Przetargi.pl
Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez Powiat Nowodworski w roku 2018 – część 3

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego
    05100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 1327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez Powiat Nowodworski w roku 2018 – część 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie prowadzenia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez Powiat Nowodworski, które ujęte zostały w budżecie Powiatu na rok 2018. Zamówienie w zakresie wykonywania w/w usług zostało podzielone na części odpowiadające danej inwestycji drogowej, ujętej w budżecie Powiatu na rok 2018, dla której planowane jest wykonywanie usług inspektora nadzoru inwestorskiego. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Powiatu Nowodworskiego pn.: „Projekt podwyższenia efektywności bezpieczeństwa komunikacji synergicznych elementów sieci dróg powiatu nowodworskiego wraz z przebudową obiektu mostowego o nr JNI 35000567” (etap 1 i etap 2). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonawstwa robót budowlanych objętych w/w inwestycją zgodnie z zakresem czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z późn.zm.). Z uwagi na zakres wykonywanych robót budowlanych czynności nadzoru prowadzone będą dla specjalności inżynieryjnej drogowej. Realizacja robót budowlanych objętych nadzorem nie wymagała uzyskania pozwolenia na budowę. Realizacja zamówienia objętego wnioskiem nie wiąże się z powierzaniem Wykonawcy danych osobowych, których administratorem jest Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty potwierdzające prawo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku, gdy aktualna reprezentacja Wykonawcy określona jest w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, w szczególności w rejestrach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadnia publiczne – Wykonawca może wskazać w druku formularza ofertowego na dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi) oraz stosowne pełnomocnictwa (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym), 2) jeśli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – odpowiedni dokument (lub dokumenty), o których mowa w ust. 6 pkt 1 części V SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach