Gmina Podgórzyn ogłasza przetarg
- Adres: 58-562 Podgórzyn, ul. Żołnierska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 621 093, , fax. 757 621 358
- Data zamieszczenia: 2020-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Podgórzyn
ul. Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie
tel. 757 621 093, , fax. 757 621 358
REGON: 23082171800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podgorzyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy Podgórzyn oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 16.01.2021 – 15.01.2026 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy Podgórzyn oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 16.01.2021 – 15.01.2026: Urząd Gminy w Podgórzynie, Gminny Ośrodek Pomocy w Podgórzynie, Szkoła Podstawowa w Podgórzynie, Szkoła Podstawowa w Ścięgnach, Szkoła Podstawowa w Sosnówce Zespół Szkolno – Przedszkolny w Miłkowie, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 5.1. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 tej ustawy. 5.2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych: 5.2.1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez legitymowanie się zezwoleniem lub innym dokumentem uprawniającym do wykonywania czynności bankowych wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 ze zm.), 5.2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji usługi; Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2.3. posiadania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.2.4. posiadanie potencjału ekonomicznego i finansowego; Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. 5.4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą kompletną ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 5.5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.6. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (zgodnie z art. 26 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 5.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w ustępie 5.2 oraz 5.3 spełnia każdy z Wykonawców składających ofertę. 5.8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 5.9. Ocena spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w rozdziale 6 specyfikacji 5.10. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 5.10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.10.2. Zgodnie z art. 141 Prawo zamówień publicznych Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu cywilnego. 5.10.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.10.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, a ponadto winien legitymować się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności bankowej określonej odrębnymi przepisami. 5.10.5. Każdy Wykonawca występujący wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w rozdziale 6 punkt 6.2.b, punkt 6.3.a do 6.3.e SIWZ. 5.10.6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) musza złożyć łącznie dokumenty wskazane w rozdziale 6 punkt 6.1 i punkt 6.2.a, punkt 6.4, punkt 6.5 oraz punkt 6.6 (o ile dotyczy) SIWZ. 5.10.7. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Lwóweckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie 48 miesięcy
Dodano: 2023-06-16 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Dodano: 2023-02-21 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2023-2026
Dodano: 2023-01-19 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Polanica-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023- 2025.
Dodano: 2023-01-02 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026
Dodano: 2022-12-19 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Polanica-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023- 2025.
Dodano: 2022-11-09 - Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Sobótka oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2021-08-17 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. - 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-06-29 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-29 - „Bankowa obsługa budżetu Gminy Czernica oraz podległych jednostek organizacyjnych na lata 2021-2024”
Dodano: 2021-01-14