Przetargi.pl
PROWADZENIE CENTRUM OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI W GRUDZIĄDZU

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 45 04 210 , fax. 56 46 59 287
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Dworcowa 47
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 45 04 210, fax. 56 46 59 287
    REGON: 87152821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.grudziadz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE CENTRUM OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI W GRUDZIĄDZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.1. Postępowanie ma za zadanie prowadzenie Centrum Opieki nad Zwierzętami w Grudziądzu obejmujące: 1.1.1. prowadzenie na zlecenie Zamawiającego bieżącej działalności COZ, 1.1.2. przyjmowanie i przetrzymywanie zwierząt zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych, 1.1.3. zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej, 1.1.4. wyłapywanie bezdomnych zwierząt i doprowadzenie ich do COZ, 1.1.5. prowadzenie działalności adopcyjnej, edukacyjnej i promocyjnej, 1.1.6. odbiór padłych i powypadkowych zwierząt (zwłoki będą przechowywane poza terenem COZ w miejscu wskazanym przez Zamawiającego). w granicach administracyjnych gminy-miasto Grudziądz oraz gmin ościennych, z którymi Zamawiający podpisze umowę lub z którymi gmina-miasto Grudziądz zawrze porozumienie międzygminne – szczegółowe zasady dotyczące zasad współpracy z poszczególnymi gminami zostały określone w umowie. 1.2. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji usługi. 1.2.1. Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace na terenie COZ, w szczególności dotyczy to: 1.2.1.1. Odpowiednią do ilości zwierząt liczbę opiekunów stałych, 1.2.1.2. Osobę wykonującą drobne naprawy. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych stanowisk. 1.2.2. Wykonawca złoży w dniu zwarcia umowy oświadczenie potwierdzające zatrudnienie tych pracowników na podstawie umowy o pracę. 1.2.3. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. 1.2.4. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwość, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących w/w roboty. 1.2.5. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. 1.3. Zamawiający na czas świadczenia usługi przekazuje Wykonawcy w formie użyczenia obiekty i wyposażenie COZ. 1.4. Po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu przekazanego mienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zakończenia umowy. Za wszelkie szkody przekraczające normalne zużycie eksploatacyjne Wykonawca ponosi odpowiedzialność i jest zobowiązany do naprawy powstałych uszkodzeń lub wymiany uszkodzonych urządzeń. 1.5. Przekazanie i zwrot nastąpią na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, zawierającego szczegółowy wykaz obiektów, wyposażenia i urządzeń przekazanych przez Zamawiającego. 1.6. Zamawiający na podstawie dotychczasowego zużycia ustala średniomiesięczny limit ilościowy zużycia: 1.6.1. energii elektrycznej, 1.6.2. wody i odprowadzania ścieków, 1.6.3. energii cieplnej, 1.6.4. wywozu odpadów komunalnych i odchodów zwierząt zgodnie z załącznikiem określonym do SIWZ. Przekroczenie limitów, związane będzie z koniecznością pokrycia przez Wykonawcę kosztów tych mediów, powyżej określonego limitu, na zasadach określonych w umowie. 1.7. Zamawiający z informuje, że niniejszym zamówieniem objęte zostaną następujące gminy: 1.7.1. Gmina-miasto Grudziądz, 1.7.2. Gmina Dragacz, 1.7.3. Inne gminy niewymienione powyżej, a położone na terenie powiatu grudziądzkiego oraz powiatów sąsiadujących z powiatem grudziądzkim. 1.8. Na zasadzie prawa opcji Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie mógł wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika COZ. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od stanu realizacji umowy i wywiązywania się Wykonawcy z postanowień umowy. 1.9. Szczegółowy opis warunków, na jakich świadczona będzie usługa zwarto w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami i prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, tym samym spełni wymogi określone w uchwale nr XIII/119/15 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 28 października 2015 r. w sprawie wymagań, jakie musi spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, grzebowiska i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części wydanej na podstawie art. 7 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454, z późn. zm.). Obowiązek posiadania zezwolenia nie dotyczy organizacji społecznych, których statutowym celem działania jest ochrona zwierząt (zgodnie z postanowieniami art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt – t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 122, z późn. zm.) oraz gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących taką działalność na obszarze własnej gminy – art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454, z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązania potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty należy złożyć w formie oryginału. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) – w takim przypadku Wykonawca wskaże dostępność tych oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami elektronicznymi ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7. Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia i dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) upoważnionej (upoważnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 9. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 10. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy, według zasad, o których mowa powyżej oraz klauzula„ za zgodność z oryginałem”. W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć za zgodność z oryginałem każdą stronę dokumentu, ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczanych stron. 11. Pełnomocnictwa, o którym mowa w SIWZ w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 12. Zamawiający będzie stosował postanowienia art. 24aa Pzp (procedura odwrócona).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach