Gmina Śrem ogłasza przetarg
- Adres: 63-100 Śrem, Pl. 20 Października
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (61) 2835225 w. 133 , fax. (61) 2835337
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Śrem
Pl. 20 Października 1
63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
tel. (61) 2835225 w. 133, fax. (61) 2835337
REGON: 63125813500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umsrem.bip.eur.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie i obsługa akcji zimowej 2019/2020 i 2020/2021 na drogach będących w zarządzie gminy Śrem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie: 1) prowadzenie Akcji Zimowej polegające na: - kontroli stanu nawierzchni na jezdni i chodnikach na drogach będących w zarządzie gminy Śrem, - decydowaniu o sposobie, terminie i sprzęcie użytym do AZ, - zaopatrzeniu w środki uszorstniające (np. sól, piasek, wykonanie mieszanek) - zadanie własne wykonawcy, - prowadzeniu biura obsługi AZ (z czynnym całą dobę telefonem kontaktowym), - zbieraniu informacji o stanie nawierzchni na jezdni i chodnikach na drogach będących w zarządzie gminy Śrem (np. Straż Miejska, Policja, Urząd Miejski, Sołtysi), - kontaktowaniu się w sytuacjach wątpliwych, co do sposobu działania z prowadzącym AZ z ramienia Urzędu Miejskiego w Śremie, - prowadzeniu kart pracy sprzętu i pracowników, - rozliczaniu i fakturowaniu wykonanych prac. 2) obsługę Akcji Zimowej polegającą na: - dysponowaniu odpowiednią ilością pracowników i specjalistycznego sprzętu, w tym przynajmniej jednym pługiem wirnikowym do odśnieżania jezdni, - prowadzeniu prac w zakres odśnieżania w czasie do 4 godzin od chwili wystąpienia opadów, oraz likwidowania gołoledzi w czasie do 3 godzin od chwili wystąpienia z dróg, ulic i chodników na drogach będących w zarządzie gminy Śrem, a także z przystanków Komunikacji Miejskiej na terenie miasta i gminy Śrem, - utylizacji nadmiaru śniegu zebranego z dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom dokumenty potwierdzające zatrudnianie pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega, że do oceny oferty brane będzie pod uwagę maksymalnie 10 osób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Pobiedziska w roku 2024
Dodano: 2024-02-26 - Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie gminy Kazimierz Biskupi w 2023 roku
Dodano: 2024-02-15 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, gmina Ostrzeszów - sołectwa
Dodano: 2024-01-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, miasto Ostrzeszów
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2024, gmina Ostrzeszów - sołectwa
Dodano: 2023-12-01 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Miasta i Gminy Buk w sezonie 2023/2024.
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Wągrowca, parkingów, chodników oraz ścieżek pieszo-rowerowych w sezonie 2023-2024
Dodano: 2023-11-23 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kramsk w okresie zimowym 2023-2024
Dodano: 2023-11-13 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Nekla w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-11-10 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Przygodzice w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-06