Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 44 67 120 , fax. 091 44 67 185
- Data zamieszczenia: 2019-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
ul. Korsarzy 34
70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 44 67 120, fax. 091 44 67 185
REGON: 81168780751100 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wzp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest promocja wydarzeń o charakterze kulturowym oraz dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego Pomorza Zachodniego poprzez wykorzystanie narzędzi komunikacji linii lotniczych, które będą obsługiwały połączenia lotnicze pomiędzy Szczecinem-Goleniowem a Danią i Norwegią, a także przeprowadzenie promocji regionu na wybranych portach lotniczych w Skandynawii. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I – 3.200 zł Część II – 4.500 zł Część III – 1.000 zł Część IV – 3.000 zł Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określono w Rozdziale XVII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument na kryterium oceny ofert - w przypadku zaoferowania dodatkowych działań promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Opis dodatkowych działań promocyjnych wraz z podaniem terminu ich realizacji. Sugeruje się zamieszczenie opisu na od 1 do 3 stron znormalizowanego maszynopisu. Zaproponowane działania winny być dopasowane do potrzeb i celów Zamawiającego oraz komplementarne w stosunku do działań opisanych w OPZ Zamawiający.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-09-03 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej otwarcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-08-27 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2021-02-01 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2020-12-16 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2020-10-13 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2018-10-25 - Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2018 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2017-11-21 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie (lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej) dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2017-11-07 - Przeprowadzenie lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2017 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
Dodano: 2017-01-12 - Zamieszczanie ogłoszeń w prasie lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2017-01-09