Przetargi.pl
Promocja Projektu e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Projektu e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są działania mające na celu promocję Projektu e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST. 2. Do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.: a) Wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjnych, na potrzeby projektu pn.: e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST realizowanego w ramach RPO WŚ, zgodnych z wymaganiami dotyczącymi działań informacyjnych i promocyjnych, według Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. b) Wykonanie tablic informacyjnych (określonych w rozdz. I lit B pkt 7, 8, 9, 10 - załącznik nr 1 do SIWZ) i dostarczenie ich do Zamawiającego i Partnerów Projektu wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ: Dane adresowe Partnerów Projektów i ich odpowiednie zamontowanie na zewnątrz lub wewnątrz budynków. c) Wykonanie i insertowanie (zamieszczanie) wkładek tematycznych w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie. d) Przygotowanie i obsługa konferencji prasowych i naukowo - technicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przez siebie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł, przez pełny okres realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy, przedstawić Zamawiającemu kopię polisy wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku, gdy ubezpieczenie wygaśnie w trakcie realizacji umowy - wykonawca przedłuża polisę ubezpieczeniową w celu zachowania jej ciągłości i kopię polisy wraz z dowodem jej opłacenia przedstawia zamawiającemu nie później niż w terminie 3 dni od dnia jej przedłużenia. 6. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na artykuły informacyjno -promocyjne oznaczeń, tj. napisów, herbu oraz logotypów wskazanych w Załącznik nr 2 do SIWZ: Wzory oznaczeń, wskazanych dla każdej pozycji Załącznika Nr 1 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do przygotowania projektów graficznych, uwzględniających wszystkie wskazane przez zamawiającego elementy i sugestie, a następnie dostosowanie projektów do nadruku i umieszczenia go na produkcie; projekt będzie podlegał ostatecznej akceptacji zamawiającego. 9. Artykuły informacyjno - promocyjne muszą zostać opracowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumencie pn. Obowiązki Beneficjenta w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu w ramach RPO WŚ na lata 2007-2013 dostępnym na stronie: http://www.rposwietokrzyskie.pl/s,95,Obowiazki_Beneficjentow_w_zakresie_dzialan_informacyjnych_i_promocyjnych.html. 10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany wytycznych, co do logotypów zawiadomi o powyższym fakcie wykonawcę wskazując nowe. Wykonawca zobowiązany będzie w takim przypadku do ich uwzględnienia i naniesienia na artykuły informacyjno - promocyjne. 11. Wykonawca udziela zamawiającemu rękojmi na Tablice informacyjne/pamiątkowe określone w rozdz. I lit B pkt 7, 8, 9 i 10 Załącznika nr 1 do SIWZ na okres do 31.12.2017r., oraz gwarancji na okres 2 lat dla pendrive`ów oraz odtwarzaczy MP3, który liczony będzie od dnia wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 12. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak ww. informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie realizowana przez wykonawcę (wskazania należy dokonać w Formularzu oferty - Dodatek Nr 1 do SIWZ). 13. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 14. Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wyliczoną cenę wykonawca podaje w Dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 15. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych prac, a artykuły promocyjne były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom zamawiającego. 16. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 17. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 18. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawców wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach