Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-857 Łódź, Irysowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 233 96 06 , fax. 42 233 96 08; 233 96 75
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Irysowa 2
91-857 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 233 96 06, fax. 42 233 96 08; 233 96 75
REGON: 01751157500154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie dyżurów i obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Łódź w sezonie zimowym 2018/2019 z podziałem na 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prowadzenie dyżurów i obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Łódź w sezonie zimowym 2018/2019 z podziałem na 2 zadania. Zadania zwane są w SIWZ również częściami. Nazwy części zamówienia: Część I - Prowadzenie dyżurów i obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg na terenie Rejonu w Kutnie Część II - Prowadzenie dyżurów i obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg na terenie Rejonu w Łowiczu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca o braku istnienia podstaw do wykluczenia, c) Zobowiązania, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty określające: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; jeżeli zakres wymaganych informacji nie wynika z Zobowiązań; d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; e) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Miasta Ozorków – Przedszkole Miejskie Nr 1 – nadzór inwestorski
Dodano: 2021-05-28 - Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej z zakresu infrastruktury sportowej – basen „Wodnik” – montaż paneli fotowoltaicznych – nadzór inwestorski
Dodano: 2021-02-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz” oraz „Modernizacja infrastruktury torowo – sieciowej na odcinku pl. Kilińskiego – Kurak (wraz ze zjazdem w drodze 91) w Zgierzu – zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy PŚ.271.28.2019”
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej z zakresu infrastruktury sportowej – basen „Wodnik” – montaż paneli fotowoltaicznych – nadzór inwestorski
Dodano: 2020-12-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: „Poprawa jakości, funkcjonowania i rozwój oferty systemu transportowego na terenie Gminy Miasto Zgierz” oraz „Modernizacja infrastruktury torowo – sieciowej na odcinku pl. Kilińskiego – Kurak (wraz ze zjazdem w drodze 91) w Zgierzu – zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy PŚ.271.28.2019”
Dodano: 2020-11-24 - Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej z zakresu infrastruktury sportowej – basen „Wodnik” – nadzór inwestorski - część 2
Dodano: 2020-06-16 - Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu parkowo-pałacowego Schlȍsserów w Ozorkowie – etap II – część 1 - ul. Listopadowa od ul. Mickiewicza do ul. Łęczyckiej/Żwirki - nadzór inwestorski
Dodano: 2020-04-28 - Szlakiem architektury włókienniczej - Rewitalizacja kompleksu parkowo-pałacowego Schlȍsserów w Ozorkowie – etap III – Pałac Schlȍsserów – nadzór inwestorski
Dodano: 2020-04-22 - Przebudowa ulicy Morelowej w Ozorkowie - nadzór inwestorski
Dodano: 2019-09-27 - Przebudowa ulicy Obrońców Westerplatte w Ozorkowie – nadzór inwestorski
Dodano: 2019-06-27