Przetargi.pl
Prowadzenie Biura Informacji Turystycznej w budynku Urzędu Miasta Iławy. Postępowanie znak ZP.271.39.2013

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 00052437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie Biura Informacji Turystycznej w budynku Urzędu Miasta Iławy. Postępowanie znak ZP.271.39.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całorocznej Informacji Turystycznej w budynku i pomieszczeniu Urzędu Miasta Iławy wg kryteriów certyfikacji jednostek informacji turystycznej w Polsce, określonych w §7 (kategoria trzecia) Regulaminu Certyfikacji Informacji Turystycznej w Polsce Polskiej Organizacji Turystycznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Całoroczne prowadzenie Informacji Turystycznej (it) ze zwiększoną aktywnością w okresie sezonu turystycznego poprzez: a) dostosowanie godzin pracy do natężenia ruchu turystycznego; po zamknięciu (it) należy umieścić w widocznym miejscu podstawowe informacje dotyczące noclegów, plan miasta, mapę regionu i inne niezbędne informacje, b) 02.05.2014 i 04.05.2014 oraz w okresie od 14.06.2014 do 14.09.2014 praca w (it) powinna odbywać się również w soboty i niedziele, c) obsługę turystów zagranicznych w języku angielskim i niemieckim, d) kompleksową, sprawną, uprzejmą obsługę klientów przybywających do (it), dzwoniących lub przesyłających drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną prośby i zapytania, e) prowadzenie rezerwacji noclegów w hotelach, pensjonatach, kwaterach i ośrodkach na terenie Iławy i okolic, f) pomoc w przygotowywaniu programów zwiedzania dla zorganizowanych grup turystycznych oraz turystów indywidualnych, g) prowadzenie i obsługę punktu sprzedaży wydawnictw turystycznych promujących Iławę oraz pamiątek z Iławy, h) udział w targach turystycznych (min. 1 impreza krajowa w roku) samodzielnie bądź wspólnie z innymi podmiotami z branży turystycznej lub jednostkami samorządu terytorialnego, i) prowadzenie sprzedaży biletów na imprezy kulturalne i sportowe organizowane przez Iławskie Centrum Kultury, Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji i inne, j) przyjmowanie uczniów ze szkół o profilu turystycznym w celu odbycia praktyki zawodowej, pomoc w zebraniu materiałów do prac licencjackich, magisterskich z zakresu zagadnień związanych między innymi z turystyką i promocją, k) inicjowanie i stymulowanie aktywności społecznej podnoszącej atrakcyjność turystyczną Iławy (produkcję pamiątek, promocja sztuki ludowej), l) przygotowywanie, wydawanie oraz zakup materiałów promocyjnych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania (it) (foldery, mapy, ulotki, broszury, gadżety), m) pomoc w organizacji nieodpłatnych wycieczek po Iławie w okresie ferii zimowych oraz w lipcu i sierpniu n) zarządzanie i administrowanie wewnętrznym infokioskiem o) zarządzanie gablotą wystawienniczą p) dbanie o estetyczny wystrój biura i wystawy. 2) Prowadzenie i udostępnianie bazy turystycznej miasta Iławy oraz udzielanie informacji poprzez: a) gromadzenie i aktualizowanie a następnie udzielanie wszechstronnej informacji turystycznej o regionie, udzielanie informacji telefonicznie lub listownie (informacje o noclegach w hotelach, pensjonatach i kwaterach prywatnych, o punktach gastronomicznych, o szlakach i ścieżkach turystycznych, imprezach kulturalnych i sportowych, wypożyczalniach sprzętu turystycznego, żegludze pasażerskiej, wszelkich możliwościach wypoczynku i spędzania czasu w Iławie), b) budowanie oraz systematyczne aktualizowanie bazy danych z pełnym pakietem informacji dla ruchu turystycznego, c) aktualizacja danych w Internecie przy współpracy z osobami aktualizującymi miejską stronę internetową, d) prowadzenie i nieodpłatne udostępnianie bazy noclegowej i gastronomicznej w języku polskim, niemieckim i angielskim; wydruk bazy noclegowej i gastronomicznej w języku polskim, niemieckim i angielskim, e) prowadzenie statystyk dotyczących liczby turystów odwiedzających punkt IT i przekazywanie ich do wydziału promocji i współpracy z zagranicą oraz Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie f) dystrybucję informacji dotyczących Iławy i ich udostępnianie, g) monitorowanie potrzeb turystów i przygotowywanie rocznego sprawozdania, h) dbanie o estetykę tablic informacyjnych, wystawy sklepowej oraz stałej ekspozycji stoiska targowego; systematyczne uaktualnianie informacji na tablicach, i) wypełnianie w imieniu Burmistrza Miasta Iławy zadań wynikających z ustawy o usługach turystycznych (Dz.U.01.55.578) oraz stosownych rozporządzeń wykonawczych, dotyczących prowadzenia ewidencji pól biwakowych (art. 38 ust. 2 ustawy) oraz obiektów innych niż obiekty hotelarskie w rozumieniu art. 38 ust. 3 ustawy. j) zarządzanie profilami miejskimi we wskazanych serwisach społecznościowych w obszarach wskazanych przez wydział promocji i współpracy z zagranicą. 3) Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy: a) prowadzenie korespondencji z turystami i klientami (it), udzielanie informacji turystycznych i danych gromadzonych w (it), udzielanie bez zbędnej zwłoki odpowiedzi na zapytania, b) wysyłanie informacji do krajowych i zagranicznych wydawnictw branżowych, c) współpraca z lokalnymi gestorami bazy turystycznej, miejscowymi firmami tworzącymi produkty turystyczne, promocja tych produktów, współpraca z podmiotami zajmującymi się sprzedażą wydawnictw o Iławie i pamiątek promujących Iławę, animatorami imprez, pomoc w rozpowszechnianiu informacji o imprezach, rozsyłanie materiałów informacyjnych przychodzących na adres (it) od firm proponujących gestorom i firmom turystycznym współpracę wydawniczą, wyposażenie, reklamy itp., d) nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wydawcami i redaktorami pism turystycznych, e) utrzymywanie kontaktów z biurami Informacji Turystycznej na terenie całej Polski, Punktami Zagranicznych Informacji Turystycznych oraz wymiana aktualnych materiałów promocyjnych, informacji o regionie, aktualizacja danych teleadresowych o centrach, f) współpraca z Wydziałem Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Iławy w zakresie: - organizowania wyjazdów na turystyczne targi krajowe i zagraniczne z ofertą turystyczną i inwestycyjną miasta, - przygotowania wydawnictw informacyjno-promocyjnych, - przekazywania danych niezbędnych do ankiet i wniosków o środki pomocowe, - przygotowywania gadżetów i pamiątek, - konsultowanie wydawanych przez (it) materiałów promocyjnych o Iławie z Wydziałem Promocji i Współpracy z Zagranicą, g) współudział w działalności wydawniczej miasta. 4) Zamawiający informuje, że posiada certyfikat Polskiego Systemu Informacji Turystycznej w kategorii 3 gwiazdki (***). W związku z powyższym wykonawca zobowiązany będzie do realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z minimalnymi kryteriami certyfikacji jednostek informacji turystycznej w Polsce dla posiadanej kategorii 3 gwiazdek. Minimalne kryteria certyfikacji jednostek informacji turystycznej w Polsce wraz z regulaminem certyfikacji informacji turystycznej stanowią załącznik nr 4 do SIWZ 3. W lokalu Biura Informacji Turystycznej nie może być prowadzona inna działalność nie związana z promocją Iławy i obsługą ruchu turystycznego. 4. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 5 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 63.51.30.00-8 - usługi informacji turystycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635130008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach