrócą się telefonicznie z takimi pytaniami, 9) zapewnienie personelu do realizacji usług o kwalifikacjach określonych w obowiązujących przepisach prawa, 10) posiadanie przez cały okres obowiązywania umowy zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych objętych zakresem usług, uzyskanych w trybie określonym w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2017, poz. 2200 ze zm.), 11) utrzymywanie przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia wykorzystywanych pojazdów zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów obowiązującego prawa, a także ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie świadczonych usług, w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług (w tym także szkód komunikacyjnych), 12) uzgodnienie zasad korzystania z przystanków komunikacji z ich właścicielem lub zarządcą zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Nr XLII.306.2013 z dnia 30.12.2013r. oraz Uchwałą Rady Miejskiej Nr XV.101.2015 z dnia 16.12.2015r. i uzyskanie zezwolenia określonego w ustawie z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2017, poz. 2200 ze zm.) – przed podpisaniem umowy, 13) wykonanie obowiązku, o którym mowa w art. 46 ust.1 pkt 3,6 oraz 9 ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. 2018, poz. 2016 ze zm.), 14) stosowanie cen biletów oraz przejazdów ulgowych i bezpłatnych zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXXVII.262.2018 z dnia 7 marca 2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100) . 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Prowadzenie komunikacji miejskiej w m. Człuchów.” Numer referencyjny postępowania – RI.271.23.2018 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250, z dopiskiem na przelewie – RI.271.23.2018 „Prowadzenie komunikacji miejskiej w m. Człuchów.” 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał lub kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2017, poz. 2200 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach