Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Stary Sącz oraz jednostek organizacyjnych Gminy

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Stary Sącz oraz jednostek organizacyjnych Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Stary Sącz oraz jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.09.2018 r. do 31.08.2022 r. na warunkach szczegółowo opisanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem wg stanu na dzień 12.06.2018 r. zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące działania: a) uruchomienie i prowadzenie przez wykonawcę (bank) obsługi rachunków bankowych Gminy Stary Sącz oraz jednostek określonych w załączniku 2 do SIWZ; b) Zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych zamawiającego oraz jego serwisowanie; c) Przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych; d) Wydanie blankietów czekowych oraz ich realizacja; e) Zapewnienie w Urzędzie Miejskim Systemu Identyfikacji Płatności Masowych; f) Zapewnienie możliwości umieszczania wolnych środków pieniężnych zamawiającego (łącznie z wpływami z ostatniej sesji rozliczanej przez bank) wraz z wpływami z konsolidacji na lokatach typu overnight i weekendowych (dotyczy wyłącznie rachunku bankowego budżetu Gminy); g) Zapewnienie możliwości zaciągania kredytu w bieżącym rachunku bankowym prowadzonym dla budżetu Gminy Stary Sącz; h) Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych; i) Realizowanie przelewów krajowych i zagranicznych; j) Uruchomienie i prowadzenie rachunków kart przedpłaconych; k) Dokonywanie przelewów w systemie „Sorbnet”; l) Odbiór gotówki w kasie Urzędu Miejskiego oraz dowóz środków pieniężnych do kasy Urzędu Miejskiego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Formularz cenowy zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ 3. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 8 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach